LPC
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ooh super! dat het momenteel goed gaat met Busa!! Zo krijg je weer hoop en die hoop moet je blijven houden. Ga gewoon op je gevoel af, meer kan je niet doen.
Ik blijf duimen dat Busa veel meer van die goede momenten krijgt!!
Ik blijf duimen dat Busa veel meer van die goede momenten krijgt!!

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Nee toch??chrissy schreef:Donderdag ga ik weer naar Strikkers een stijgende lijn verwacht ik niet gisterenavond was hij weer erg aan het mankenliesjeb schreef:Hopen dat deze stijgende lijn zich voortzet! Wanneer moet je precies terug naar Strikkers?
Ik blijf duimen voor een goed vooruitzicht!!
Wat moet dit zo slopend zijn voor jullie met al die ups en downs

Sterkte hoor, en ik blijf duimen!!

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
Vandaag met angst en beven naar sleeuwijk gegaan omdat ik eigenlijk niet optimistisch durf te zijn omdat Busa nog steeds mankt.
Maar Walter Strikkers was erg tevreden over hem
wie had dit gedacht ik heb de laatste weken echt gedacht of ik hier wel mee door moest gaan voor mij gevoel was het leven niet leuk voor Busa want manken betekent voor mij pijn en dat dagelijks ik weet niet of ik hem dit moest aandoen.
Het viel me wel op dat Busa steeds meer energie kreeg en veel meer speelde en ook buiten als een gek rende en de ééne keer ging dat goed maar soms zag ik hem daarna toch weer manken en dacht hij word weer gestraft het spelen en rennen is niet voor hem weggelegd eigenlijk zou hij dus altijd kort gehouden moeten worden en dat vind ik niet acceptabel voor een jonge hond die zo graag wil.
Dus ik ging eigenlijk met gemengde gevoelens naar Strikkers wist niet wat ik moet doen als het slechter met hem ging.
Maar hij vond hem er goed uit zien het was een hele andere hond dan 3 weken geleden veel bespierder stond veel steviger het algemene plaatje vond hij goed alleen zijn ellebogen zijn nog steeds gevoelig maar al met al was hij tevreden in vergelijking met de vorige keer dat bij ons allebei ter spraken kwam dat als het niet beter ging het wel genoeg geweest was en we dan toch wel een keuze moeten maken .En de ellebogen zullen altijd een gevoelig punt blijven bij Busa zolang hij niet constant mankt en hij blij in het leven staat vinden we het acceptabel al hoop je natuurlijk altijd op beter.
Zondag word hij 1 jaar en dat gaan we groots vieren het had er even uitgezien dat hij dit niet zou halen dus ik ben hartstikke blij
Maar Walter Strikkers was erg tevreden over hem

Het viel me wel op dat Busa steeds meer energie kreeg en veel meer speelde en ook buiten als een gek rende en de ééne keer ging dat goed maar soms zag ik hem daarna toch weer manken en dacht hij word weer gestraft het spelen en rennen is niet voor hem weggelegd eigenlijk zou hij dus altijd kort gehouden moeten worden en dat vind ik niet acceptabel voor een jonge hond die zo graag wil.
Dus ik ging eigenlijk met gemengde gevoelens naar Strikkers wist niet wat ik moet doen als het slechter met hem ging.
Maar hij vond hem er goed uit zien het was een hele andere hond dan 3 weken geleden veel bespierder stond veel steviger het algemene plaatje vond hij goed alleen zijn ellebogen zijn nog steeds gevoelig maar al met al was hij tevreden in vergelijking met de vorige keer dat bij ons allebei ter spraken kwam dat als het niet beter ging het wel genoeg geweest was en we dan toch wel een keuze moeten maken .En de ellebogen zullen altijd een gevoelig punt blijven bij Busa zolang hij niet constant mankt en hij blij in het leven staat vinden we het acceptabel al hoop je natuurlijk altijd op beter.
Zondag word hij 1 jaar en dat gaan we groots vieren het had er even uitgezien dat hij dit niet zou halen dus ik ben hartstikke blij