We zijn om 11uur naar boven gegaan. Toen begon hij meteen al te piepen en te blaffen. Dat hield ie een half uur vol. Wij lagen met gekromde tenen in bed. Te piekeren, wat doen we nu? wat is verstandig.
Dat blaffen kon je volgens mij in de hele buurt horen.
Mijn man is uiteindelijk naar beneden gegaan en bij hem gaan zitten tot ie sliep.
Om half 2 begon hij weer te piepen. Ik ben naar beneden gegaan en heb hem laten plassen. Meneer wou daarna meteen gaan spelen. Zonder al te veel tegen hem te zeggen, heb ik hem weer terug in de bench gedaan. Ben weer naar boven gelopen. Hij begon weer even te piepen en te blaffen (vreselijk is dat) Na 10 min, was het stil.
Om half 4 begon hij weer te piepen. niet zo heel hard. Ben niet naar beneden gegaan, en hij was toen redelijk snel stil.
Na een uur heeft hij weer gepiept. Weer niet naar beneden geweest.
Om kwart over 6 begon hij weer. Mijn man is er toen uit gegaan en heeft hem laten plassen. Maar ja, toen die weer boven was, brak de hel weer los. Op het moment dat Guus stil was is mijn man maar uit bed gegaan en naar beneden gegaan. Dat was dus een vroege zondagmorgen voor hem.

Op dit moment wil guus nog steeds dicht bij je zijn. Op je voeten in slaap vallen bv. Zie nu al tegen de volgende nacht op. Mijn man slaapt redelijk snel. Ik dus niet. Tegen de tijd dat ik in slaap viel begon guus weer. (wat voel je je dan onzeker zeg)