hmmm hopelijk niets vervelends..sbientje schreef:ehm, kristy? maupie druppelt alweer... of ze is heel lang loops, of ze is opnieuw begonnen, of er is nog wat anders aan de hand.. ik neem het chester iig niet kwalijk
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
kristies
- Speurneus

-
kristies
- Speurneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
ik denk het niet hoor. ze is absoluut niet ziek ofzo, dus waarschijnlijk gewoon een beetje lastige hormonen..kristies schreef:hmmm hopelijk niets vervelends..sbientje schreef:ehm, kristy? maupie druppelt alweer... of ze is heel lang loops, of ze is opnieuw begonnen, of er is nog wat anders aan de hand.. ik neem het chester iig niet kwalijkHet is wel een verklaring voor Chester zijn plostelinge verliefdheid
-
miran&joost
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Fijn dat er in ieder geval weer wat binnen is...
Ben benieuwd of de nieuwe brokken wat aan zijn eetlust zullen veranderen!
Finn krijgt al een tijd(je) andere brokken....Royal Canin voor de Labrador Retriever. Hij eet met veel plezier en smaak! Deze brokken zorgen er bovendien voor dat hij minder snel eet, echt kauwt.
Ik ben zeer tevreden over de brokken. Finn zit lekker in zijn vel en blijft met deze brokken mooi op gewicht.
Ben benieuwd of de nieuwe brokken wat aan zijn eetlust zullen veranderen!
Finn krijgt al een tijd(je) andere brokken....Royal Canin voor de Labrador Retriever. Hij eet met veel plezier en smaak! Deze brokken zorgen er bovendien voor dat hij minder snel eet, echt kauwt.
Ik ben zeer tevreden over de brokken. Finn zit lekker in zijn vel en blijft met deze brokken mooi op gewicht.
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Oh ja, de reden voor de overstap was zijn slechte ontlasting op Canex! Ook had hij een slechte vacht, dof, veel haarverlies ook. Finn moest op Canex een keer of 4-7 poepen, dat was geen uitzondering. Wat er uit kwam was ook niet echt stevig of iets te noemen. Altijd breiig, vaak diarree achtig, waterig.
Op RC was het snel al veel beter, ik ben tot nu toe erg tevreden.
Ik geloof best dat Canex voor jullie hondjes en andere hondjes wel goed is, maar Finn kon er op de een of andere manier slecht tegen en deed het er niet goed op.
Op RC was het snel al veel beter, ik ben tot nu toe erg tevreden.
Ik geloof best dat Canex voor jullie hondjes en andere hondjes wel goed is, maar Finn kon er op de een of andere manier slecht tegen en deed het er niet goed op.
-
miran&joost
Op de normale fish and rice van canex deed Enzo het erg goed, maar hij schrokte nogal, dus wilden we de maxi brok proberen........
Schrokken doet hij niet meer , maar eten ook bijna niet.... En hij heeft vanochtend ook weer overgegeven.....
Miranda belt dadelijk even met de dierenarts.......
Hoop dat hij snel weer opknapt, want hier worden we ook een beetje moedeloos van.
groeten,
Joost
Schrokken doet hij niet meer , maar eten ook bijna niet.... En hij heeft vanochtend ook weer overgegeven.....
Miranda belt dadelijk even met de dierenarts.......
Hoop dat hij snel weer opknapt, want hier worden we ook een beetje moedeloos van.
groeten,
Joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
wat vervelend dat het met enzo niet zo toppie gaat. Ik hoop dat ie snel wat opknapt...
maupie krijgt hele kleine brokjes, ik weet niet of al het voer van dit merk zo is of alleen het seniorenvoer (zo van: die ouwe sullen eten vast wel rustig), maar voor een schroklab zouden die brokken echt niets zijn, je kan ze gewoon opzuigen..
maupie krijgt hele kleine brokjes, ik weet niet of al het voer van dit merk zo is of alleen het seniorenvoer (zo van: die ouwe sullen eten vast wel rustig), maar voor een schroklab zouden die brokken echt niets zijn, je kan ze gewoon opzuigen..
-
kristies
- Speurneus

He wat naar zeg dat het nog steeds niet goed gaat ..
Wanneer zijn jullie met de Maxi brokken begonnen ? Chester vind ze heerlijk. ( heeft alleen wel een beetje gelige ontlasting sinds hij dit eet..
was al van plan om Diana eens te vragen wat dit kan zijn.. ) Ik denk dat iedere hond weer anders reageert op eten. Zelfs mijn katten krijgen alletwee een ander merk eten
waar de een het super op doet krijgt de ander geen brok van naar binnen
tja dat is toch een kwestie van proberen denk ik
Hopelijk knapt Enzo snel weer een beetje op.. dit is niks zo

Wanneer zijn jullie met de Maxi brokken begonnen ? Chester vind ze heerlijk. ( heeft alleen wel een beetje gelige ontlasting sinds hij dit eet..
Hopelijk knapt Enzo snel weer een beetje op.. dit is niks zo
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost