Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

He gets :( Arm manneke! Klinkt niet echt lekker nee. Goed dat jullie naar de dierenarts gaan, ik hoop dat ze kunnen achterhalen wat er met hem aan de hand is en dat Enzo zich snel weer kiplekker voelt :).

Beterschaps knuffel van broer Finn!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

@ Miranda en Joost... wat naar zeg.. :( Hopelijk knapt Enzo snel op, duurt nu wel al lang he.. :(

Nou vandaag was niet zo`n succes :( de eerste twee demonstratie gingen ronduit slecht, de laatste redelijk :evil: maar het was ook wel een toestand.. veel lawaai veel mensen muziek heel veel andere hondjes die hij niet kende .. we moesten ineens dingen doen die we nog niet geleerd hadden :? en Chester liet wederom maar eens zien dat zijn hobby is om zijn riem te bijten :evil: ... ach ik kan het hem eigenlijk niet eens kwalijk nemen. Er waren gewoon echt te veel prikkels... hij is nu dan ook helemaal gesloopt :roll: en ik trouwens ook :oops: pfff wat een dag..
kristies
Speurneus
Speurneus

Voor Sandra ;

Afbeelding

Halfzusje van onze mannen... dit is de beste foto die ik kon vinden van haar :oops: Hier zie je de gelijkenis niet zo.. :?
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Oooohhhwww kristy, wat kunnen ze je toch voor aap zetten he!!! :D
Het is maar een moment opname, maar het zou toch fijn zijn als je ze kon programeren he :lol:

Nou hier in het kleine hospitaaltje gaat het weer iets beter!
Enzo eet zijn brokken teninste weer :schreeuw:
Hij heeft sinds zaterdagochtend niet meer gebraakt :schreeuw:
Hij heeft alleen nog diarree, dus nog even in de gaten houden, maar ik denk niet dat het nodig is om naar de dierenarts te gaan.

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Oooohhhwww kristy, wat kunnen ze je toch voor aap zetten he!!! :D
Het is maar een moment opname, maar het zou toch fijn zijn als je ze kon programeren he :lol:

Nou hier in het kleine hospitaaltje gaat het weer iets beter!
Enzo eet zijn brokken teninste weer :schreeuw:
Hij heeft sinds zaterdagochtend niet meer gebraakt :schreeuw:
Hij heeft alleen nog diarree, dus nog even in de gaten houden, maar ik denk niet dat het nodig is om naar de dierenarts te gaan.

Miranda
Gelukkig !! :wink:
miran&joost

Goedemorgen alllemaal

hoe is het met jullie?

Enzo is weer helemaal beter,hij eet weer als de beste!
Hij heeft nu wel geleerd hoe hij op zijn brokken moet kauwen... :lol: en doet dat ook braaf, de fish and rice bevalt hem best.

Door al het ziek zijn is Enzo op het moment erg lastig :( (of hij heeft weer gebruik gemaakt van ons)
We mogen op het moment niet met hem spelen, omdat dit meestal een conflict uitlokt.
Zodra ikl nl durf te zeggen dat het spelletje klaar is, begint hij als een bezetene naar me op te springen en te happen!

Ook als ik op de bank zit/lig vraagt hij zo naar aandacht, pas hapte hij naar mijn gezicht!

Ik heb dit voorelegt op de hondenschool, en zij adviseerde me dit.
Ook separeren op de gang was de boodschap :D
Nou daar heeft ie al veel gezeten de afgelopen dagen :D

Ook zei ze dat als ik boos werdt Enzo hierop inspeeld, hij gaat staan kwispelen en vindt het dan NOG grappiger :evil:
En dat merk ik ook
Ben inmiddels zooooo frustie!!! :oops:
Maar ik moet rustig blijven....pffff makkelijk gezegd hoor!

Zoooo, misschien lucht dit een beetje op want ik heb er aardig de pee in.
Je doet zooo je best, en Enzo heeft op het moment gewoon schijt aan je!
Gadver...

Nou, wij gaan maar eens een lange wandeling maken...

Doei
Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

:( He Miranda wat vervelend.. Chester heeft ook wel van die dagen. En het meest balen is dan dat hij naar Wessel dan vaak nog wel redelijk luistert maar naar mij echt niet meer :evil: :evil:

Chester was gisteren een dagje ziekjes hij had tijdens de laatste wandeling de dag ervoor met een hond gespeelt die veel stokjes/ takjes at.. nou dat had meneer Chester klakkeloos overgenomen... gisterochtend lag er zo`n halve kilo uitgekotste houtsnippers in zijn bench :shock:
vandaar is alles weer normaal..

Nu is alleen het vrouwtje ziekjes.. griepperig.. maar we gaan dapper door.. !!

