Buddy, mijn liefste, allerliefste schat
-
Sjoko
-
Zeeuwse labjes
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Och Aileen, ben ik even niet zo actief op het forum, mis ik dit vreselijke bericht
Ik kan me nog zo goed herinneren hoe jij me een hart onder de riem stak toen wij Ixor moesten laten gaan en nu is het ineens zo ver voor Buddy.
Onze forum-gentleman is er niet meer...
Die lieve kop met die prachtige uitdrukking zullen we missen, want je maakte altijd van die sprekende foto's van hem dat ieder forumlid volgens mij het gevoel heeft Buddy echt gekend te hebben.
Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies. En ja, het verdriet slijt echt en de mooie herinneringen gaan steeds zwaarder wegen.
Ik kan me nog zo goed herinneren hoe jij me een hart onder de riem stak toen wij Ixor moesten laten gaan en nu is het ineens zo ver voor Buddy.
Onze forum-gentleman is er niet meer...
Die lieve kop met die prachtige uitdrukking zullen we missen, want je maakte altijd van die sprekende foto's van hem dat ieder forumlid volgens mij het gevoel heeft Buddy echt gekend te hebben.
Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies. En ja, het verdriet slijt echt en de mooie herinneringen gaan steeds zwaarder wegen.
-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
dank je wel voor jullie, woorden, steunen etc!! En het voelt ook "beter" voor mij dat velen van jullie denken dat er toch meer is na de dood!
Vanmorgen is de urn binnen gekomen, een mooie piramide vorm van roestvrijstaal. We hebben de as laten overzetten door de crematorium zelf. Zelf durf ik niet er aan te beginnen. Nu heeft Buddy echt rust!!
De rekeningen zijn gisteren en vandaag betaald, wel netjes dat de dierenarts en de dierenuitvaart bijna 2 weken hebben gewacht met het versturen van de rekeningen.
Vanmorgen is de urn binnen gekomen, een mooie piramide vorm van roestvrijstaal. We hebben de as laten overzetten door de crematorium zelf. Zelf durf ik niet er aan te beginnen. Nu heeft Buddy echt rust!!
De rekeningen zijn gisteren en vandaag betaald, wel netjes dat de dierenarts en de dierenuitvaart bijna 2 weken hebben gewacht met het versturen van de rekeningen.

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
Ik heb vandaag een filmpje gemaakt van Buddy.
Voor de geinteresseerden, jullie kunnen het kijken op: http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=61437" onclick="window.open(this.href);return false;
Toen het klaar was, heb ik 1x naar gekeken en daarna durfde ik niet meer. Was te emotioneel voor me. Maar je ziet toch dat Buddy (vind ik) een fijn leven heeft gehad en dat maakt voor mij alles weer goed
Voor de geinteresseerden, jullie kunnen het kijken op: http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=61437" onclick="window.open(this.href);return false;
Toen het klaar was, heb ik 1x naar gekeken en daarna durfde ik niet meer. Was te emotioneel voor me. Maar je ziet toch dat Buddy (vind ik) een fijn leven heeft gehad en dat maakt voor mij alles weer goed

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
jessica
- Speurneus

- Contacteer:
-
Vero
Lieve Aileen....
Ben een tijdje niet actief hier en lees nu dit bericht pas. Jullie hebben Buddy een pracht leven gegeven met heel veel liefde en plezier, dat bleek wel uit je foto's en berichtjes hier. Je zult hem wel verschrikkelijk missen, de oude rakker. Heel veel sterkte nog voor jou en je familie.
Ben een tijdje niet actief hier en lees nu dit bericht pas. Jullie hebben Buddy een pracht leven gegeven met heel veel liefde en plezier, dat bleek wel uit je foto's en berichtjes hier. Je zult hem wel verschrikkelijk missen, de oude rakker. Heel veel sterkte nog voor jou en je familie.
-
jane
- Hele grote hondenneus

Heel veel sterkte met het velies van jullie kanjer.....
Rambo ♂ (teckel)24-12-1990 † 07-01-2005
Jane ♀22-01-1998 † 10-06-2008
Diesel ♂ 30-10-2003 † 15-07-2013
Prando ♂ (duitse dog) 15-04-2008 † 14-09-2012
Vlokkie ♀ (jack russel) † 30-7-2012
Romi ♀ (kruising van stichting red een hond)8-5-2006 † 20-04-2019
Sofie ♀ (teckel) 9-6-2012 † 20-11-2017
Calvin ♂ (chihuahua) 10-4-2016
Skay ♀ (teckel) 22-09-2017
Jane ♀22-01-1998 † 10-06-2008
Diesel ♂ 30-10-2003 † 15-07-2013
Prando ♂ (duitse dog) 15-04-2008 † 14-09-2012
Vlokkie ♀ (jack russel) † 30-7-2012
Romi ♀ (kruising van stichting red een hond)8-5-2006 † 20-04-2019
Sofie ♀ (teckel) 9-6-2012 † 20-11-2017
Calvin ♂ (chihuahua) 10-4-2016
Skay ♀ (teckel) 22-09-2017
-
Jitske-Esther
-
Linda Klunder
Sterkte lieverd
Lieve Aileen,
heel veel sterkte toegewenst nou je het zonder jou Buddy moet doen.
Ik weet hoe moeilijk het is, maar het komt weer een x goed. En een supermooi gedicht. liefs van Linda en Bram
heel veel sterkte toegewenst nou je het zonder jou Buddy moet doen.
Ik weet hoe moeilijk het is, maar het komt weer een x goed. En een supermooi gedicht. liefs van Linda en Bram
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
meissie een beetje laat, maar heel heel veel sterkte
we gaan hem missen jouw Buddy.
-
Plutinda
- Speurneus

- Contacteer:

Lucas (malthezer) (uit Belgie)