Vaarwel lieve Bonbonnie tis genoeg geweest

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Julie
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Julie »

Hier ben ik even niet goed van... wat erg!!!!
Veel sterkte!
ron en annet + tycho

Ongelezen bericht door ron en annet + tycho »

Pfff een hele dappere en moeilijke beslissing, sterkte met dit verlies.

Gr. Annet
poot van Tycho
toos

Ongelezen bericht door toos »

Wij zijn weer thuis van een weekendje weg...Het was even goed. Even niets moeten en geen telefoon. Gewoon lekker huilen wanneer ik wilde en lachen wanneer ik wilde. Jos en Monique hartstikke bedankt voor de bijzindere vriendschap!! Brigitte bedankt voor je schouder en de taart was lekker en veel succes met je showman :D Marijke bedankt voor je support en je bezorgdheid.

met Neelix gaat het bovenwonder wel goed. Maar de klap kan nog komen. We wachten het af. We gaan lekker veel samen doen, samen veel tijd doorbrengen want ook zijn leven heeft wat stilgestaan door de afgelopen maanden.

Het is en blijft zuur. Rest mij nu nog om alle spullen op te gaan ruimen en dat wordt nog een hele zware weg om te belopen...

Voor alle forumleden welke zo met ons meegeleeft hebben jullie zijn kanjers. Enorm bedankt voor de steun!!
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Even jezelf laten gaan en geen sores aan je lijf is ook wel eens lekker!

Enne...................het labforum is er om lief en leed te delen!! :wink:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Hennie

Ongelezen bericht door Hennie »

Allereerst heel veel sterkte en Koda,lieve knul,je grote broer begroet je aan de andere kant.Ik schaam me dat ik dit allemaal niet had gevolgd,heb dat nu wel gedaan.Het was een oneerlijke strijd voor Koda,maar nu heeft hij nergens last meer van.
Hou je taai Toos.
fromserviceparadise

Ongelezen bericht door fromserviceparadise »

toos schreef:Dank je wel...Het doet erg veel pijn en tis eigenlijk nog erg onwerkelijk. Er zijn momenten dat ik denk GVD en schreeuw ik de hele boel bij elkaar maar dat draait tot nu toe altijd weer om naar je hebt er goed aan gedaan..

I hope so. Want dat is altijd de vraag die ik me zal stellen...Heb ik er wel goed aan gedaan :(
Ach meid ik heb het zo met je te doen wat vind ik dit erg voor jou en Marijke maar diep in je hart weten jullie dat jullie er alles aan gedaan hebben om Koda op de been te krijgen en te houden maar met een vooruitzicht van een leven vol met pijn hebben jullie echt een goede beslissing genomen.Het is moeilijk om jullie vriend te laten gaan maar dit is echte vriendschap geloof mij maar.
Heel veel sterkte toe gewenst en een dikke knuffel van ons allemaal
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

toos schreef:Wij zijn weer thuis van een weekendje weg...Het was even goed. Even niets moeten en geen telefoon. Gewoon lekker huilen wanneer ik wilde en lachen wanneer ik wilde. Jos en Monique hartstikke bedankt voor de bijzindere vriendschap!! Brigitte bedankt voor je schouder en de taart was lekker en veel succes met je showman :D Marijke bedankt voor je support en je bezorgdheid.

met Neelix gaat het bovenwonder wel goed. Maar de klap kan nog komen. We wachten het af. We gaan lekker veel samen doen, samen veel tijd doorbrengen want ook zijn leven heeft wat stilgestaan door de afgelopen maanden.

Het is en blijft zuur. Rest mij nu nog om alle spullen op te gaan ruimen en dat wordt nog een hele zware weg om te belopen...

Graag hedaan Toos en Michel, het was ook heerlijk om te zien hoe Neelix heeft genoten en we wensen jullie sterkte voor de komende tijd
Voor alle forumleden welke zo met ons meegeleeft hebben jullie zijn kanjers. Enorm bedankt voor de steun!!
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

jeetje Toos en Marijke... wat een enorm triest bericht :cry: ik had zo de hoop dat het goed zou komen met de kleine man maar helaas heeft het niet zo moeten zijn. Jullie zijn toppers voor alles wat jullie voor die lieve Koda hebben gedaan tot het laatste moment. Iedere beslissing is moeilijk, en dat blijft het (helaas heb je die ervaring van een jaar geleden die nog diep in je geheugen gegrift staat :( ). Heel heel heel veel sterkte de komende tijd :groteknuffel:
Marcail
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marcail »

toos schreef:Wij zijn weer thuis van een weekendje weg...Het was even goed. Even niets moeten en geen telefoon. Gewoon lekker huilen wanneer ik wilde en lachen wanneer ik wilde. Jos en Monique hartstikke bedankt voor de bijzindere vriendschap!! Brigitte bedankt voor je schouder en de taart was lekker en veel succes met je showman :D Marijke bedankt voor je support en je bezorgdheid.