Overigens spelen we hier ook een stuk minder dan voorheen hoor. Met name nog wel bv apporteerspelletjes buiten in het water. Of bv ``rustige`` zoekspelletjes in huis, maar geen trekspelletjes meer of spelletjes waarbij ik bij hem op de grond ga zitten ofzo. Dat zorgt hier ook vaak voor een erg dolle Chester.. :twisted: de puber..

Zaterdag gaat hij trouwens voor het eerst een hele dag naar Diana en Ben.. ben benieuwd hoe dat gaat..

En Miranda : :bloem:
miran&joost

kristies schreef::( He Miranda wat vervelend.. Chester heeft ook wel van die dagen. En het meest balen is dan dat hij naar Wessel dan vaak nog wel redelijk luistert maar naar mij echt niet meer :evil: :evil:

Zaterdag gaat hij trouwens voor het eerst een hele dag naar Diana en Ben.. ben benieuwd hoe dat gaat..
Bij mij is het ook vaak veel minder dan bij Miran....

Enne dat dagje Ben en Diana ..... Ben bang dat hij het ook erg gezellig vind net als z'n broer !!! (die hij dan overigens ook weer ziet, want wij halen hem zaterdagmiddag op !!)

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:
kristies schreef::(
Enne dat dagje Ben en Diana ..... Ben bang dat hij het ook erg gezellig vind net als z'n broer !!! (die hij dan overigens ook weer ziet, want wij halen hem zaterdagmiddag op !!)

groeten,

Joost
he das jammer.... ik heb toevallig net het dagje een weekje verzet.... ( tijdens mijn laatste berichtje en nu.. als ik dat had geweten :wink: )
miran&joost

Enzo blaft : :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Enzo blaft : :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:oops: sorrie..... :roll: maar we zien elkaar 7 oktober :) ... toch ??
Chester blaft trouwens terug;
`` ik heb vrouwtje al :hamer: :twisted: ``
miran&joost

Is zeker de bedoeling ja !!!
miran&joost

Zucht, ik weer hoor....
Hier is het gister weer mis gelopen :(
Wij gegeten,daarna Enzo eten.
Maar hij wilde niets!!! ik dacht al oh nee daar aan we weer.

Verder niets te zien aan hem dus we zijn op kraamvisite geweest bij eeen vriendin van mij (kei mooi kindje Sem heet hij :) )
Komen we terug, en willen Enzo uit de bench halen, komt ie heel langzaam op ons af en liep me toch te hijgen! :cry2:
Op een gegeven moment ging ie op zijn zij liggen, en ik raakte zijn buiktje aan begon ie inneen te zuchten en te puffen en helemaal te trillen. ik :cry:
Ik Enzo snel getempt 40.4 koorts :shock:
Joost meteen de telefoon gepakt (22.00 :oops: ) en de dierenarts gebeld, we mochten meteen komen

Enzo in de auto gezet en weg.
Na heel wat vragen van de dierenarts werdt Enzo onderzocht.
Wel soepele buik dus geen rontgenfoto oid nodig.
Wat haar wel zorgen maakte was dat Enzo hoge koorts had (40.5 inmiddels)
Ze dacht aan een flinke infectie ergens in het lichaam.
Iets tegen de koorts gekregen, en een flinke spuit met antibiotica.

Wat poeder mee tegen de uitdroging en aanvulling van electrolyten, wat we door zijn drinken moesten doen.
Ook wat blikvoer mee om zijn eten aantrekkelijker te maken.
En een dikke AB kuur van 6 dagen.
We moesten hem blijven tempen en goed in de gaten houden

Met spagettiebeentjes verlieten wij de kliniek...
We lagen uiteindelijk om 0.00 in bed terwijl we allebei vroeg weer op moesten om te gaan werken.

Ikke nog 3 keer naar beneden geweest om bij mijn snoetekop te gaan kijken, en niets geslapen :oops:

Vanmorgen voelde Enzo zich iets beter en at zijn canex met wat blikvoer op (met pillen) dus was al blij.
Verder ligt ie heel de dag maar een beetje te liggen en te slapen :(
Vrouwtje doet soms gezellig mee :oops: :lol:

dussss,het schiet niet echt op hier,
Ik hou jullie wel op de hoogte

Miranda
:orange7:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

arme enzo, schrikken ook zeg :S

hop dat ie zich snel wat beter voelt!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
kristies
Speurneus
Speurneus

:groteknuffel: :groteknuffel: :groteknuffel: voor jullie....

He wat een ellende.. :( Ik kan me voorstellen dat jullie je zorgen maken.. :( Hopelijk slaat de anti-biotica snel aan.. ik duim voor jullie en jullie mannetje.. arm ding.. !!

heeft hij vandaag verder niet gespugt of diarree gehad ? Hopelijk eet hij vanavond met smaak zijn bak leeg..
Plaats reactie