edit - en dan bedoel ik niet de fokkers uit de openingspost, uiteraard

Ze bieden voornamelijk hun puppies aan via MP maar ik wil het forum niet in de problemen brengen.Lady-J schreef: Welke bedoel je? Of mogen er geen namen van fokkers genoemd worden?
Ik geloof direct dat ze dit soort dingen doen ja, erg jammer dat ze dan nog kwaad worden ook als mensen over ze schrijven.sbientje schreef: De 'fokkers' waar dit over gaat staan wel bekend dat ze hun eigen naam regelmatig even door google gooien en voglens mij hebben we als forum al eerder problemen daarover gehad.
edit - en dan bedoel ik niet de fokkers uit de openingspost, uiteraard![]()
Ah, hij is duidelijk. Enkel dus een hele donkere variant van geel. Ik ben ze eerlijk gezegd nog nooit tegen gekomen. Het is me in ieder geval nog nooit opgevallen, wel een een wat donker gele maar nooit echt de Fox red kant op. Het ziet er wel mooi uit.roef schreef: Fox-red is gewoon een benaming voor een hele donkere variant van geeldus géén aparte kleurslag!!
ik heb ook een Foxred van van Foreburg,echt geweldige fokkers![]()
als eerste komt voor hun verbetering van het ras,hun foxred reu wordt ook gewoon ingezet op andere kleur labjes dus niet alleen foxred teefjes.
Joep hun reu een een plaatje om te zien en heeft een wereldkarakter.
ook fokken hun bruin en zwarte labjes,ze hebben ongeveer 1 a 2 nestjes per jaar.
O nee, maar daar doelde ik ook niet op. Het was meer dat ik Fox red nog niet eerder had gezien totdat ik de site van Foreburg te zien kreeg. Dat vind ik er wel apart uit zien.Tammie schreef: Rodychyntia, bij Liberty Spirit's is het niet enkel fox red wat wordt geboren in oktober.
Ik ben zelf alleen eventjes in mijn geheugen kwijt wie door wie is gedekt.
Volgens mij is Flame's nestje kans op fox red wat geboren gaat worden als alles volgens plan verloopt.
Het nestje van Rose is de kans aanwezig dat er foxred pups tussen zullen zitten maar ook zullen er donkerblonde (zie foto's van Indra of mijn banner) bij gaan zitten.
Dit is wat ik aan informatie heb en eigen kennis gecombineerd, het fijne hiervan zal je zelf voor bij Sylvia moeten zijn
Voor de rest ga ik volledig met @roef mee![]()
ja gele puppen zijn idd om te smelten, met die pikzwarte neuzen en pootjesLien schreef: Leuk om te weten, dit is weer een hele andere tak van sport. Ik vind ze wel mooi, maar dat komt ook omdat ik Hidde zo geweldig vind
Maar eigenlijk vind ik alle geeltjes leuk vooral als het pigment heel donker is. En die puppen zijn onweerstaanbaar.....