Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
- Speurneus
- Contacteer:
Woww...de laatste dagen lijkt het écht beter te gaan met Finn & zijn gedrag
!! Voelt echt super! Ik ben wel duidelijker nu, even aanpassen en doen, maar het helpt dus wel! Ik heb nog geen contact gehad met de gedragstherapeute, ze belt me morgen terug. Ik pas nu wat tips toe die ik op cursus heb gekregen, ook fijn. Wilde ik toch even melden hier
.
Leuke foto's trouwens van Enzo, vooral de eerste!
Finn heeft de laatste tijd echt goede ontlasting. Diarree hebben we hier een tijd niet gezien. Kan trouwens wel door het zwemmen komen. Die ene keer dat Finn gezwommen heeft had hij ook diarree! Weet niet 100% zeker of dat de oorzaak is, maar het was wel heel opvallend...
Hebben de broers ook zo'n last van de warmte? Finn kan ik alleen ' s ochtends fatsoenlijk uitlaten, de rest van de dag is meneer (behalve in de tuin dan) niet vooruit te branden
Ik ga nog even Finn laten plassen en dan kunnen we ons bed in!
Groetjes!

Leuke foto's trouwens van Enzo, vooral de eerste!
Finn heeft de laatste tijd echt goede ontlasting. Diarree hebben we hier een tijd niet gezien. Kan trouwens wel door het zwemmen komen. Die ene keer dat Finn gezwommen heeft had hij ook diarree! Weet niet 100% zeker of dat de oorzaak is, maar het was wel heel opvallend...
Hebben de broers ook zo'n last van de warmte? Finn kan ik alleen ' s ochtends fatsoenlijk uitlaten, de rest van de dag is meneer (behalve in de tuin dan) niet vooruit te branden

Ik ga nog even Finn laten plassen en dan kunnen we ons bed in!
Groetjes!
-
- Speurneus
Hee hallo !! ( WEER nachtdienst... er waren zieke..
)
* Joost; Superidee!! Het is daar geweldig ( zijn er een paar weken terug even wezen kijken
) Wij gaan wel a.s. maandag een weekje op vakantie..
Met Chester naar de Ardennen... ik ben errrug benieuwd.. maar er moet vast wel iets te plannen zijn.
Ik denk ook dat Iris van de aardbodem is..
Ze zal het druk hebben, volgens mij waren er toestanden op d`r werk.
Chester heeft eigenlijk zo lang we hem hebben nog geen diarree gehad, maar gelukkig was het van korte duur !
Qua gedrag gaat het ook hier wel redelijk, hij probeert wel uit, maar laat zich vrij redelijk corrigeren
En van het weer heeft hij inderdaad ook last.. alleen hij blijft zijn gekke momenten houden hoor. vanmiddag op het heetst van de dag wilde hij spelen.... en dan blijft hij aandringen tot ik boos wordt ( ik wilde niet spelen... maar mijn boek lezen
)
Nou het is hier Kei-rustig ( even afkloppen.. ) dus misschien type ik straks nog wel meer onzin
blijf ik een beetje wakker ( was niet voorbereidt.. werd om 17.15uur gebelt of ik kon werken
)

* Joost; Superidee!! Het is daar geweldig ( zijn er een paar weken terug even wezen kijken

Ik denk ook dat Iris van de aardbodem is..

Chester heeft eigenlijk zo lang we hem hebben nog geen diarree gehad, maar gelukkig was het van korte duur !
Qua gedrag gaat het ook hier wel redelijk, hij probeert wel uit, maar laat zich vrij redelijk corrigeren

Nou het is hier Kei-rustig ( even afkloppen.. ) dus misschien type ik straks nog wel meer onzin

