Indy niet in orde..
-
Annette
- Speurneus

- Contacteer:
Het zou natuurlijk ook "gewoon" en maag/darminfectie kunnen zijn maar gezien de geschiedenis van Indy zou ik inderdaad zeker extra allert zijn.
Vooral ook gezien het feit dat haar maag zo gezwollen aanvoelt.
Hopelijk kan je snel bij ej eigen DA terecht!
Vooral ook gezien het feit dat haar maag zo gezwollen aanvoelt.
Hopelijk kan je snel bij ej eigen DA terecht!
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007-
Yara
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

Indy
Beterschap, Chester en Bolton zullen voor Indy duimen!!!!!
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
-
sharon66057
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Yara
We zijn weer terug van de da. Indy geeft idd pijn aan, aan haar buik en maag. Ze heeft nu twee injecties gekregen, een pijnstiller en antibiotica.
Ook hebben ze weer bloed afgenomen om te kijken of er geen ontsteking is aan de alvleesklier.
Verder heeft ze nu een antibiotica kuur, pijnstillers, en een maag-/darmbeschermer. Ook uit voorzorg een antibraakmiddel. Zodra ze misselijk begint te worden kan ik die gelijk geven. Dus het is nu kijken hoe het de komende dagen zal gaan. Heb nu ook hypo-allergeen voer meegekregen om te kijken of het geen reactie op haar voeding is, maar denk zelf dat dat niet de oorzaak is.
Ook hebben ze weer bloed afgenomen om te kijken of er geen ontsteking is aan de alvleesklier.
Verder heeft ze nu een antibiotica kuur, pijnstillers, en een maag-/darmbeschermer. Ook uit voorzorg een antibraakmiddel. Zodra ze misselijk begint te worden kan ik die gelijk geven. Dus het is nu kijken hoe het de komende dagen zal gaan. Heb nu ook hypo-allergeen voer meegekregen om te kijken of het geen reactie op haar voeding is, maar denk zelf dat dat niet de oorzaak is.
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
Hè shit joh, ik dacht een positieve update te lezen, maar dit is klote...
Helaas komen chronische maag/darmproblemen best regelmatig voor, althans dat is wel de ervaring die ik heb toen ik nog als DA-assistente werkte. Het klinkt bij haar ook alsof er zoiets gaande is.
Dit kan overigens wel degelijk mede veroorzaakt/in stand gehouden worden door de voeding.
Beterschap met haar.
Helaas komen chronische maag/darmproblemen best regelmatig voor, althans dat is wel de ervaring die ik heb toen ik nog als DA-assistente werkte. Het klinkt bij haar ook alsof er zoiets gaande is.
Dit kan overigens wel degelijk mede veroorzaakt/in stand gehouden worden door de voeding.
Beterschap met haar.
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~