banjer
-
- Speurneus
-
- Middelgrote hondenneus
Lieve allemaal,
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Bij het lezen hiervan en vooral bij de foto van het baasje van Bowie liepen de tranen over mijn wangen.
Het geeft een vorm van troost dat zo vele labliefhebbers aan je denken en sterkte wensen.
Het is in huis zo onwerkelijk dat Banjer er niet meer is. Al zien mijn ogen de werkelijkheid, mijn gedachten gaan steeds terug naar gisteren...
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Bij het lezen hiervan en vooral bij de foto van het baasje van Bowie liepen de tranen over mijn wangen.
Het geeft een vorm van troost dat zo vele labliefhebbers aan je denken en sterkte wensen.
Het is in huis zo onwerkelijk dat Banjer er niet meer is. Al zien mijn ogen de werkelijkheid, mijn gedachten gaan steeds terug naar gisteren...
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
vond die foto van Bowie ook zo mooi. vraag mijzelf af wat is er wel en wat is er niet? wat mijn ogen niet meer kunnen zien, brengen mijn gedachtes weer tot leven. gisteren en vandaag zullen zich gaan verbinden tot de persoon die ik nu ben ,en wat ik aan liefde mocht ervaren van onze lieve honden vervult mjn hart en geeft de kracht om in liefde verder te gaan.

met dank aan Pauline
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus