Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Ja hoor! de broers hebben het goed gedaan, maar mochten niet teveel spelen gezien Finn zijn achterpoten.

We hebben Ben en Diana gezien, en Lisa showde met Pardoes en werd eerste in de kind hond ronde!

In de kampioens klasse werd pardoes derde van de drie helaas.

Diana had het erg druk natuurlijk!

Ben showde met een "lease" hond de eigenaar regelde de dag mee en had geen tijd om de hond te showen.

Oh, ja we hebben de baasjes van Massi ook gezien en het vrouwtje van Indra ook!

Maar jij hebt zo te horen ook een leuke dag gehad toch?
Ben je nou vandaag ook jarig eigenlijk? :???:

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Nee gisteren... 8) 30 ben ik geworden.. het was kei-gezellig, erg druk... laat en nogmaals... errrug gezellig.. , maar mijn ouders bleven slapen en gingen pas tegen de middag weer weg.. te laat om nog naar Utrecht te rijden... :oops:
Chester heeft lekker gezwommen vanmiddag... :D en gisteren en vanochtend uitgebreidt aandacht gehad van iedereen.... hij stal de show met zijn koppie.. 8)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ik ben te laat, maar..... Kristy: als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :D :orange10: :bloem:
Super dat Chester zich zo goed heeft gedragen!

Vandaag was erg geslaagd :D Ik had zo mijn twijfels over Finn, maar het viel eigenlijk best mee. Hij liet me niet in de steek :lol:
Wat wel erg jammer was, was dat Enzo & Miranda zo ontzettend lang moesten wachten voordat ze de ring in mochten :roll:

Echt heel leuk om Enzo weer gezien te hebben! Er zijn wel wat verschillen, maar de koppies hebben toch wel veel van elkaar weg :) Enzo is echt een schatje! (Hij gaf me nog een high five toen Miranda & Joost even weg waren :oops: :wink:)

Morgen zal ik ook het verslag van Finn even overtypen. Eerst nog even een kort rondje met Finn en niet al te laat mijn bed in!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Die laatste foto van Enzo...: :verliefd1: Om op te vreten :D
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Ik ben te laat, maar..... Kristy: als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :D :orange10: :bloem:
Super dat Chester zich zo goed heeft gedragen!

Vandaag was erg geslaagd :D Ik had zo mijn twijfels over Finn, maar het viel eigenlijk best mee. Hij liet me niet in de steek :lol:
Wat wel erg jammer was, was dat Enzo & Miranda zo ontzettend lang moesten wachten voordat ze de ring in mochten :roll:

Echt heel leuk om Enzo weer gezien te hebben! Er zijn wel wat verschillen, maar de koppies hebben toch wel veel van elkaar weg :) Enzo is echt een schatje! (Hij gaf me nog een high five toen Miranda & Joost even weg waren :oops: :wink:)

Morgen zal ik ook het verslag van Finn even overtypen. Eerst nog even een kort rondje met Finn en niet al te laat mijn bed in!
Dank je wel.. :wink:

enne welterusten.. ! 8)
miran&joost

Zucht.....
Enzo heeft weer een nieuwe hobby :cry:
Hij springt vaak tegen het aanrecht op, om daar lekker iets vanaf te trekken :twisted:

Ook tegen de eetkamer tafel, om daar vervolgens weer wat vanaf te stelen!

Zooooo lastig want je kunt hem dan niet negeren! maar ik wil niet de hele dag voor politie agentje spelen :?

Maar goed, hij gaat niet meer in mijn witte gordijnen liggen :D

We hebben ook goed nieuws want sinds de AB kuur gaat het beter met Enzo, hij is in 9 dagen 1 kg aangekomen jahooooohhh! 21.8 nu.

Kristy, nog van harte en nog vele jaartjes he!!!!!

Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik ben het helemaal vergeten te vragen, maar weten jullie ondertussen al wat het plekje van Enzo was/is?? Ben erg benieuwd.. :)
kristies
Speurneus
Speurneus

plekje van enzo?? ( sorrie dat ik me ermee bemoei.. maar ja ik ben toch nog wakker.. 8) )

Wat zei Diana zondag over de broers trouwens ??
miran&joost

S.Breijer schreef:Ik ben het helemaal vergeten te vragen, maar weten jullie ondertussen al wat het plekje van Enzo was/is?? Ben erg benieuwd.. :)
Is een ontstoken haarzakje. Snorhaar was afgebroken, dus waarschijnlijk ergens achter blijven hangen of met spelen gebeurd. Asl het goed is niks ernstigs dus !!! Hebben het ontsmet en ingesmeerd met calendulazalf (die hij er vervolgens lekker van af likte....)

groeten,

Joost
miran&joost

Trouwens..... Op de 5e foto van ons verslag van de Kringdag, zie je links een wat ouder stel met een liggende Lab. Dit is ook een broertje !!!

Heb ze verder niet gesproken, maar ze hebben wel mee gedaan (moet nog ergens een foto hebben van dichtbij, zal eens even zoeken vanavond)

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Chester heeft net tijdens het wandelen in de poep gerolt... :evil: er kwam een mechelse herder aan hem snuffelen en wat doet meneer... hup op zijn rug... In de poep.. :shock: :bleh:

Oh en we zijn gisteren nog even bij de dierenarts geweest. . ( rabies-enting omdat we naar belgie gaan van de zomer ) en even naar zijn oren kijken omdat hij regelmatig krabt eraan.. maar alles was goed, ze vond het een leuk mooi vrolijk labje geworden.. :D :D :D altijd leuk om te horen !! ze heeft ook gelijk aan zijn voorpootjes gevoelt omdat hij af en toe even mankt met zijn rechtervoorpoot, maar hij reageerde nergens op. Lastig te beoordelen dus. ze stelde voor als hij het blijft doen een keertje foto`s te maken ( foto van voorpoten kan zo, maar heupjes moet met roesje) Ze zei ook dat dat pas zin heeft als hij 1,5 jaar is omdat hij dan pas volgroeit is.. ) jij gaat het doen toch Sandra; foto`s laten maken ?? Wij twijfelen.. ik vind dat roesje ook niet zo leuk idee.. :?
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Nee, dat roesje vind ik ook vervelend. Er is wel een praktijk waar ze het zonder roesje doen, het is helemaal niet nodig altijd. Maar dat is wat ik heb gehoord he :wink: Ik denk dat ik het maar gewoon aan Diana vraag, waar zij het laat doen, of wat zij me aanraadt. Officiele foto's zijn alleen wel stukken duurder. Even héél goed over nadenken :)
kristies
Speurneus
Speurneus

we hebben nog even he... :D
stelzer

Ongelezen bericht door stelzer »

wat geniet ik van jullie topic
hoe vaak heb ik dit wel niet gezegt :oops:
maar wel erg gemeent
kristies
Speurneus