Voor Olly heette zwemmen altijd Ploempje ploempen. Hoe het is ontstaan, geen idee....
Maar als we bloempje ploemp zeiden zette hij al een sprintje in naar de vijver!
Ook bob maakt varkensgeluidjes bij het wandelen (bij een heel lekker plekje en dat hij dan door moet lopen). Ik noem hem altijd een varken. Labrakoe wordt ook veel gebruikt als hij weer gras aan het eten is. En tippeltje.. die gebruiken we als hij iets gepakt heeft wat niet mag, hij verraad zijn eigen dan altijd omdat hij dan heel snel door het huis heen tippelt met zijn buit
Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011 Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
Muiske schreef:
En tippeltje.. die gebruiken we als hij iets gepakt heeft wat niet mag, hij verraad zijn eigen dan altijd omdat hij dan heel snel door het huis heen tippelt met zijn buit
Roef heeft een gluiperloopje
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Muiske schreef:
En tippeltje.. die gebruiken we als hij iets gepakt heeft wat niet mag, hij verraad zijn eigen dan altijd omdat hij dan heel snel door het huis heen tippelt met zijn buit
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Muiske schreef:
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Deze vriendelijke vriend ligt zelfs als hij heel moe is nog te kwispelen in zijn bijna slaap, dan zeg ik; wat lig je nou weer te kwispelkwaspelen.....Verder gaat alles goed met me hoor.