@Marie heb er nog nooit van gehoord bij honden...mocht fenna niet opknappen zal ik het hier eens bij de da opgooien!!
En nu even een update over gisteren....
Fenna is geholpen!...en wat een fijne kliniek (dierenkliniek 't westland in naaldwijk)!
Er word uitgebreid de tijd voor je genomen....na een bloedonderzoek wat er goed uitzag is ze geholpen!
Ze is maar heel kort onder narcose geweest....zo'n 10 min!! Na een klein uurtje werden we gebeld dat ze al weer wakker genoeg was om haar mee te nemen! #blijei....
Fenna heeft wel even een soort trui aangekregen omdat ze gelijk al begon te likken....het zijn maar 3 kleine gaatjes!
Thuis plofte ze wel gelijk neer.....was even een dingetje om haar in de mand te krijgen...is toch bijna 30 kilo

En heeft bijna heel de dag geslapen......voor de nacht even een klein ommetje maar daarin heeft ze haar behoefte niet gedaan!
Vanmorgen even een rondje om de kerk

Ze mag alles weer behalve een week niet zwemmen....
Dus so far so good!
Ze kan nu nog 1 keer schijnzwanger worden en dat verwacht de da wel....en daarna niet meer!
Heerlijk vooruitzicht voor fenna...verlost van de ellende die hormonen heet! Althans ik ga ervan uit dat dit de boosdoener was in fenna haar geval!!
Ik hou jullie op de hoogte....bedankt voor jullie advies en meedenken en natuurlijk het meeleven!!
Alvast fijn weekend