Fijn om te lezen dat je je gedachten hebt kunnen verzetten en stil kon staan op de momenten dat jij dat wilde :groteknuffel:
Neem de tijd meis, dat hebben jullie allemaal nodig :groteknuffel:
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Sorry vorige quote was mis gegaan
Graag hedaan Toos en Michel, het was ook heerlijk om te zien hoe Neelix heeft genoten en we wensen jullie sterkte voor de komende tijd, heb je het moeilijk, bel of stap in de auto.
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
Labradorreke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Labradorreke »

Kom ik net terug van een weekje Zeeland...
het eerste bericht dat ik lees... Koda...
:cry: :cry: :cry:
Wat verschrikkelijk moet dit zijn voor jullie!
Maar weet je hebt uit liefde voor Koda gehandeld! :allright:

Héél véél sterkte voor jou en je man, en Marijke en haar partner!
En geef Neelix een dikke knuf van me!

:groteknuffel: :groteknuffel: :groteknuffel:
Afbeelding
:blondkopje: Frodo Of The Charmed Angel ° 17 mei 2006
:bruinkopje: Gismo (Bordeaux Dog) herplaatser °23 maart 2007
Eveliene

Koda

Ongelezen bericht door Eveliene »

Lieve Toos,
Ik lees dit verschrikkelijke bericht nu pas, schrik me rot. De tranen staan in mijn ogen en wordt er spontaan niet goed van. Ik vind het een heel moedige beslissing en getuigt van een hoop liefde voor je mannetjes. Weet niet of ik zo dapper zou kunnen zijn :oops: Leven kan zooo oneerlijk zijn :cry:

Heel veel sterkte voor jullie allemaal en neem je tijd. Geniet van je blonde kanjer.
:groteknuffel: Haal hoop uit dat wat was ... om het heden aan te kunnen :allright:
toos

Ongelezen bericht door toos »

fromserviceparadise schreef:
toos schreef:Dank je wel...Het doet erg veel pijn en tis eigenlijk nog erg onwerkelijk. Er zijn momenten dat ik denk GVD en schreeuw ik de hele boel bij elkaar maar dat draait tot nu toe altijd weer om naar je hebt er goed aan gedaan..

I hope so. Want dat is altijd de vraag die ik me zal stellen...Heb ik er wel goed aan gedaan :(
Ach meid ik heb het zo met je te doen wat vind ik dit erg voor jou en Marijke maar diep in je hart weten jullie dat jullie er alles aan gedaan hebben om Koda op de been te krijgen en te houden maar met een vooruitzicht van een leven vol met pijn hebben jullie echt een goede beslissing genomen.Het is moeilijk om jullie vriend te laten gaan maar dit is echte vriendschap geloof mij maar.
Ik weet t Loes maar toch he...Gisteravond kom ik thuis en dan is er geen Koda kadootje :( Ik heb gisteravond rond 11 uur nog alle kleden weggehaald, gestofzuigt, alles opgeruimd en dan komt alles he. Tis oneerlijk, zo ongelooflijk oneerlijk en ook erg pijnlijk al weet ik dat dit toch echt het beste was. Maar toch :cry:
stelzer

Ongelezen bericht door stelzer »

toos schreef:
fromserviceparadise schreef:

Ik weet t Loes maar toch he...Gisteravond kom ik thuis en dan is er geen Koda kadootje :( Ik heb gisteravond rond 11 uur nog alle kleden weggehaald, gestofzuigt, alles opgeruimd en dan komt alles he. Tis oneerlijk, zo ongelooflijk oneerlijk en ook erg pijnlijk al weet ik dat dit toch echt het beste was. Maar toch :cry:
dikke :knuffel:
Lolita

Ongelezen bericht door Lolita »

Ik lees dit berichtje nu pas. Heb door de tijd heen het hele verhaal van Koda gevolgd, maar hoopte (zoals iedereen hier wsl) dat het tij voor Koda zou keren en dat het hem allemaal wat beter af zou gaan...

Ik wens jullie heel veel sterkte en vooral niet twijfelen aan je beslissing of jezelf iets kwalijk nemen. Naar ik hier heb kunnen volgen zijn jullie droombaasjes en hebben jullie alles gedaan om Koda te geven waar hij recht op had, maar het heeft niet mogen baten. Neem je tijd om te treuren en weet, na regen komt er altijd weer zonneschijn.
Plaats reactie