Lekker bijna vakantie!!!!!!
Voor ons duurt het nog een aantal weekjes.....wij gaan eind juli!
Enzo blijft vervelen
Hij is vorige week maar vast begonnen aan de spachtelputz muren....
onderaan de muur is het helemaal kaal!!!! daar gaat mijn mooie huisje....
Vindt het zo jammer dat hij nu niet los in de huiskamer alleen kan blijven.
Hij gooit echter zijn eigen ruiten in want nu moet hij weer in de bench.
Ook zijn kleedje in de bench is eetbaar vlgs meneer
DIE KOSTE 30 EURO ENZO!!!!!!
Nou, die fatboy komt er voorlopig niet........
Ik denk dat ie zich verveeld in de bench, als wij er niet zijn.
Zucht, ik hoop dat dit snel overgaat....
We kunnen ons ook niet meer bedacht krijgen wat we evt "verkeert" doen in de opvoeding...
Miranda
Voor ons duurt het nog een aantal weekjes.....wij gaan eind juli!
Enzo blijft vervelen

Hij is vorige week maar vast begonnen aan de spachtelputz muren....

Vindt het zo jammer dat hij nu niet los in de huiskamer alleen kan blijven.
Hij gooit echter zijn eigen ruiten in want nu moet hij weer in de bench.
Ook zijn kleedje in de bench is eetbaar vlgs meneer
DIE KOSTE 30 EURO ENZO!!!!!!

Nou, die fatboy komt er voorlopig niet........
Ik denk dat ie zich verveeld in de bench, als wij er niet zijn.
Zucht, ik hoop dat dit snel overgaat....
We kunnen ons ook niet meer bedacht krijgen wat we evt "verkeert" doen in de opvoeding...
Miranda
-
- Speurneus

We laten Chester ook hooguit 5 minuten alleen, maar niet langer.. hij gaat ook gewoon nog steeds zijn bench in.
Ik weet niet hoor of je iets verkeerd doe of dat hij gewoon echt aan het uittesten is. Behalve slopen hoe is zijn gedrag verder ?? Bv tijdens de cursus ? Als je echt twijfelt zou ik gewoon Diana eens bellen, vind ze niet erg en kan enorm opluchten..

Op de cursus gaat het wisselend.
Eerst hing Enzo nog veel in zijn riem te kloten, nu doet hij dat al 4 lessen niet meer en heeft ie alle aandacht voor mij!
Alle oefeningen op 1 na doe ie als beste van de groep!!!
Thuis is ie met ons erbij hartstikke braaf,
Tegen het aanrecht opspringen was ook maar een fase, dat doet ie niet meer (als wij erbij zijn)
Tijdends het wandelen probeert ie steeds langer te rekken voor hij HIER komt
bezoek gaat ook kei goed is dan na 5 min heel rustig, en gaat lekker zijn gang
Maar afgelopen zaterdag ging ie tekeer tegen een vriendin van mij!!!!
Het wisselt dus, maar we mogen eigenlijk niet klagen.
Alleen dat slopen als ie alleen is
Nou moet ik zeggen dat ik wel snel uit het veld geslagen ben hoor
Ik heb het nog liever vandaag goed dan morgen
Miranda
Eerst hing Enzo nog veel in zijn riem te kloten, nu doet hij dat al 4 lessen niet meer en heeft ie alle aandacht voor mij!
Alle oefeningen op 1 na doe ie als beste van de groep!!!
Thuis is ie met ons erbij hartstikke braaf,
Tegen het aanrecht opspringen was ook maar een fase, dat doet ie niet meer (als wij erbij zijn)
Tijdends het wandelen probeert ie steeds langer te rekken voor hij HIER komt
bezoek gaat ook kei goed is dan na 5 min heel rustig, en gaat lekker zijn gang
Maar afgelopen zaterdag ging ie tekeer tegen een vriendin van mij!!!!
Het wisselt dus, maar we mogen eigenlijk niet klagen.
Alleen dat slopen als ie alleen is

