Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:We zijn inmiddels aangekomen !!!

@Kristy: We hebben even een PB gestuurd ! Einde van de ochtend is wat ons betreft OK !

groeten,

Joost
het wordt heel misschien iets later.. feestje gehad :oops:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Is goed !! tot straks !
kristies
Speurneus
Speurneus

Hallo !!

@ Miranda en Joost wij vonden het erg leuk ... en Chester heeft ook zeker erg genoten !!

Hier alvast 1 foto van de 223 :oops: :oops: :oops:
ik zal ze niet allemaal hier plaatsen.. :roll:

wat hebben jullie toch een mooi mannetje
Afbeelding

er volgen er nog wel meer hoor.. binnenkort :wink:
miran&joost

WAT een heerlijke foto weer !!! Wij hebben het alledrie ook bijzonder naar ons zin gehad. (We reageren wat later, omdat er hier een probleempje met de internet-verbinding was !) We zien de foto's wel verschijnen !!!

groeten,

Joost, Miranda en Enzo
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Hoe gaat het met iedereen? Al bijna een week niets geschreven in ons topic, dat kan niet he :wink:!

Hier heeft Finn erg veel last van de warmte. Meer dan andere keren. Hij is erg lui, ligt de hele dag lekker in de schaduw, in de tuin. ' s Avonds en ' s ochtends gaan we er lekker op uit, tussendoor zoeken we de hitte niet op. Ik ben benieuwd hoe het weer morgen wordt!

Hier is het lekker chaotisch allemaal.; vertstopte afvoer, kapotte leidingen, lekkage...gezellig allemaal... :(

Met Finn en mij is het dit weekend wel heel goed gegaan :D , hij luistert steeds beter tijdens de onaangelijnde wandelingen. Zelfs het komen vanuit spel met andere honden gaat het goed af! (:schreeuw:!!) Nou ja, net liet hij zich toch moeilijk ompraten :roll:. Verder wordt hij steeds aanhankelijker, zo'n lekkere kroel :verliefd1:

Groetjes en knuffels voor de broers!
miran&joost

Fijn om te horen dat jullie goed bezig zijn hoor!!! geniet ervan.

Enzo is ziek :cry:
Hij kreeg 2 dagen geleden een ontwormingskuur (alvast voor zijn 10 maanden) van Exil.
S'avonds is hij begonnen met braken, heel de nacht niet geslapen...
Ik hoorde hem telkens op en neer wandelen beneden, liggen/lopen en liggen/ lopen.

Gisteren overdag was Enzo natuurlijk wel moe, maar hij had niet meer gebraakt.
Dus wij blij, en hij drinkt gewoon goed.

Gisteravond geef ik hem zijn brokken; eet hij het met moeite half op!!
Toen roken we onraad, want ons aapje eet altijd zijn brokken alsof hij in 2 weken niets gehad heeft :(

Afgelopen nacht weer onrustig op en neer lopen en weer braken :( :cry: tot 3 keer toe.
Er kwam niets meer uit alleen slijm.

Ik vanochtend de dierenarts gebeld, meteen geweest om 8.30.
7 ons afgevallen, en waarschijnlijk een maag irritatie.
Enzo oogt verder niet ziek dus afwachten...

Hij kreeg een injectie antiebraak middel en een paar pilletjes voor de rest vd week mee
Ook moet hij een week op lichtverteerbaar voer.

Kom ik net thuis, Enzo begint meteen te drinken, maar braakt alles direct weer terug :shock: :(
Ik maar weer gebeld met de dierenkliniek :oops:

Waarschijnlijk een stressreactie.
Advies was om Enzo pas na 12 uur een kopje water aan te bieden, en kijken of dat erin blijft.
Anders weer bellen.

Dus.... We zijn misschien wel wat overbezorgd, maar goed de schrik zit er wel in :oops:

Nu ligt Enzo lekker te slapen, en ik zit als zijn persoonlijke verpleegkundige naast hem (toe te kijken :cry: )

Zucht, wat een toestand.
En we zouden vandaag eigenlijk naar zee gaan met Enzo...dat doen we nu maar niet, jammer.

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

:groteknuffel: oo wat naar .... :( Kan me voorstellen dat je je ellendig voelt erbij.. Hopelijk knapt je mooie mannetje snel weer een beetje op.. of liefst helemaal natuurlijk 8)
12 uur geen water drinken... ben misschien een miep, maar dat vind ik wel lang... zou je voor de zekerheid Diana niet ook nog even bellen??

Hier wordt in ieder geval geduimt dat hij snel weer op knapt... :bloem: voor Enzo :bloem: voor jou Miranda en natuurlijk ook een :bloem: voor Joost... !!
Knuffel van Chester.. :knuffel:
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Hoe gaat het met iedereen? Al bijna een week niets geschreven in ons topic, dat kan niet he :wink:!

