Indy niet in orde..

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

hoe gaat het nu met indy?
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Yara

Ongelezen bericht door Yara »

het gaat nog steeds goed met Indy :) . Ik heb het idee dat de misselijkheid nu langzaam aan afneemt. We doen het nog even rustig aan en gaan dan rustig aan weer opbouwen.
Het ziet er naar uit dat ze nu weer de oude begint te worden!!

Dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven en alle lieve knuffels :groteknuffel:
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Wat een fijn bericht om te lezen!! :)
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Fijn om te lezen dat het beter gaat!!
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Yara schreef:het gaat nog steeds goed met Indy :) . Ik heb het idee dat de misselijkheid nu langzaam aan afneemt. We doen het nog even rustig aan en gaan dan rustig aan weer opbouwen.

Dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven en alle lieve knuffels :groteknuffel:
Haai!!

Ben je vanavond nog met haar naar de da geweest?? Hoe ging dat??
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
roef
Speurneus
Speurneus

Yara schreef:het gaat nog steeds goed met Indy :) . Ik heb het idee dat de misselijkheid nu langzaam aan afneemt. We doen het nog even rustig aan en gaan dan rustig aan weer opbouwen.

mooi,dat is super nieuws :klasse:
enne hier nog 1 om af te kikken :groteknuffel: :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Super! :groteknuffel:
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

:klasse: Da's goei nieuws!! :knuffel:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Yara

Gelukkig gaat het met Indy nog steeds goed, alleen wil haar buikwond niet dicht. Gister weer bij de da geweest en wat ik al vermoedde, toch een infectie.
Nu weer een ab kuur voor een week en hopelijk is dit het laatste zetje dat het nodig heeft.
Merk wel dat het tijd wordt dat ze weer een keer lekker los kan en natuurlijk weer een keer lekker kan zwemmen, vooral voor haar spieren. Dit is duidelijk te zien bij haar achterpoten, daar is ze helemaal ingevallen.
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Ik ben blij te lezen dat Indy zich weer helemaal goed voelt maar wat vervelend dat de buikwond niet dicht wil. En nu dan toch een wondinfectie. Hopenlijk slaat de AB kuur gauw en goed aan en kan Indy straks weer lekker ravotten en zwemmen. Nog even volhouden Indy :groteknuffel:
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Nog even doorbijten voor beide en dan hopelijk weer werken aan de conditie en spieren. Ik hoop voor jullie dat dit niet al te lang meer duurt :)
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Charella

Hopelijk slaat de AB gauw aan en kunnen jullie beginnen met trainen en andere leuke dingen doen :)
Yara

Het gaat nog steeds niet lekker met Indy. Eindelijk is de wond sinds vorige week eindelijk dicht, maar is het zo dat Indy sinds gister toch niet helemaal lekker is :( . Gister begon het steeds met winden laten die enorm stinken. Vandaag was ze extreem rustig. Normaal vind ze het helemaal geweldig om te helpen met cadeautjes uitpakken, maar ze deed niets anders dan blijven liggen en slapen. Haar buik ter hoogte van haar maag is weer helemaal hard en gezwollen. Vanavond tijdens de laatste ronde had ze ook last van diarree. Haar temp was wel goed. Heb voor de zekerheid naar de praktijk van de da gebeld, maar hoorde dat een vervanger vannacht dienst heeft. Dus ik wil eigenlijk morgenochtend maar even bellen, zodat ik een da krijg van mijn eigen kliniek. Die hebben de hele geschiedenis. Voor nu houd ik haar goed in de gaten en hopelijk valt het allemaal mee. Zo sneu om mijn meisje zo te zien.
roef
Speurneus
Speurneus

he gatsie maaike dat is weer even minder :( ,ik hoop dat je vandaag je eigen da weer treft en dat hij er wat aan kan doen.
heel veel sterkte weer en een hele dikke knuffel voor indy :knuffel: :groteknuffel:
Charella

Bah zeg :( Ik hoop dat je vandaag terecht kan bij je eigen DA.

Hou ons op de hoogte :groteknuffel:
Plaats reactie