Nou moet ik zeggen dat ik wel snel uit het veld geslagen ben hoor

Ik heb het nog liever vandaag goed dan morgen

Miranda
-
- Speurneus
- Contacteer:
@ Miranda: herkenbaar...
Als ik me ergens aan stoor, of ik heb iets gelezen of zo, dan wil ik het vandaag al helemaal goed doen en veranderen. Tsja..gaat natuurlijk niet altijd. Vooral met Finnetje moet ik soms veeel geduld hebben
.
Toevallig ook zeg, Finn heeft deze week dus ook niet meer tegen het aanrecht gesprongen...joepieee!
Maandag waren we trouwens op de cursus. Hij wil zo graag alles doen voor een beloning. Soms is hij gewoon te enthousiast. Dan doet hij van alles en vergeet hij even wat ik ook al weer aan hem vroeg. Gaat nu wel stukken beter. Na ong. 10 minuten is ie weer wat gekalmeerd
.
Verder is Finn nog steeds lekker lui met dit weer. En:.................Finn liep vandaag zowaar een sloot in...tot zijn buik!!
Het is een begin he! Met dit warme weer zit er misschien wel een stuke echt zwemmen in!

Toevallig ook zeg, Finn heeft deze week dus ook niet meer tegen het aanrecht gesprongen...joepieee!
Maandag waren we trouwens op de cursus. Hij wil zo graag alles doen voor een beloning. Soms is hij gewoon te enthousiast. Dan doet hij van alles en vergeet hij even wat ik ook al weer aan hem vroeg. Gaat nu wel stukken beter. Na ong. 10 minuten is ie weer wat gekalmeerd

Verder is Finn nog steeds lekker lui met dit weer. En:.................Finn liep vandaag zowaar een sloot in...tot zijn buik!!

-
- Speurneus
Of beter nog zwemles van Enzo en Chester ...... bij de drunese duinen b.v.kristies schreef:of van Chester.... Chester is verslaafd aan zwemmen !!miran&joost schreef:Misschien een keer zwemles van Enzo.....![]()
groeten,
Joost![]()
* waarschuwing; als hij er eenmaal aan begint is het niet meer te stoppen...*

JAAAAAAAAAAAAA, DOEN, DOEN, DOEN !!!!kristies schreef:Of beter nog zwemles van Enzo en Chester ...... bij de drunese duinen b.v.kristies schreef:of van Chester.... Chester is verslaafd aan zwemmen !!miran&joost schreef:Misschien een keer zwemles van Enzo.....![]()
groeten,
Joost![]()
* waarschuwing; als hij er eenmaal aan begint is het niet meer te stoppen...*
Schandalig van me, ik weet het, maar is het een excuus als ik zeg dat ik het mega druk hebkristies schreef:miran&joost schreef:IIIIIRRRRIIIISSSSS waar beeeeeen jeeeee???????
![]()
![]()
![]()

Heb inderdaad een nieuwe baas en daardoor is het echt heel erg druk op mijn werk. Moet regelmatig in de avonden en de weekenden even terug en tussendoor natuurlijk ook nog al mijn nadere dingen.
Ik ben in ieder geval weer helemaal op de hoogte van alle verhalen en ben weer bijgelezen. Super om te lezen dat het met de broeders allemaal goed gaat! Ook Tessel doet zijn uiterste best om bananen uit zijn oren te laten groeien. Hij luistert op het moment gewoon helemaal niet.

Tessel is een paar weekjes geleden een weekend bij diana geweest en dit ging hartstikke super! Ze heeft geen kind aan hem gehad en ik kon hem zo weer brengen als het nodig zou zijn. En dat geeft toch wel een heel goed gevoel als hij bij Diana is. Het is gewoon goed dan!
Tessel zit momenteel op de 24,7 kg en groeit rustug door. Hij krijt sinds een aantal weken nog maar 2 x per dag eten en ik geef hem dan echt een volle maatbeker met een kop erop. En hij heeft het echt nodig, want ik zie hem gewoon groeien op het moment. Hij eet me helemaal arm gewoon

Drunense Duinen lijkt me trouwens een goed plan! Sta ik altijd open voor! Miran en Joost en Kristie en Wessel, jullie hebben mijn nummer toch?? Ik probeer weer eens wat vaker op het forum te verschijnen, maar anders weten jullie me wel te vinden toch!
Nou, dikke knuffel aan alle broertje en natuurlijk ook aan alle baasjes!
doei, Tessel en Iris