Jerry
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- roxy
- Middelgrote hondenneus
Lieve Jolanda, Ik ben door omstandigheden hier niet veel geweest behalve vanmorgen even, en heb er kennelijk door de haast even niet goed op gelet
Maar wat leef ik met je mee, en wat een zware beslissing, hoewel ik zeker weet dat je alles hebt overwogen en gedaan, moet dit zo moeilijk geweest zijn. Ik heb eigenlijk gewoon geen woorden
en ben een beetje lamgeslagen nu ik dit heb gelezen, behalve dan dat ik jullie heel veel sterkte wens.... en hoop dat jullie het een plekje kunnen geven op den duur, wat konden jullie anders
ik kom snel weer even terug, ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.

Maar wat leef ik met je mee, en wat een zware beslissing, hoewel ik zeker weet dat je alles hebt overwogen en gedaan, moet dit zo moeilijk geweest zijn. Ik heb eigenlijk gewoon geen woorden

-
- Middelgrote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
- roxy
- Middelgrote hondenneus
Hi Jolanda, Hoe gaat het nu? Is Hugo eigenlijk ook een labrador misschien heb je dat wel ergens gezegd maar ben ik dat weer even kwijt?
Ik geloof graag dat de tranen regelmatig komen, zal ook best nog wel even zo zijn. En dat mag toch ook.... het is gewoon een heel verdrietig verhaal wat er met Jerry is gebeurd. Hugo is bijna 11 lees ik, wat zal dat ook een gemis zijn voor hem. Eigenlijk zou ik misschien wat opbeurender moeten zijn maar wat moet je zeggen he, het is gewoon erg je jonge hondje zo te moeten missen en daar weet ik dan ook niets positiefs op te zeggen, behalve dan dat jullie jerry veel pijn hebben bespaard.
ik ken je niet echt maar ik denk toch een aantal x per dag aan je.
Ik geloof graag dat de tranen regelmatig komen, zal ook best nog wel even zo zijn. En dat mag toch ook.... het is gewoon een heel verdrietig verhaal wat er met Jerry is gebeurd. Hugo is bijna 11 lees ik, wat zal dat ook een gemis zijn voor hem. Eigenlijk zou ik misschien wat opbeurender moeten zijn maar wat moet je zeggen he, het is gewoon erg je jonge hondje zo te moeten missen en daar weet ik dan ook niets positiefs op te zeggen, behalve dan dat jullie jerry veel pijn hebben bespaard.

-
- Middelgrote hondenneus
Hey Roxy
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=74637" onclick="window.open(this.href);return false;
hier heb ik een nieuw topic voor Jerry
hugo is bijna 8...en het went langzaam weer voor hem
de tranen komen en ik laat ze ook komen...
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=74637" onclick="window.open(this.href);return false;
hier heb ik een nieuw topic voor Jerry
hugo is bijna 8...en het went langzaam weer voor hem
de tranen komen en ik laat ze ook komen...
-
- Hele grote hondenneus