Indy niet in orde..
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!
Vandaag voelt haar buik nog hetzelfde als gisteren, maar door de pijnstilling en antibiotica voelt ze zich goed. Ze is weer lekker blij en vrolijk, en kijkt weer goed uit haar oogjes.
Dus hopelijk zet het idd nu zo door en als de ze klaar is met de medicatie dat het dan daadwerkelijk ook over is.
Gelukkig was ik er deze keer op tijd bij en reageert ze nu goed op de medicatie.
Vandaag voelt haar buik nog hetzelfde als gisteren, maar door de pijnstilling en antibiotica voelt ze zich goed. Ze is weer lekker blij en vrolijk, en kijkt weer goed uit haar oogjes.
Dus hopelijk zet het idd nu zo door en als de ze klaar is met de medicatie dat het dan daadwerkelijk ook over is.
Gelukkig was ik er deze keer op tijd bij en reageert ze nu goed op de medicatie.
-
- Speurneus
- Contacteer:
Fijn om te horen dat het al wat beter met haar gaat!
Zou het misschien een optie zijn om nog eens naar haar milt te laten kijken omdat die de eerste keer vergroot was, wellicht dat daar iets mee aan de hand is?
Zou het misschien een optie zijn om nog eens naar haar milt te laten kijken omdat die de eerste keer vergroot was, wellicht dat daar iets mee aan de hand is?

-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
Indy
Fijn dat het weer beter gaat, dikke knuffel van Chester en Bolton

:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
Met Indy gaat het helaas niet goed
. Gister en vanochtend leek het de goede kant op te gaan, maar vanavond was het toch weer mis. Heb contact gehad met de da en haar vanavond extra pijnstilling gegeven. Morgenochtend eerst even telefonisch contact en dan verder bespreken hoe en wat verder. Morgen krijgt ze dus verdere onderzoeken.
Heb ondertussen ook op internet gezocht naar mogelijke oorzaken en kwam de ziekte van Adisson tegen. Ik ga zeker vragen of ze haar hier op willen testen. Ik las nl. dat er vaak heel snel aan maag-/darminfecties wordt gedacht, maar niet hieraan.

Heb ondertussen ook op internet gezocht naar mogelijke oorzaken en kwam de ziekte van Adisson tegen. Ik ga zeker vragen of ze haar hier op willen testen. Ik las nl. dat er vaak heel snel aan maag-/darminfecties wordt gedacht, maar niet hieraan.
-
- Speurneus
Jeetje zeg wanneer houd het nou eens op voor jullie
Ik hoop echt dat ze heel snel de oorzaak vinden, dit mag nou wel eens afgelopen zijn....
Knuffel voor Indy en heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Ik hoop echt dat ze heel snel de oorzaak vinden, dit mag nou wel eens afgelopen zijn....
Knuffel voor Indy en heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
- Speurneus
- Contacteer: