The Hells-labrador-Angels
-
- Middelgrote hondenneus
Re: The Hells-labrador-Angels
Te gekke foto! Prachtig.
poot van Mylan en groetjes van Marian
Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)

-
- Grote hondenneus
Geweldig

-
- Middelgrote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Wat een leuke foto's en Toosje met haar bril 

-
- Hele grote hondenneus
Wat een leuke foto's!!! Echt super gaaf. Gaan ze wel eens mee in de zijspan?? Mijn ouders hebben kennissen en hun vorige tekkel ging vaak mee in een mandje. hihih. Zie Diezel dat nog niet doen hoor!

-
- Speurneus
Ja, ze gaan ook mee in het zijspan, Nulay wel het meest, maar ze vinden het alle drie geweldig!! ( Vooral Nino)corretje schreef: Wat een leuke foto's!!! Echt super gaaf. Gaan ze wel eens mee in de zijspan?? Mijn ouders hebben kennissen en hun vorige tekkel ging vaak mee in een mandje. hihih. Zie Diezel dat nog niet doen hoor!
-
- Speurneus
Ja, ze gaan ook mee in het zijspan, Nulay wel het meest, maar ze vinden het alle drie geweldig!! ( Vooral Nino)corretje schreef: Wat een leuke foto's!!! Echt super gaaf. Gaan ze wel eens mee in de zijspan?? Mijn ouders hebben kennissen en hun vorige tekkel ging vaak mee in een mandje. hihih. Zie Diezel dat nog niet doen hoor!
-
- Hele grote hondenneus
Ohwww wat gaaf!!!!!!!!!!!! Dat lijkt me wel super om te zien hoor. ZO'n mooie stoere hond in de zijspan.
Diezel gaat er nooit in, dat weet ik zeker. Zijn baas heeft een motor, maar daar moet ie niet veel van hebben. Haha. Wat een boer niet kent.. Net als een bench in de auto. Meneer vindt dat ook al niets, maar het moet voor zijn veiligheid. Hij is wat dat betreft een schijtlijster. haha.
Diezel gaat er nooit in, dat weet ik zeker. Zijn baas heeft een motor, maar daar moet ie niet veel van hebben. Haha. Wat een boer niet kent.. Net als een bench in de auto. Meneer vindt dat ook al niets, maar het moet voor zijn veiligheid. Hij is wat dat betreft een schijtlijster. haha.

-
- Hele grote hondenneus
hahaha dat wilde ik ook net zeggen!Nino&Toosje schreef:Ja, dat is ze ook zeker!!rimanime schreef: Toos is toch wel de stoerste....![]()
![]()
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005