niet luisteren buiten of hoort hij me niet?

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
lisa
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door lisa »

dank je voor de tips

hij heeft wel degelijk aan 1 kant iets een beginnende ontsteking heb er iets voor gehad dus hopen dat dat snel over is

dat met de etensbak rammelen was een goeie hij wist niet hoe snel hij er moest zijn hahaha dus misschien dat hij iets minder hoorde door de prut in zijn oren maar doof is hij dus gelukkig niet.

Hij staat al ingeschreven bij de hondenschool het is even wachten wanneer de nieuwe groep start waar wij bij kunnen.
Verder laat ik hem nu niet te ver meer weglopen en werk veel met snoepjes als hij te ver gaat roep ik hem terug en reageerd hij dan krijgt hij een beloning en dit werkt echt goed.

Hij is ook behoorlijk lomp hoor :D dus het tegen me aanknallen kan inderdaad uit lompigheid zijn maar dat had hij nog nooit eerder gedaan en zowel hij als ik schrokken er even van. en omdat ik niet veel van zijn verleden weet behalve dat hij zijn 1e jaar vrijwel hele dagen in zijn bench doorbracht zal het met de verzorging ook wel niet heel nauw genomen zijn dus dan ga je toch twijfelen

ik merk ook een grote verandering in vacht. hij is gelukkig al aardig wat afgevallen en nu op goed gewicht en heeft al wat spieren erbij en zijn vacht gaat nu eindelijk glimmen

hij krijgt nu vers vlees en geperste brok ipv supermarktvoer en dat verschil merk je nu goed
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Dat klinkt allemaal erg positief!
Succes er verder mee
lisa
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door lisa »

dank je wel

we zijn nog steeds heel erg blij met hem hij past perfect in ons gezin :banaan: :applaus:
Plaats reactie