Ik lijn mijn honden wel aan als ze irritant gedrag vertonen, maar gelukkig doen beide heren dat hier niet meer.Sas14 schreef:Zou je de hond aanlijnen als hij dit zwaan kleef aan gedrag laat zien?
Meda doet dat namelijk heel sporadisch, ik hoopte dat de andere hond dit zelf zou corrigeren. Is dit een reële gedachte?
Ik ben altijd in twijfel, wanneer 'corrigeer' je als eigenaar en wanneer kunnen honden dit samen oplossen?
Daan heeft dit gedrag met 1 teef gehad waar wij vroeger wel eens mee gingen lopen. Niet rijden, maar wel constant zijn neus in haar achterste
Eerst geprobeerd dit eruit te trainen, maar op de een of andere manier lukte dat niet, dus dan maar aanlijnen ipv hem zijn gang laten gaan
Regelmatig hoor ik als een hond rijd/plakt bij Kay, hij zal zo wel afstraffen hé ? Dat heeft nl veeeeeeeel meer effect dan dat ik het doe
Hartstikke leuk, maar Kay doet dat dus niet en vind ik dat de eigenaar van de hond die opdringerig is actie moet ondernemen. Doet hij/zij dat niet, dan doe ik het !