Hindi heeft een tumor
-
- Grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
Je bent me net voor Lien. Ik wilde net ook hier melden dat Hindi vanmorgen is ingeslapen. Ik heb Hindi en haar dochter Mira co-owned met mijn schoonzus, waar beide honden ook wonen. Gerda, mijn schoonzus, heb ik nog niet zelf gesproken. Ze wil even met rust gelaten worden omdat ze het niet droog kan houden als ze erover moet praten. Wat ik begrepen heb, was Hindi al een paar dagen niet goed. De vochtophoping in haar lymfeklieren was weer terug, ze had het heel benauwd en at niet meer. Gisteren zijn ze nog met haar naar de dierenarts geweest, ze kreeg vochtafdrijvers en de prednisolon werd verhoogd. Maar het ging alleen maar slechter met Hindi. Ze konden het niet langer aanzien en vanmorgen hebben ze de beslissing genomen om haar te laten gaan.
Hindi is maar 8,5 jaar geworden, veel te jong. Het was een heerlijke hond, altijd lief en vrolijk, heel mensgericht, heel makkelijk, ze had aan een enkel woord genoeg. Het gemis is groot, vooral voor Gerda natuurlijk, maar ook wij zullen haar missen. Ze kwam hier regelmatig logeren en heeft twee nesten bij ons gehad. Dit hadden we een maand geleden nooit kunnen denken, dat we haar zo snel zouden kwijtraken.
Rust zacht, lieve Hindi.
Hanneke
Hindi is maar 8,5 jaar geworden, veel te jong. Het was een heerlijke hond, altijd lief en vrolijk, heel mensgericht, heel makkelijk, ze had aan een enkel woord genoeg. Het gemis is groot, vooral voor Gerda natuurlijk, maar ook wij zullen haar missen. Ze kwam hier regelmatig logeren en heeft twee nesten bij ons gehad. Dit hadden we een maand geleden nooit kunnen denken, dat we haar zo snel zouden kwijtraken.
Rust zacht, lieve Hindi.
Hanneke
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Heel veel sterkte met het verlies van Hindi !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013