Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
Hihi als het beestje maar een naam heeft he!!!
Onze dwars ligger heeft het heerlijk naar zijn zin, wij hebben nl vakantie!!!
En wat is er nou leuker dan de hele dag baasjes om je heen!
Ik zit al een week langer thuis ivm rugklachten
Hij is echt heel lief en rustig, nu ik de hele dag bij hem ben.
Zaterdag gaan we op vakantie.
En Enzo lekker mee.
Miranda
Onze dwars ligger heeft het heerlijk naar zijn zin, wij hebben nl vakantie!!!
En wat is er nou leuker dan de hele dag baasjes om je heen!
Ik zit al een week langer thuis ivm rugklachten

Hij is echt heel lief en rustig, nu ik de hele dag bij hem ben.
Zaterdag gaan we op vakantie.
En Enzo lekker mee.
Miranda
-
- Speurneus
- Contacteer:
Gezellig voor Enzo, lekker de aandacht! 
Wat vervelend van de rugpijn! Ik heb zo'n 1,5 jaar geleden een jaar flink lastt van mijn rug gehad, Spit. (Normaal komt dit bij mensen van zo'n jaar of 40? voor, ook zijn de klachten meestal kort maar hevig.
). Na fysiotherapie flink opgeknapt nu eigenlijk zo goed als nooit meer (even afkloppen
) last.
Ik hoop dat het snel beter gaat met je rug, zodat jullie een fijne vakantie hebben!
Beterschap

Wat vervelend van de rugpijn! Ik heb zo'n 1,5 jaar geleden een jaar flink lastt van mijn rug gehad, Spit. (Normaal komt dit bij mensen van zo'n jaar of 40? voor, ook zijn de klachten meestal kort maar hevig.

Ik hoop dat het snel beter gaat met je rug, zodat jullie een fijne vakantie hebben!

-
- Speurneus
Hee !!
Wat vervelend Miranda dat je last heb van je rug..
en zeker in ``ons`` beroep is dat erg onhandig
Hopelijk kun je wel lekker genieten van je vakantie !!
Ik zal eens met Wessel overleggen wanneer wij kunnen volgende week, hebben jullie zelf een idee wat leuk/ handig/ gezellig zou zijn... de broers vinden het vast leuk elkaar te zien en nu jullie zo dichtbij zijn
Wat vervelend Miranda dat je last heb van je rug..

Ik zal eens met Wessel overleggen wanneer wij kunnen volgende week, hebben jullie zelf een idee wat leuk/ handig/ gezellig zou zijn... de broers vinden het vast leuk elkaar te zien en nu jullie zo dichtbij zijn

Bedankt voor jullie lieve reacties...
Het gaat al beter hoor, rust doet wonderen en een beetje manuele fysiotherapie met wat kraken is ook nooit weg
Ik weet niet waneer jullie vrij zijn Kristy? wij kunnen elke dag natuurlijk.
Galderse meren kan niet meer he? nu met het hoogseizoen.
Weet jij iets leuks in de buurt?
Miranda
Het gaat al beter hoor, rust doet wonderen en een beetje manuele fysiotherapie met wat kraken is ook nooit weg

Miranda
-
- Speurneus
hmmmm even denken ....miran&joost schreef:Bedankt voor jullie lieve reacties...
Het gaat al beter hoor, rust doet wonderen en een beetje manuele fysiotherapie met wat kraken is ook nooit weg![]()
![]()
Miranda

De chaamse bossen zijn op zich al erg leuk en we waren daar vorig weekeinde al, maar toen hadden we en de riem vergeten

Hee Kristy,
Als ze lekker in de bossen kunnen dartelen daar lijkt het ons wel erg leuk !! Is er ook ergens een loslooproute ???? Dat zou natuurlijk wel erg fijn zijn.
Dan zouden we daar af kunnen spreken, of jullie zouden misschien bij ons park kunnen komen als dat voor jullie niet erg om rijden is ... Misschien is er daar ook wel ergens een terras in de buurt , en anders kunnen we natuurlijk achteraf even naar "ons" huisje gaan om wat te drinken.
Morgen bellen wij Diana nog even om te vragen of we daar ook nog even langs kunnen komen (en misschien weet die nog wat routes in de buurt....)
Laat maar weten wat we doen !!
groeten,
Joost en Miranda
Als ze lekker in de bossen kunnen dartelen daar lijkt het ons wel erg leuk !! Is er ook ergens een loslooproute ???? Dat zou natuurlijk wel erg fijn zijn.
Dan zouden we daar af kunnen spreken, of jullie zouden misschien bij ons park kunnen komen als dat voor jullie niet erg om rijden is ... Misschien is er daar ook wel ergens een terras in de buurt , en anders kunnen we natuurlijk achteraf even naar "ons" huisje gaan om wat te drinken.
Morgen bellen wij Diana nog even om te vragen of we daar ook nog even langs kunnen komen (en misschien weet die nog wat routes in de buurt....)
groeten,
Joost en Miranda
-
- Speurneus
Er is een vrij lange loslooproute zelfs inclusief zwemplasmiran&joost schreef:Hee Kristy,
groeten,
Joost en Miranda

We hebben elkaars nummer toch nog ? PB het nog wel even .. kunnen we nog even contact hebben. Laten jullie het park nog even weten ?? Spreken we gewoon daar af.. lijkt me het handigst.. Zondag einde van de ochtend ofzo ??
Groetjes Kristy
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer: