Beterschaps knuffel van broer Finn!
Gelukkig !!miran&joost schreef:Oooohhhwww kristy, wat kunnen ze je toch voor aap zetten he!!!![]()
Het is maar een moment opname, maar het zou toch fijn zijn als je ze kon programeren he![]()
Nou hier in het kleine hospitaaltje gaat het weer iets beter!
Enzo eet zijn brokken teninste weer![]()
Hij heeft sinds zaterdagochtend niet meer gebraakt![]()
Hij heeft alleen nog diarree, dus nog even in de gaten houden, maar ik denk niet dat het nodig is om naar de dierenarts te gaan.
Miranda
Bij mij is het ook vaak veel minder dan bij Miran....kristies schreef:He Miranda wat vervelend.. Chester heeft ook wel van die dagen. En het meest balen is dan dat hij naar Wessel dan vaak nog wel redelijk luistert maar naar mij echt niet meer
![]()
![]()
Zaterdag gaat hij trouwens voor het eerst een hele dag naar Diana en Ben.. ben benieuwd hoe dat gaat..
he das jammer.... ik heb toevallig net het dagje een weekje verzet.... ( tijdens mijn laatste berichtje en nu.. als ik dat had gewetenmiran&joost schreef:kristies schreef:
Enne dat dagje Ben en Diana ..... Ben bang dat hij het ook erg gezellig vind net als z'n broer !!! (die hij dan overigens ook weer ziet, want wij halen hem zaterdagmiddag op !!)
groeten,
Joost