Maar even serieus: ik denk echt dat jullie kans maken met Enzotje... Knappe jongen hoor...
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
We waren gewoon nieuwsgierig of jullie ook mee zouden doen......S.Breijer schreef:Ooohhhhh.....ik heb echt geen mooie foto's voor de wedstrijd...!! Of ik moet ze nu nog maken...\morgen maar eens een poging doen dan, in de tuin maar... Ben benieuwd!
Maar even serieus: ik denk echt dat jullie kans maken met Enzotje... Knappe jongen hoor...Ach, meedoen is al hartstikke leuk!!!
En er zijn hier zoveel knappe labjes !!!
-
kristies
- Speurneus

Er zijn hier inderdaad wel heel veel knappe labjes.. maar we wachten het gewoon af.. !miran&joost schreef:We waren gewoon nieuwsgierig of jullie ook mee zouden doen......S.Breijer schreef:Ooohhhhh.....ik heb echt geen mooie foto's voor de wedstrijd...!! Of ik moet ze nu nog maken...\morgen maar eens een poging doen dan, in de tuin maar... Ben benieuwd!
Maar even serieus: ik denk echt dat jullie kans maken met Enzotje... Knappe jongen hoor...Ach, meedoen is al hartstikke leuk!!!
En er zijn hier zoveel knappe labjes !!!
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

he he... pas op he !!sbientje schreef:whehehe.. nou enzo ook hoormiran&joost schreef:Geintje hoor !!! Maupie is een echte knapperd !ik heb nog geen stem in de categorie bruine reu beloofd, dus ik ben te koop
Maupie en Chester zijn toch een soort vriendje/ vriendinnetje..
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Legend Hessel
- Speurneus

- Contacteer:
zeg....sbien....sbientje schreef:whehehe.. nou enzo ook hoormiran&joost schreef:Geintje hoor !!! Maupie is een echte knapperd !ik heb nog geen stem in de categorie bruine reu beloofd, dus ik ben te koop
Groetjes Bert en Marjolein
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Legend Hessel schreef:zeg....sbien....sbientje schreef:whehehe.. nou enzo ook hoormiran&joost schreef:Geintje hoor !!! Maupie is een echte knapperd !ik heb nog geen stem in de categorie bruine reu beloofd, dus ik ben te koop
je zit toch niet aan te pappen met de concurrentie he??
Was wat wij je geboden hebben niet genoeg?
Aha, ik wist het...
(:D)
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer: