Youri, mijn lieve oude mannetje vandaag ingeslapen.

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

Alice van Ginkel schreef:
marron schreef::) meis ik was vanavond bij de ballooning in oldenzaal, wel 35 luchtballonnen waren er, ik moest aan je denken, morgen ga ik weer kijken, ik zal alle ballonnen zeggen dat ze jouw menneke moeten knuffelen en zoenen, en dat je er snel aankomt, om het persoonlijk over te doen :)
Wat kun je ze missen he :( ik mis ons Flupke ook nog zo :(
sterkte meissie!
Wat vind ik dat lief van je gezegd, dat doet me nou weer zo goed. Ja, jij moet Flupke ook nog steeds zo missen, hé? Toch weten we dat ze heel dicht bij ons zijn, maar ik mis die mooie zachte kop met die mooie bruine ogen. Eens komt alles weer bij elkaar zeggen ze en daar hou ik me dan maar aan vast. Was het geen lieffie?

Afbeelding
een heerlijk lieverd was het hoor :verliefd1:
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

En voor de vierde keer is de ballonvaart gisteren niet doorgegaan wegens veel te veel wind. Nu gaan we het zondag 13 september maar weer proberen. Op die dag zou Youri 14 en een half zijn geworden, dus het lijkt me een mooie dag om wat dichter naar hem toe te gaan en hem vertellen dat ik hem nog steeds zo mis. Wordt vervolgd.... Veel liefs Alice.
Afbeelding
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Het weer zit je niet echt mee, hè Alice.
Ik zal voor je duimen dat het de 13e nu echt door gaat.
Veel groetjes van Gitte
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

Alice van Ginkel schreef:En voor de vierde keer is de ballonvaart gisteren niet doorgegaan wegens veel te veel wind. Nu gaan we het zondag 13 september maar weer proberen. Op die dag zou Youri 14 en een half zijn geworden, dus het lijkt me een mooie dag om wat dichter naar hem toe te gaan en hem vertellen dat ik hem nog steeds zo mis. Wordt vervolgd.... Veel liefs Alice.
Jammer dat de ballonvaart weer niet is doorgegaan! Hopelijk gaat het je de 13e wel lukken!
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
sophia
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sophia »

Hè wat jammer. Alle hoop nou op de 13e september !
Willy

Ongelezen bericht door Willy »

Wat een lieverd om te zien. Ik begrijp heel goed dat je die knappe knul mist. Maar de herinnering blijft. Altijd.
Een knuffel van Lara. :blondpootje:
Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Youri

Ongelezen bericht door Mousy »

He Alice,wat een ongelooflijk mooi dier was Youri,en wat zul je je grote vriend missen,net als ik.Onbeschrijflijk is die leegte die hij achter laat.
En ja,overal waar je bent draag je hem mee in je hart en daar kan niets of niemand tussen komen.We hebben dezelfde gevoelens voor onze schatten,dat merk ik wel.Er is meer tussen hemel en aarde,en eens zullen we elkaar weerzien.Houd dat in gedachte :) Mousy
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ze voorspellen geen onaardig weer voor zondag........... ik ga hard voor jullie duimen hoor! :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Hendriek

Ongelezen bericht door Hendriek »

Ook hier wordt geduimd voor een mooie, bijzondere dag!
Hoop nu écht dat het doorgaat.

lieve groet, Driek
Brunoboy

Ongelezen bericht door Brunoboy »

Alice, ik wilde je heel veel sterkte wensen met het verlies van Youri...
Ik weet ook hoeveel pijn het doet om een lieverd te moeten missen....
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

En voor de vijfde keer is de ballonvaart vandaag niet doorgegaan ivm veel te veel wind. Ik weet niet wat het is, we hebben eigenlijk alleen maar mooi weer gehad en ze voorspelde voor vandaag een mooie dag maar als het dan zover is dan gaat het steeds niet door. Jammer, hé? Youri kan gewoon weer doorgaan met lekker spelen en dollen met al zijn vriendjes boven, hij ziet ons straks vanzelf wel voorbij komen. Nu maar weer zien wanneer we het opnieuw gaan proberen. Het wordt steeds vroeger donker en ze gaan dan ook steeds vroeger opstijgen en dat kan wel eens lastig worden met mijn man zijn werk. Groetjes allemaal! Liefs Alice.
Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Alice van Ginkel schreef:En voor de vijfde keer is de ballonvaart vandaag niet doorgegaan ivm veel te veel wind. Ik weet niet wat het is, we hebben eigenlijk alleen maar mooi weer gehad en ze voorspelde voor vandaag een mooie dag maar als het dan zover is dan gaat het steeds niet door. Jammer, hé? Youri kan gewoon weer doorgaan met lekker spelen en dollen met al zijn vriendjes boven, hij ziet ons straks vanzelf wel voorbij komen. Nu maar weer zien wanneer we het opnieuw gaan proberen. Het wordt steeds vroeger donker en ze gaan dan ook steeds vroeger opstijgen en dat kan wel eens lastig worden met mijn man zijn werk. Groetjes allemaal! Liefs Alice.
He wat jammer nou toch weer.......... :( Eens zou het toch moeten lukken????
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
luna-flame

ballonvaart

Ongelezen bericht door luna-flame »

Alice,

Hopelijk gaat de ballonvaart er binnenkort toch eindelijk van komen.
Je hebt wel erg veel pech. Zou Youri het nog te snel vinden dat je de hoogte komt opzoeken, omdat hij nog te druk is met spelen daarboven? Het begint er wel op te lijken.
Veel succes en hopelijk duurt het niet lang meer dat je de ballonvaart mag maken om dichterbij Youri te zijn.
Hendriek

Ongelezen bericht door Hendriek »

Hè verdikkie! Heb je al een nieuwe datum gepland of wordt dat met het weer steeds moeilijker? Wellicht een blonde vraag maar heb niet of zeg maar beter, geen ervaring met ballonvaart. Het lijkt daarom wel mooi!

X driek
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Hendriek schreef:Hè verdikkie! Heb je al een nieuwe datum gepland of wordt dat met het weer steeds moeilijker? Wellicht een blonde vraag maar heb niet of zeg maar beter, geen ervaring met ballonvaart. Het lijkt daarom wel mooi!

X driek
Hé Driekkie!! Hoe gaat het?

Nou, ik heb net weer een vlucht gepland voor a.s. donderdag. Het wordt inderdaad steeds moeilijker, ook omdat je steeds vroeger gaat opstijgen omdat het steeds eerder donker wordt. Kan lastig zijn met mijn man zijn werk maar als het goed is is hij donderdag vrij.

Duimen jullie voor ons?

Lieve groetjes van Alice.
Afbeelding
Plaats reactie