erg leuk om ze allemaal zo bezig te zien. Wij gaan vanavond naar de Puppy instuif. Dat zal wel een groot feest voor Bukko worden. Helaas heeft ie last van een niet al te vaste keutel, wat hem overigens wel heeft doen besluiten om, wanneer hij moet, in een rechte lijn naar de deur te lopen, zodat we hem buiten kunnen laten poepen
Pups die in maart bij hun baasjes komen wonen topic
-
Bøkko
heerlijk genieten van die foto's mensen!
erg leuk om ze allemaal zo bezig te zien. Wij gaan vanavond naar de Puppy instuif. Dat zal wel een groot feest voor Bukko worden. Helaas heeft ie last van een niet al te vaste keutel, wat hem overigens wel heeft doen besluiten om, wanneer hij moet, in een rechte lijn naar de deur te lopen, zodat we hem buiten kunnen laten poepen
-
chrissy
- Hele grote hondenneus

En hoe is jullie pup met stofzuigen ?
Busa vind het geweldig
ik had de stofzuiger klaargelegd en toen zat Busa aan het mondstuk te knauwen ik de stofzuiger aan doen maar hij ging gewoon door hij was er niet van onder de indruk toen dacht ik ,ik ga hem stofzuigen kijken hoe hij reageerd nou meneer ging er helemaal voor staan vindt het heerlijk
ik heb hem dus in de bench moeten doen anders kwam er niks van stofzuigen 
Busa vind het geweldig
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Ik zuig altijd met de honden in de benche, gaat een stuk sneller
Daan kijkt niet op of om als ik ga zuigen, boeit hem weinig !!
Even een vraagje aan de BF pupjes, wat is het gewicht van jullie pup?
Daan is nu in een klein weekje 600 gram aangekomen... geen idee of dat te weinig is ?
Daan kijkt niet op of om als ik ga zuigen, boeit hem weinig !!
Even een vraagje aan de BF pupjes, wat is het gewicht van jullie pup?
Daan is nu in een klein weekje 600 gram aangekomen... geen idee of dat te weinig is ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Jose
Maggie vind de stofzuiger een beetje eng. Ze kruipt dan onder de bank, salontafel of achter de stoelen. Mijn vader wil graag dat ze het leuk gaat vinden hihi, maar das dus nog maar ff afwachten
Ze past straks iig niet meer onder de bank etc. (best eng, ze gaat er steeds onder maar komt klem te zitten. Wij moeten haar er dus onder weg halen! Maar wel een teken dat ze flink gegroeid is) dus ben benieuwd wat ze dan als schuilplaats kiest.
Net weer wat nieuws meegemaakt. Ze keek naar buiten, zat mooi een anderhalve meter van het raam (die tot de grond aan toe is) en zag blijkbaar zichzelf. Grommen joh! En dan niet zo'n speels grommetje, nee een hele diepe. Kwam vanuit dr tenen! En langzaam sloop ze op het raam af. Huh? Waarom beweegt mijn vijand nu ook dan??

Net weer wat nieuws meegemaakt. Ze keek naar buiten, zat mooi een anderhalve meter van het raam (die tot de grond aan toe is) en zag blijkbaar zichzelf. Grommen joh! En dan niet zo'n speels grommetje, nee een hele diepe. Kwam vanuit dr tenen! En langzaam sloop ze op het raam af. Huh? Waarom beweegt mijn vijand nu ook dan??
-
Bøkko
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Daan woog afgelopen donderdag (toen we hem gingen halen) 7600 gram en nu 8100 gram....
Volgens mij moeten ze tussen de 500 - 1000 gram per week aankomen toch ?
Wil hem ook niet te dik hebben, is alleen maar belasting voor zijn gewrichten
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Bøkko
-
Jose
-
Julia R
Kay schreef:Daan woog afgelopen donderdag (toen we hem gingen halen) 7600 gram en nu 8100 gram....
Sjors was met dezelfde leeftijd 8085gr heb ik even nagekeken, en groeide ongeveer 1 kg per week
Groetjes Julia
-
Bøkko
-
Bøkko
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Ohhhh en Sjors is ook goed opgedroogdJulia R schreef:Kay schreef:Daan woog afgelopen donderdag (toen we hem gingen halen) 7600 gram en nu 8100 gram....
Sjors was met dezelfde leeftijd 8085gr heb ik even nagekeken, en groeide ongeveer 1 kg per week![]()
![]()
Groetjes Julia
Kay woog een stukje minder, vandaar dat ik het me afvroeg
Ach zolang die niet minder dan 500 gram en niet meer dan 1000 gram aankomt vind ik het wel prima
En Bukko is ook weer blij dat hij lekker doorgevoerd wordt hihi
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
chrissy
- Hele grote hondenneus

Nou dan is Busa een ukkie die was maar 6100 gram een zaterdag ik heb hem nu nog niet gewogen maar hij is zeker niet te dun hij is klein en compact
zolang hij as zaterdag tussen de 7000 a7100 gram is zal het goed zijn niet meer en niet minder anders pas ik z´n voer gewoon aan.Ik zal hem morgen even wegen ben toch wel benieuwd.
Met Dempsey vergelijk ik hem niet die was al 8 kilo met 8 weken .
Met Dempsey vergelijk ik hem niet die was al 8 kilo met 8 weken .
Laatst gewijzigd door chrissy op 17 mar 2010, 22:09, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Laura
Die foto's van Maggie zijn leuk
! Echt een mooi hondje en al best veel groter sinds de eerste foto's die ik van dr zag. Dus daar gaat het ook goed
.
Guus heeft trouwens net als Maggie zich zelf gezien. Maar dan niet in het raam maar in de vitrinekast. Mn moeder was die aan het stoffen, komt meneer IN de kast staan en staat ie naar zichzelf in de spiegel te kijken. Vond 't eerst maar vreemd; een hond die je wel ZIET maar niet kan RUIKEN
. Later ging die "andere hond" uitdagen, voorpootjes op de grond, gaan blaffen en springen en zelf er heen sluipen
. Guus spoort niet
. Was wel heel grappig om te zien.
Net nog met mn vader op de bank gespeeld, daarna op 'm in slaap gevallen
. Ziet er echt superlief uit zo
.
Guus heeft het trouwens niet zo op de stofzuiger. Toen ie 'm voor de eerste keer hoorde ging ie net als Maggie onder de salontafel zitten en vanuit daar de stofzuiger inspecteren. Als de stofzuiger dan een eindje bj m vandaan is komt ie onder de tafel uit en dan gaat ie op een afstandje staan snuffelen haha.
Ik weet trouwens ook niet wat een normaal gewicht is voor een pup van 8 weken.. Zal zo eens kijken of ik iets kan vinden erover!
Guus heeft trouwens net als Maggie zich zelf gezien. Maar dan niet in het raam maar in de vitrinekast. Mn moeder was die aan het stoffen, komt meneer IN de kast staan en staat ie naar zichzelf in de spiegel te kijken. Vond 't eerst maar vreemd; een hond die je wel ZIET maar niet kan RUIKEN
Net nog met mn vader op de bank gespeeld, daarna op 'm in slaap gevallen
Guus heeft het trouwens niet zo op de stofzuiger. Toen ie 'm voor de eerste keer hoorde ging ie net als Maggie onder de salontafel zitten en vanuit daar de stofzuiger inspecteren. Als de stofzuiger dan een eindje bj m vandaan is komt ie onder de tafel uit en dan gaat ie op een afstandje staan snuffelen haha.
Ik weet trouwens ook niet wat een normaal gewicht is voor een pup van 8 weken.. Zal zo eens kijken of ik iets kan vinden erover!