frankenzuurluna2014 schreef: Hallo daar ben ik weer , we hebben wat bezoek gehad om luna te bewonderen en bij een van de bezoekers kwam de opmerking naar voren dat het laminaat wat wij momenteel in de kamer hebben , niet echt Labrador proof is.
m.a.w. het zou te glad zijn voor Labradors in het algemeen. Omdat ze aanleg hebben voor heup problemen.
Mijn vraag dus , wat kan ik hier aan doen ,zonder mijn gehele huiskamer opnieuw te hoeven voorzien van nieuw tapijt of iets dergelijks ?
zijn er meer mensen die laminaat als vloer bedekking hebben ?
Is dit echt zo,n groot problem ? , sommige mensen kunnen van een mug een olifant maken.
En zelfs mensen die geen ervaring met het houden van honden hebben , geven ons tips. allemaal goed bedoeld natuurlijk maar
"de beste stuurlui staan aan wal "
groet Ronn
wat die vloer betreft.. Vreemd dat de fokker dit niet heeft aan gegeven..Het is geen mug en olifant.. Het kan fikse schade opleveren aan de heupen van je hond.. Heb je je wel ingelezen van te voren ? Of de fokker gevraagd ?
Ik heb overigens bij de kwantum een kleed op maat laten maken bij Yara (4 x 5).. dat is gewoon tapijt (goedkope kwaliteit kan je kiezen) met een afgebiesde rand.. Kostte iets van 75 euro en heeft er jaar goed gelegen.. Helaas is het tijdens opslag iets mis gegaan waardoor we het nu niet meer kunnen gebruiken en we er te laat zijn achter gekomen qua besteltijd..dus superstroef vinyl gekocht..
In het loopgedeelte (waar dus geen tapijt kan) liggen losse vloerkleden met daaronder een anti slip kleed