Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Miranda en Joost knapt broer - lief een beetje op ??
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

S.Breijer schreef:Zo, wij zijn inmiddels al weer even terug. Het was erg leuk, Finn heeft het reuze naar zijn zin gehad. Mij viel het heel erg mee. Finn sprong zonder aarzelen achter zijn bal de zee in, luisterde best aardig (ik had erger verwacht in ieder geval 8)) en het was lekker rustig. Het jammere is wel dat het behoorlijk mistig was, waardoor ik echt flutfoto's heb! Een domper, maar ja, ik heb dus wél strandfoto's nu. Als photobucket meewerkt zal ik ze zo even op het forum plaatsen. De volgende keer dat we naar het strand gaan zoek ik helderder weer uit, zodat er ook daadwerkelijk wat van Finn te zien zal zijn :).

Al met al is het gezellig geweest en daar ging het toch om :D!
Ik heb je foto's gezien! en er zitten toch echt wel mooie tussen hoor!!
Jammer van het weer wel.
Lekker uitgewaait met Finn? :)

Miranda
miran&joost

kristies schreef:Miranda en Joost knapt broer - lief een beetje op ??
Jep onze friemel is weer een heel eind beter!
Hij is nog wel wat moe, maar lang niet meer echt lusteloos zeg maar.
Hij heeft net 15 min gerent met zijn grote speel-aan-de-maas-vriend!! en daar is hij nu wel moe van.

Het lijkt erop dat de AB kuur aanslaat :)
Nu afwachten wat hij doet als de kuur weer voorbij is...

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Nou als Enzo weer helemaal de oude is moeten we echt een verjaardagswandeling gaan plannen !! Het is alweer bijna.. 8)

Fijn te horen dat Enzo zich weer iets beter voelt.. :)
miran&joost

Miranda is aankomend weekend vrij..........
Misschien kan Sandra ook en weet ze nog een leuk plekkie daar in de buurt ???
Kunnen we met 3 broers wandelen...

(anders weten wij nog wel een leuke route in de drunense duinen..)
Laat maar weten wat jullie uit komt !

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

zondag kunnen wij zeker niet ( ik zit weer in de nachtdienst.. :evil: ) Zaterdag zou misschien wel kunnen... moet ik even checken bij Wessel.. 8)
miran&joost

AAAAAAAAAAHHHHH !! Zaterdag kan ik weer niet !

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:AAAAAAAAAAHHHHH !! Zaterdag kan ik weer niet !

groeten,

Joost
Zondag zou eventueel wel kunnen, maar dan wel liefst wat later ( 16.00 ofzo ) en niet te ver van Breda af... en wees bedacht op een super duffe muts.. :oops: Ik hoor net wel dat het mega- lekker weer wordt zondag.. :)
miran&joost

Denk dat dat wel kan ! Zal het even met Miranda overleggen.....

Galderse Meren dan misschien ???

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Denk dat dat wel kan ! Zal het even met Miranda overleggen.....

Galderse Meren dan misschien ???

groeten,

Joost
Galderse meren is wat mij betreft prima.. maar de loon en drunese duinen is voor ons niet zo heel veel langer rijden hoor. Scheelt 15 minuutjes ofzo.. enne die slaap ik in de auto nog wel dan.. :wink:

Sandra kan jij misschien ook?? ( ik zal morgen via hyves Iris ook vragen of ze misschien kan 8) )
miran&joost

Ook goed ! Daar zijn een paar routes..... 1 is vanaf de roestelberg en daar kunnen ze volgens mij zwemmen (deze kennen wij echter nog niet..)
De andere is vanaf Giersbergen (net achter Drunen) is ongeveer een half uurtje lopen, dan kom je bij een terras, even wat drinken en dan weer terug.... kom je weer bij een terras 8)

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Ook goed ! Daar zijn een paar routes..... 1 is vanaf de roestelberg en daar kunnen ze volgens mij zwemmen (deze kennen wij echter nog niet..)
De andere is vanaf Giersbergen (net achter Drunen) is ongeveer een half uurtje lopen, dan kom je bij een terras, even wat drinken en dan weer terug.... kom je weer bij een terras 8)

groeten,

Joost
Dat is 2x terras... dusse dat klinkt goed.. Alhoewel Chester ook wel wil zwemmen.. :D maakt ons echt niet uit, we kennen het daar nog niet goed en jullie w.s. een stuk beter :wink:
miran&joost

Is voor ons misschien ook beter in verband met Enzo (heeft dan ook even wat rust tussendoor....)

groeten,

Joost
miran&joost

Joehoe!

Even over morgen, 1600 uur is goed hoor, dan is de ergste drukte ook wel voorbij in de duinen :oops: dat scheelt weer een hoop geroep op niets in, als er veel andere honden lopen.

Maar Breda is voor Sandra weer dichterbij of niet?

Enzo is weer redelijk fit nu ook al zonder AB!!! :eausadance:
Zijn :twisted: streken komen ook weer lekker terug :D

Iris en Sandra Kunnen jullie ook?

Enzo zegt; tot morgen! dan zal ik eens in jullie staarten bijten :twisted:
En dan kan ik jullie meteen laten zien hoe goed ik op het moment luister als ik los ben :eusaliar: :pfffff:

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

:D :D Goed zo Enzo !! :) je broer wordt blij van dit soort nieuws !!

Iris kan niet weet ik ondertussen via hyves.. en van Sandra hebben we volgens mij nog niets gehoord.. gaan we zoiezo of verzetten we het als Sandra niet kan ? Het wordt wel kei lekker weer.... dus wat dat betreft is het perfect..

Als voor Sandra Breda dichterbij is vind ik het ook goed hoor, of meer richting haar, maar liefst niet langer dan een half uurtje/ 3 kwartier rijden.. want dat trek ik niet na mijn nachtdienst.. :oops:

Chester heeft er ook al zin in 8)
Plaats reactie