Dingen die een labrador moet onthouden

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
missjay

Ongelezen bericht door missjay »

Ik zit nu op mijn werk dit topic nog eens door te lezen en lig gelijk weer volledig in een deuk.
Allemaal zo door gaan, dan halen we de 500 regels wel.

294. Als opa de waterleiding aan het omleggen is, moet jij niet al zijn gereedschap verplaatsen van de vloer naar jouw bench...
295. Dit zelfde geld voor als opa bezig is met de elektra en het gas...
296. Als het vrouwtje aan het schilderen is, haalt ze zelf de druipers wel van de deurpost. Daar hoef je jouw staart en oren niet voor te gebruiken (hoe krijg ik dat trouwens uit z'n vacht, hoogglazende lakverf?)...
297. Als er een kleedje op jouw bench ligt, hoef je deze niet helemaal naar binnen te trekken. Vooral niet als er nog wat op staat of ligt.
298. Als het vrouwtje voor de televisie staat hoef jij niet op de bank te klimmen, op je achterpoten te gaan staan en met je voorpoten op mijn schouders weer proberen te gaan zitten. Ik blijf namelijk gewoon staan...
299. Als de voorraadkast opengaat, houdt dit niet in dat jij een koekje krijgt...
300. Het pekineespupje (10 weken) van de buurvrouw is geen balletje, ook als is ze net zo groot. Je hoeft haar niet te apporteren...
301. Als het vrouwtje en het baasje met de buren aan het darten zijn, hoeven julie niet te proberen om de pijltjes uit de lucht te plukken.
302. En jullie moeten ook niet onder het dartbord gaan liggen. Zo'n pijl in je kont/rug/staart/poot of wat dan ook, doet erg pijn...

En toen kon ik even niets meer bedenken. De volgende mag weer.
Loeke

Ongelezen bericht door Loeke »

Hahaha :lol: Ik had dt topic nog niet gezien, maar erg leuk en vooral HERKENBAAR :? Hahaha
Ik heb er ook nog een paar, die ik nog niet tegengekomen ben!

303. Als het baasje een speeltje gooit dat tegen de muur aan komt, is het de bedoeling dat jij zelf tot stilstand komt en niet doordat je tegen de muur aanklapt.
304. Je hoeft de glazen niet van de tafel te vegen. Wij zetten die zelf wel netjes in de keuken.
305. Je bent niet de allerbelangrijkste op deze wereld.
306. Niet iedereen vind jou leuk en gezellig
307. Als je een grotere tak gevonden hebt dan je zelf bent is het niet handig die als een sigaar in je bek te doen. Loopt niet makkelijk als de onderkant van de tak dan de hele tijd op de grond blijft haken als je loopt.
308. Dat lange harige ding dat aan je kont hangt is je staart en hoort bij jou. Je hoeft hem dus niet achterna te gaan.
309. Als je jeuk hebt aan je kop is het handiger als je eerst gaat zitten. Anders je het staand doet val je om.
310. Als je aan het poepen bent en je ziet een leuk hondje aankomen, wacht dan even met kwispelen en schudden met je kont. Het is geen kampioenschap drollenwerpen!
311.De houtnerven op het laminaat kun je niet eten.
312. Het elektrischiteitskastje in de straat kan jij niet aanvallen. Laat dat blaffen maar achterwege!
313. Je kan niet altijd alles hebben, wat het baasje in handen heeft!
314. Je hoeft geen hoelang-kunnen-we-elkaar-recht-in-de-ogen-aankijken-wedstrijd te houden met het konijn in de tuin.
Loeke

Ongelezen bericht door Loeke »

Okeeej nog eentje....

315. Je kan geen autorijden, dus kom van die bestuurdersstoel af en laat het baasje achter het stuur kruipen!!!!
Willy

Ongelezen bericht door Willy »

316. Je kan niet schaatsen, dus kom van de vijver af.
317. Je bent geen vogeltje, dus blijf van het vogelvoer af.
318. En die pinda's zijn ook niet voor jou maar voor de vogels malle apie.
astrid schilder

Ongelezen bericht door astrid schilder »

319; Als de politie haar sirene aanzet, is het niet echt nodig zelf ook je kop omhoog te gooien en te gaan loeien. Er is al attentie genoeg zonder jou!
greetjew

Ongelezen bericht door greetjew »

320. Het vrouwtje eet zelf liever de kwarktaart op, dan dat ze jou met de voorpoten erin vind, al lebberend....
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

321. Je hoeft niet de bank te gaan slopen, als baasje een nieuwe bank wil dan slopen wij hem zelf wel!!
322. Als het vrouwtje met de konijnen bezig is betekent dat niet dat het etenstijd voor julle is en een stukje barf in jullie bak neerlegt, konijnen zijn ook onze huisdieren!!
Afbeelding
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

323. Jullie zijn geen rendieren, houd je dus in als vrouwtje op een glad pad achter jullie aan word gegleden..
Afbeelding
Willy

Ongelezen bericht door Willy »

324. Je hoeft niet je hele mand te slopen en op te eten. Je krijgt genoeg van vrouwtje. :evil:
sam
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sam »

Zie hem nu voor het eerst deze lijst. GEWELDIG en zooo herkenbaar
sam
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sam »

Ook nog deze:
De postbode hoeft niet weggeblaft, hij verdwijnt uit zichzelf
325. Het vrouwtje vind het niet zo leuk als je tussen haar benen doorracet als ze een lange rok aanheeft
Ri_1987

Ongelezen bericht door Ri_1987 »

293. Als in de winter de zon schijnt betekend niet dat het warm is buiten, je hoeft dus niet in de tuin te gaan liggen en dan verschrikt op te staan omdat de tegels koud zijn.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

294 als je water gedronken hebt is het de bedoeling dat je eerst slikt voordat je weer gaat lopen
295 als het vrouwtje VOOR roept en je komt heeel braaf aangerent is het de bedoeling dat je vaart minderd en niet volle vaart in het vrouwtje beukt/ dat doet zeer..
296 sowieso als je rent is het handig als je kijkt waar je loopt
Zeeuwse labjes
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Zeeuwse labjes »

Ho, de telling loopt weer verkeerd: we hebben er nu 329.
De eerstvolgende is 330.... :wink:
missjay

Ongelezen bericht door missjay »

En hier weer een paar:

330 Als er een stukje plastic uit een keukenlaatje steekt, is dit geen teken voor jou om het laatje te openen.
331 Als de afvalcontainer vol is, achter in de tuin staan en het deksel kan niet helemaal meer dicht... Hoef jij er geen zakken uit te halen om de deksel te laten zakken. Daar hebben ze op vrijdag de vuilnisophaaldienst voor.
332 Als de baas voor jullie een mooi hok aan het bouwen is hoeven jullie niet te helpen door alle modder door de hele tuin, keuken en woonkamer te verspreiden. Het is al werk zat zonder dat jullie dat doen.
333 Als jullie willen bepalen wie de baas is, doe dit dan niet bij het vrouwtje op schoot, onder de stoel, onder de tafel, op de bank of in de bench. Dit kan buiten veel beter, is veel meer ruimte.
334 Dat hondenrek in de auto zit er niets voor niets. Het houdt in dat jullie achterin moeten blijven zitten.
335 Dit houdt ook in dat jullie je er niet doorheen moeten duwen, daar kunnen ze namelijk niet tegen.

En toen wist ik even niets meer.
De volgende is weer.
Plaats reactie