Lunatic schreef:Anita, vreemd dat je je mening niet mag baseren op een foto, daar gaat dit topic toch over? Ook ik vind Ozzie meer op een dog lijken.....op deze foto dus!
Daarbij, de andere kant op worden ook dingen gezegd waar ik aanstoot aan kan nemen, volgens Hanneke knijp ik mijn honden af omdat ze slank zijn, dit is ook zo'n belachelijk vooroordeel! Doran krijgt minimaal 1,5 kilo vlees op een dag en toch krijg ik hem niet voller, hij is mooi slank, met uitschieters naar mager, dan krijgt hij dus weer een tijdje nog meer, tis maar wat je afknijpen noemt

de notie dat hij gewoon enorm veel energie gebruikt tijdens het werken, daar word niet bij stil gestaan

Ow en over snacks hebben ze hier ook niet te klagen hoor
Mijn Luna word ook beoordeeld op haar foto's, ze is veel te mager en het woord windhond is zelfs gevallen, moet ik me daar druk om maken dan? Ik weet dat ze in gezonde conditie is, dus lekker belangrijk wat een ander ervan vind
Ieder zijn mening, maar pasta en aardappelen voeren om meer bone te krijgen? Sorry ik vind dat echt te lachwekkend voor woorden. En niet mogen oordelen op een foto, terwijl daar dit topic voor gemaakt is, nouja niet om te oordelen natuurlijk, maar om te laten zien of je hond dik of dun is, dat vind ik echt vreemd

Ik zal me even wat duidelijker uitdrukken, zeg ik het zo goed want ik word ook al op spelling afgerekend door een medeforummurrrrr
Ik vind aardappels en pasta onzin, je hond heeft bone of hij heeft het niet klaar dat voer je er niet in met pasta en aardappels, dat doe je door ouderdieren te gebruiken die het hebben en dan mag je hopen dat er een paar pups in het nest zitten die het hebben, er zijn er ook altijd bij die het gewoon niet overerven, klaar dat is moeder natuur, daar moet je het mee doen.
Wat ik wel weet is dat voor jaren geleden dus de pups met minder bone pasta edd kregen, maar dat was echt meer voor het LIJKEN op bone als het echt hebben, nu word je gelukkig afgerekend op een show met een te dikke hond, be ik erg blij mee een hond moet mooi op gewicht zijn, mijn maatstaaf is dan ook alles met een lichte druk kunnen voelen, anders is er een dieetje van minder eten voor ze!
Wat de foto's aangaat, ik vind de reactie op jouw honden veel te fel en eigenlijk gemeen

je kan het anders verwoorden als ,, afknijpen" jij en dat weet ik zeker knijpt je honden niet af, en zo geld het ook over ozzie er word zomaar geschreven dat hij weleens huidproblemen kan krijgen, terwijl ik hem vorige week in het echt heb gezien wel 3x met de dekking en de hond in perfecte conditie is, dan kan je niet zomaar even je opmerkingen losgooien op een forum, en dan ook nog zeggen ik hoef hem niet te zien en jij vergeet de Y ofzo bij een opmerking

sorry dat vind ik trappen om niets! iedereen mag zijn oordeel geven hoor, dat is het probleem niet, maar doe het niet kwetsend houd het netjes.
Ik ben persoonlijk erg geschrokken over de opmerkingen naar jouw hondjes toe, dat afknijpen enzo brrr ik vind het geweldig dat je zo netjes bent gebleven, echt mijn complimenten daarvoor!
Nou ik hoop dat ik zo wat duidelijker ben voor iedereen
en nu sjees ik even weg want het noodweer barts los en ik heb alle ramen nog open

Marron R.I.P

Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)

La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)

Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)

Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)

Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)

Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)