Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

bij de galderse meren is het morgen wel druk, is een crosswedstrijd hoorde ik? ik kom zomaar ff binnenvallen, je ziet het ;)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

sbientje schreef:bij de galderse meren is het morgen wel druk, is een crosswedstrijd hoorde ik? ik kom zomaar ff binnenvallen, je ziet het ;)
Dank je voor de tip.. enne je bent altijd welkom om binnen te vallen hoor.. :wink:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Morguhhh

Bedankt voor de tip sbientje!
ik denk dat wij als "ouders" niet vrolijk worden als Enzo een kijkje gaat nemen bij de cross wedstrijd....

Als Sandra niet kan gaan we binnenkort toch nog een keer?

Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Nou jaa, ik kreeg niet eens meldingen van nieuwe berichten in ons topic. Alleen van de reactie van Sbientje kreeg ik een bericht...

Maar goed, even over vandaag...dat gaat mij niet lukken :(. Als ik het de volgende keer minder druk heb en alles wat lekkerder loopt hier ga ik natuurlijk heel graag mee :D!!!

Sjee, baal er wel een beetje van dat ik het voorbij laat gaan, maar ik doe de verjaardagswandeling graag op een ander tijdstip nog eens over :). Zo'n kans laat ik niet voorbij schieten hoor 8).

Jullie in ieder geval heeel veel plezier (ik neem aan dat het gewoon door gaat verder?). Finn wenst zijn broers een gezellige dag toe!

Groetjes!
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

S.Breijer schreef:Nou jaa, ik kreeg niet eens meldingen van nieuwe berichten in ons topic. Alleen van de reactie van Sbientje kreeg ik een bericht...

Maar goed, even over vandaag...dat gaat mij niet lukken :(. Als ik het de volgende keer minder druk heb en alles wat lekkerder loopt hier ga ik natuurlijk heel graag mee :D!!!

Sjee, baal er wel een beetje van dat ik het voorbij laat gaan, maar ik doe de verjaardagswandeling graag op een ander tijdstip nog eens over :). Zo'n kans laat ik niet voorbij schieten hoor 8).

Jullie in ieder geval heeel veel plezier (ik neem aan dat het gewoon door gaat verder?). Finn wenst zijn broers een gezellige dag toe!

Groetjes!
was ik toch nog ergens goed voor :D

(ik lees stiekem altijd mee :lol: :oops: )
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
miran&joost

@ Kristy :

16.00 uur o.k. ????

Drunense duinen ??

IK stuur nu even een PB !
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

En...een fijne wandeling gehad? :)
miran&joost

Hee Sandra!
Ja, de wandeling is goed bevallen.

De mannen hebben lekker gerent, en wij genoten van het mooie weer :D
Kristy heeft foto's gemaakt dus dan kun je meegieten van onze crossende mannen :D :lol:

Ik ga morgen Diana even mailen waneer de terugkom dag is.
Als dat binnen kort is zien we elkaar weer!

Maar we kunnen alvast een datum prikken voor een winter wandeling?
En dan bij jou in de buurt? das lekker makkelijk voor jou.

Miranda
miran&joost

sbientje schreef:
S.Breijer schreef:Nou jaa, ik kreeg niet eens meldingen van nieuwe berichten in ons topic. Alleen van de reactie van Sbientje kreeg ik een bericht...

Groetjes!

:D :D :D :D :D
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

Hier nog een mee-lezeres hoor :D . Ik zag trouwens op de site van Diana dat ze half november weer pups verwacht van...shadow. Dus dat worden half broertjes en zusjes van jullie labjes. Snel gegaan he, zo'n jaar!

Groetjes Kim
Afbeelding
kristies
Speurneus
Speurneus

kim schreef:Hier nog een mee-lezeres hoor :D . Ik zag trouwens op de site van Diana dat ze half november weer pups verwacht van...shadow. Dus dat worden half broertjes en zusjes van jullie labjes. Snel gegaan he, zo'n jaar!

Groetjes Kim
:D Grappig dat jullie meelezen ...

Ja mooie papa ook weer he :!:

@ Sandra; de wandeling was inderdaad erg geslaagt... Chester is wel erg moe nu :wink: de foto``s komen eraan.. maar er zijn er behoorlijk wat mislukt, want de heren wilden niet echt poseren zeg maar.. :D
We moeten inderdaad maar eens een wandeling bij jou in de buurt plannen... lijkt me erg leuk om Finn ook weer eens te zien :)
kristies
Speurneus
Speurneus

De foto`s zijn geplaatst hoor !! ( althans een paar :roll: )
miran&joost

@ Sandra : Gooi maar een paar data op !!! Kunnen wij kijken of we kunnen en dan komen we gewoon een keer jullie kant op !

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

@ Joost: ik zal deze week eens een lijstje met data's maken...we moeten er wel uit kunnen komen. Bovendien ben ik weer hard aan het trainen met Finn, zodat hij zich ook een beetje zal gedragen tijdens de wandeling. (Dat hoop ik in ieder geval.... :twisted:)

@ iedereen: (:)) Al cadeautjes of iets in huis gehaald, of doen jullie daar niet aan? :oops:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

sbientje schreef:

Groetjes!

Hartstikke leuk dat je meeleest, al is het stiekem :wink:. Je was wel ergens goed voor, je mag vaker reageren, want ik krijg weer geen meldingen :? 8)

........of ik moet de boel zelf gewoon heel goed in de gaten houden :D
Plaats reactie