Even iets heel anders... We hebben weer wat meegemaakt met Finn hoor

Volgens de dierenarts is dit iets wat zomaar op kan spelen en meestal maar een keer voorkomt. Ik zelf heb ook eens iets vergelijkbaars gehad, ik moest toen (toevallig) ook aan de prednisonkristies schreef:he wat naar weer.... een alergische reactie van wat ?? Heb je enig idee ???
Hopelijk knapt Finnemannetje snel weer op..
Misschien een plantje ofzo waar hij doorheen gelopen heeft...S.Breijer schreef:Volgens de dierenarts is dit iets wat zomaar op kan spelen en meestal maar een keer voorkomt. Ik zelf heb ook eens iets vergelijkbaars gehad, ik moest toen (toevallig) ook aan de prednisonkristies schreef:he wat naar weer.... een alergische reactie van wat ?? Heb je enig idee ???
Hopelijk knapt Finnemannetje snel weer op... Ik weet niet hoe het bij honden werkt, maar bij mij is het sindsdien weg gebleven.
Ik heb hem ook niets geks zien eten of zo, anders zou je daar nog aan kunnen denken... Raar, ik hoop nu maar dat de dierenarts gelijk heeft en het "gewoon" even een reactie op iets (?) was.
Ik had Diana trouwens gisteren aan de telefoon maar door van alles en nog wat helemaal vergeten dit te melden...:x Stom, stom, stom. Ik zet het wel even op de mail
!
S.Breijer schreef:Gelukkig... Hopen dat het snel helemaal weer goed gaat met hem!
Ik heb eigenlijk even een vraagje aan jullie... Hoe doen jullie het met jullie mannen, het spelen en begroeten van andere hondjes tijdens een onaangelijnde wandeling? De laatste tijd probeer ik Finn bij me te houden (aan te lijnen) wanneer ik een andere hond tegenkom, omdat ik weet dat wanneer een andere hond ook maar laat doorschemeren Finn leuk te vinden, Finn amper...(nou ja niet eigenlijk op het moment) terugkomt. Als ik hem naar de hond kan gaan kan ik doen wat ik wil, Finn lijkt oostindisch doof en ineens is ie vergeten dat ik besta. Komen we geen honden tegen, dan gaat het prima. Ik heb altijd een heerlijke beloning bij me en regelmatig oefenen we het hier komen. Meestal ga ik hem nu (op advies) toch ophalen bij een andere hond en probeer dan heel enthousiast hem mee te lokken. Vervolgens gooi ik even snel met zijn balletje. Zo moet hij gaan leren dat ik erg interessant ben OOK wanneer er hondjes in de buurt zijn. Dit is echt een groot punt... Verder loop ik erg fijn met hem de laatste tijd, hij gaat met stappen vooruit wat zijn gedrag betreft!
Als hij nu (na het spelen) ook nog eens terugkomt bij mij, is het helemaal super! Tips?
ja dat is ook weer waar..sbientje schreef:tsja kristy, het is wel een hond hoor.. ik zou me er niet te druk om maken, volgens mij kan je er ook weinig aan doen? waarschijnlijk voelt ie zich dan helemaal the man ofzois natuurlijk ook wel stoer als er ineens honden onderdanig gaan doen voor je
![]()
succes met je nachtdienst
ik weet het eigenlijk ook niet hoor, maupie plast natuurlijk meestal wel op de grondkristies schreef:ja dat is ook weer waar..sbientje schreef:tsja kristy, het is wel een hond hoor.. ik zou me er niet te druk om maken, volgens mij kan je er ook weinig aan doen? waarschijnlijk voelt ie zich dan helemaal the man ofzois natuurlijk ook wel stoer als er ineens honden onderdanig gaan doen voor je
![]()
succes met je nachtdienst