Kennelhoest
-
- Speurneus
- Contacteer:
Re: Kennelhoest
ik had dit topic gemist, wat een zorgen. Op het filmpje lijkt hij me te rillen, heeft ie koorts? Dat ie niet lekker is lijkt me wel duidelijk. Ik zou ook naar een andere DA gaan als je niet veel vertrouwen hebt in de huidige.. Sterkte en ik duim

- Toby
- Snuffelneus
Hij is heel erg sloom maar het begint een beetje te gaan....wij zijn gestopt met de antibiotica. Hij slaapt wel nog heel erg veel maar begint weer met kwispelen. Hij is nog niet de oude maar ik zie wel een beetje vooruitgang
-
- Middelgrote hondenneus
Ik herinner me opeens dat onze eerste lab ook zo'n reactie had. Hij bleek niet tegen AB te kunnen.
Mocht het ook nooit meer hebben
Mocht het ook nooit meer hebben
- Toby
- Snuffelneus
Helaas hebben wij Toby vanmorgen moeten laten inslapen. Hij had een heleboel vocht in zijn lijf en kon dit niet meer kwijt. Rust zacht vriend!
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Wat een afschuwelijk bericht, ik word er helemaal naar van. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies.Toby schreef: Helaas hebben wij Toby vanmorgen moeten laten inslapen. Hij had een heleboel vocht in zijn lijf en kon dit niet meer kwijt. Rust zacht vriend!

-
- Speurneus
Wat naar.
Heel veel sterkte met de leegte die hij achterlaat.
Heel veel sterkte met de leegte die hij achterlaat.
- Caya
- Hele grote hondenneus
Jeetje, wat een vreselijk bericht. Ik zit net het voorgaande allemaal te lezen vwb de kennelhoest. En dan dit bericht. Hoe oud is hij geworden en is hij overleden aan de kennelhoest, nee toch? Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verdriet. Dag lieve Toby!
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13

-
- Hele grote hondenneus
Zo dat is een heftig verhaal zeg! Had het voorgaande wel gelezen, maar dacht dat het wel weer goed zou gaan met Toby. Wat een verschrikkelijk bericht.... Heel veel sterkte toegewenst

- Tarzan
- Kleine hondenneus
Ik schrik daarvan, wat erg voor jullie!!
Toby was toch nog heel jong?
Heel veel sterkte.
Toby was toch nog heel jong?
Heel veel sterkte.
Honden lachen met hun staart.
Tarzan (29-02-2012)

- marie
- Middelgrote hondenneus
Heel veel sterkte. Wat een naar verhaal, heb net alles zitten lezen en dit is wel het laatste wat je verwacht.
Rust zacht toby.
Rust zacht toby.
Max 10-05-2007
Seda 23-12-2014
Seda 23-12-2014
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Wat verschrikkelijk
Heel veel sterkte met het verlies van jullie Toby!

-
- Grote hondenneus
Jeetje, wat verschrikkelijk!! Rust zacht lieve Toby..

-
- Speurneus
verschrikkelijk, Rust zacht Toby.
- Romke
- Grote hondenneus
Ongelooflijk, schrik hier echt enorm van.
Wat een bizarre wending krijgt dit verhaal. Wordt er naar van.
Waar kwam al dat vocht dan vandaan?
Sterkte met dit verlies
Wat een bizarre wending krijgt dit verhaal. Wordt er naar van.
Waar kwam al dat vocht dan vandaan?
Sterkte met dit verlies
- Toby
- Snuffelneus
Lief al die reacties. Toby is 8 jaar geworden. De leegte is enorm
Wij hebben niet meer laten onderzoeken wat het is geweest, daar krijgen we Toby niet meer mee terug. De DA verwachte zelf dat hij een tumor bij de hartspier of een lekkende hartklep had. Het is dus niet van de kennelhoest geweest...
De DA zei verder dat als we niet hem waren gekomen hij was gestikt in al dat vocht. Toby was voordat we naar de DA gingen al een plaatsje aan het zoeken onder de eetkamertafel.
Ik blijf het raar vinden aangezien dat ze in de eerste instantie niets konden ontdekken aan zijn hart. Een hartfilmpje hadden ze toch wel kunnen maken als we al 4 dagen achter elkaar naar de DA zijn geweest.
Wij zijn met pijn in ons hart vorige week naar een fokker geweest om te kijken naar een puppie, maar ik heb een heel dubbel gevoel. Ik weet dat we verder moeten en hebben besloten om weer te gaan voor een labrador. Dit keer een witte. Dat wil niet zeggen dat ik Toby ooit vergeet.
1 ding is zeker wij gaan op zoek naar een andere DA
Wij hebben niet meer laten onderzoeken wat het is geweest, daar krijgen we Toby niet meer mee terug. De DA verwachte zelf dat hij een tumor bij de hartspier of een lekkende hartklep had. Het is dus niet van de kennelhoest geweest...
De DA zei verder dat als we niet hem waren gekomen hij was gestikt in al dat vocht. Toby was voordat we naar de DA gingen al een plaatsje aan het zoeken onder de eetkamertafel.
Ik blijf het raar vinden aangezien dat ze in de eerste instantie niets konden ontdekken aan zijn hart. Een hartfilmpje hadden ze toch wel kunnen maken als we al 4 dagen achter elkaar naar de DA zijn geweest.
Wij zijn met pijn in ons hart vorige week naar een fokker geweest om te kijken naar een puppie, maar ik heb een heel dubbel gevoel. Ik weet dat we verder moeten en hebben besloten om weer te gaan voor een labrador. Dit keer een witte. Dat wil niet zeggen dat ik Toby ooit vergeet.
1 ding is zeker wij gaan op zoek naar een andere DA