Hier heeft Finn erg veel last van de warmte. Meer dan andere keren. Hij is erg lui, ligt de hele dag lekker in de schaduw, in de tuin. ' s Avonds en ' s ochtends gaan we er lekker op uit, tussendoor zoeken we de hitte niet op. Ik ben benieuwd hoe het weer morgen wordt!

Hier is het lekker chaotisch allemaal.; vertstopte afvoer, kapotte leidingen, lekkage...gezellig allemaal... :(

Met Finn en mij is het dit weekend wel heel goed gegaan :D , hij luistert steeds beter tijdens de onaangelijnde wandelingen. Zelfs het komen vanuit spel met andere honden gaat het goed af! (:schreeuw:!!) Nou ja, net liet hij zich toch moeilijk ompraten :roll:. Verder wordt hij steeds aanhankelijker, zo'n lekkere kroel :verliefd1:

Groetjes en knuffels voor de broers!
Chester heeft ook last van de warmte hoor... alleen meneer negeert het gewoon.. gisteren tijdens het spelen met een ander hondje ging hij zo extreem hijgen... gauw terug naar huis.. dacht echt even dat hij erin bleef.. :? maar hij gaat gewoon door.. sukkel !!

Vervelend zeg verstoppingen en leidingen enzo.. :( Erg naar kunnen die dingen zijn :x

Fijn trouwens dat het zo goed gaat met jou en Finn. Chester zit echt midden in zijn pubertijd en laat dat goed merken :twisted: maar we houden vol.... de aanhouder wint...

toch :roll:

:wink:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Jeetje, die Enzo :( Schrikken zeg! Brr, zo naar om ze zo te zien. Ik hoop echt dat het spugen minder wordt en er straks misschien wat in blijft, dit is ook niets :(.

Heeel veel beterschap voor jullie "aapje"...en jullie sterkte. Ik kan me helemaal voorstellen dat de schrik en bezorgdheid er in zitten....:groteknuffel: voor jullie alledrie :)!!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

@ Kristy: eng zeg, als ze zo door gaan. Finn heeft dat wel eens gehad terwijl het helemaal niet warm was. Dat kwam echt door alle opwinding van het spelen en rennen. Die gekken gaan echt door totdat ze niet meer kunnen. Gelukkig zijn wij er om ze af en toe koest te houden :wink:

De problemen in huis zijn inmiddels weer helemaal opgelost, dus eigenlijk gaat het hier eindelijk hartstikke goed! :)

Enne ook Finn is nog steeds heerlijk aan het puberen, maar dat mag, dat is normaal. Hoe hij zich eerst gedroeg komt nu echt stukken minder/nauwelijks voor. Pfff...nu is meneer gelukkig een lekkere dwarse, maar lieve, puber, Nu houden zo :D. Ik blijf mijn best doen, ik hoop Finn ook :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:@ Kristy: eng zeg, als ze zo door gaan. Finn heeft dat wel eens gehad terwijl het helemaal niet warm was. Dat kwam echt door alle opwinding van het spelen en rennen. Die gekken gaan echt door totdat ze niet meer kunnen. Gelukkig zijn wij er om ze af en toe koest te houden :wink:

De problemen in huis zijn inmiddels weer helemaal opgelost, dus eigenlijk gaat het hier eindelijk hartstikke goed! :)

Enne ook Finn is nog steeds heerlijk aan het puberen, maar dat mag, dat is normaal. Hoe hij zich eerst gedroeg komt nu echt stukken minder/nauwelijks voor. Pfff...nu is meneer gelukkig een lekkere dwarse, maar lieve, puber, Nu houden zo :D. Ik blijf mijn best doen, ik hoop Finn ook :wink:
:applaus: kijk zo mag ik het graag horen.. !!

Heb je nou veel gehad aan die gedragsdeskundige ??
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Nee...(nou, een beetje dan), maar wél aan Diana :) :wink: !!
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Nee...(nou, een beetje dan), maar wél aan Diana :) :wink: !!
:wink: tja als we diana niet hadden.... 8)

nee even serieus.. ik heb ook nog steeds erg veel vertrouwen in haar en heb erg de neiging haar mening serieuzer te nemen dan bv de dierenarts en op de hondenschool :oops:

Houden jullie je heel strikt aan de rangorder regels ?? Chester heeft gisteren of eergisteren ( weet ik effe niet mer :wink: ) voor het eerst een poging gedaan op mij te rijden :oops: het was kort maar toch.. vroeg me af of ik toch niet strikt genoeg ben
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik ben even een pb-tje aan het tikken :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Ik ben even een pb-tje aan het tikken :wink:
Ik wacht af .. :wink: