sbientje schreef:ja misschien wel een beetje ja.. chester heeft het altijd zo druk met rennen als ik m zie, ik zal m volgende keer eens goed bestuderen... beetje dezelfde ogen heeft ie wel, maar ik heb het idee dat finn zijn snuit langer is? ik vind ze overigens allemal erg leuk om te zien
Ik vind juist altijd dat Finn en Tessel erg op elkaar lijken. Misschien ben ik niet zo'n goede fotograaf en is het daarom niet zo goed te zien.
Ook Enzo en Chester lijken erg op elkaar, maar zijn wel weer anders dan Finn en Tessel. Ik zal eens proberen een betere foto te maken en inderdaad, op de terugkomdag zien we ze allemaal live en kunnen we het nog veel beter zien. Maken we gewoon een foto van Finn en Tessel samen!!!!
Leuke foto`s Iris !! Blijft Tessel van de spulletjes onder de kerstboom af knap hoor !!
Ik ben ook zo nieuwsgierig naar hoe de broers er in het echt allemaal uit zien.. !! ( en de zusjes natuurlijk ook.. ) De ene foto denk ik dat ze toch echt op elkaar lijken, de andere keer weer helemaal niet.. Enzo heb ik in het echt natuurlijk wel een aantal keer gezien en die lijkt toch echt wel wat op Chester. Is alleen een klein tintje lichter en heeft al een volwassener hoofd.. Foto`s van Finn vind ik toch ook altijd wel herkenbare trekken inzitten.. maarrrr wat mij betreft mag je komen checken op de terugkomdag hoor Sabine
sbientje schreef:hahaha zou wel mooi zijn dat ik dan gewoon met maupie kom
Ik kan je vast wel vertellen dat Maupie niet op de broers lijkt..
hahaha.. als jullie het nou binnen nu en 2 weken doen... dan mogen jullie komen raden wie de papa van de puppies is over 2 maanden
Nou ik weet het wel hoor..
gaan ze zonder te vragen op de bank liggen en hebben ze ontzettende mooie koppies zijn ze van Enzo..
hebben ze een wat lichtere hele zachte baby-vacht zijn ze van Tessel..
Zijn het grote stoere ondeugende knuffelberen zijn ze van Finn..
en zijn ze verslaafd aan balletjes en hebben ze krullen op de rug zijn ze van Chester..
kristies schreef:
Ik kan je vast wel vertellen dat Maupie niet op de broers lijkt..
hahaha.. als jullie het nou binnen nu en 2 weken doen... dan mogen jullie komen raden wie de papa van de puppies is over 2 maanden
Nou ik weet het wel hoor..
gaan ze zonder te vragen op de bank liggen en hebben ze ontzettende mooie koppies zijn ze van Enzo..
hebben ze een wat lichtere hele zachte baby-vacht zijn ze van Tessel..
Zijn het grote stoere ondeugende knuffelberen zijn ze van Finn..
en zijn ze verslaafd aan balletjes en hebben ze krullen op de rug zijn ze van Chester..
S.Breijer schreef:@ sbientje: Nee, wij hebben echt geen vaderschapstest nodig hoor, dat zie je maar weer...! Kristy heeft het even heel duidelijk uitgelegd..
idd! maarehm, die ballenverslaving en dat op de bank liggen (en het mooie koppie natuurlijk) kunnen ze ook gewoon van mama geerfd hebben
wie weet zie ik jullie nog weleens een keertje met alle of een paar van de broers
sbientje schreef:ik doe wel mee, maar je wil vast weten hoeveel concurrentie je ehbt
Ik wil dat wel ff weten ja
Nee hoor ik ga er niet vanuit dat ons onderdeurtje wint, maar ben gewoon nieuwsgierig
Wij doen ook mee... !! Alleen heb wat zitten klooiien met de foto`s in sturen.. had uiteindelijk totaal een verkeerde gemailt dus ik weet niet of het allememaal nog goed komt..
Maare ja als Enzo mee doet maken we toch geen kans..
sbientje schreef:ik doe wel mee, maar je wil vast weten hoeveel concurrentie je ehbt
Nee hoor ik ga er niet vanuit dat ons onderdeurtje wint, maar ben gewoon nieuwsgierig
Wij doen ook mee... !! Alleen heb wat zitten klooiien met de foto`s in sturen.. had uiteindelijk totaal een verkeerde gemailt dus ik weet niet of het allememaal nog goed komt..
miran&joost schreef: