Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

kristies schreef:overigens is het nog steeds een heel zielig hoopje hond .. :(
Erg hè , als je dan ziet hoe ze je aankijken en je verder niets kan doen....

groeten,

Joost
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

heel vervelend dat ie zich zo rot voelt. hoop dat ie alles binnenhoudt en weer wat gaat drinken... hij mag wel blij zijn, met zo'n baasje uit de zorg ;)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Hij drinkt af en toe wat appelsap. Hij heeft alleen sinds gisteravond niet meer gepoept :???: aan de ene kant is het natuurlijk vrij normaal, omdat hij ook amper meer gegeten heeft en veel gespugt. Maar ik had toch wel iets verwacht. Zowel gisteravond bij het laatste rondje niets als vanochtend als net bij de middag-wandeling :? ik weet niet goed wat ik ervan moet denken..
Herkennen jullie dat misschien Miranda en Joost ? Gisteravond om 19.00u ( na het spugen ) nog wel 1x en dat was gewoon normaal. Geen diarree ofzo..
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

dan is ie misschien gewoon leeg, als ie zijn vorige maaltijd heeft uitgepoept en de laatste heeft uitgespuugd, dan si er weinig meer te poepen denkik..
kristies
Speurneus
Speurneus

Ja dat hoop ik maar... is op zich wel logisch 8)
miran&joost

Ja, klopt !! (op zich logisch natuurlijk) was hier ook !
kristies
Speurneus
Speurneus

Weet eigenlijk wel dat het logisch is, maar dacht vannacht ineens ... straks zit ie verstopt ofzo... :shock: tja en dat krijg ik dan niet meer uit mijn hoofd :oops:
Thanks voor je reactie :bloem:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:Weet eigenlijk wel dat het logisch is, maar dacht vannacht ineens ... straks zit ie verstopt ofzo... :shock: tja en dat krijg ik dan niet meer uit mijn hoofd :oops:
mja, snap ik. daar zou ik ook meteen aan denken dan. Maar als ie nog gewoon normaal gepoept heeft NADAT ie gespuugd heeft, lijkt me dat erg onwaarschijnlijk :) houd m gewoon goed in de gaten, als ie weer wat gegeten heeft zal ie vanaaf of morgen ook wel weer gaan poepen denk ik :)

en als je een babysitter nodig hebt ;) laat maar horen :P
kristies
Speurneus
Speurneus

sbientje schreef:
kristies schreef:Weet eigenlijk wel dat het logisch is, maar dacht vannacht ineens ... straks zit ie verstopt ofzo... :shock: tja en dat krijg ik dan niet meer uit mijn hoofd :oops:
mja, snap ik. daar zou ik ook meteen aan denken dan. Maar als ie nog gewoon normaal gepoept heeft NADAT ie gespuugd heeft, lijkt me dat erg onwaarschijnlijk :) houd m gewoon goed in de gaten, als ie weer wat gegeten heeft zal ie vanaaf of morgen ook wel weer gaan poepen denk ik :)

en als je een babysitter nodig hebt ;) laat maar horen :P
Nou ............pas op met wat je zegt.. . ik moet zo naar een cursus :moe: ... 8)
eigenlijk heb ik helemaal geen zin en wil ik Chester liever ook niet alleen laten, maar ja.. Ach het valt wel mee, ik ben om 14.00u weg en Wessel heeft beloofd gelijk om 17u naar huis te komen, dus die is 17.05u thuis :wink: .. dat moet wel lukken :roll:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Hoe gaat het met de zieke??
kristies
Speurneus
Speurneus

Hij lijkt zich redelijk te voelen, heeft weer zin in eten.. maar de temp stijgt weer :( nu 39.2 .. straks nog maar eens doen :?
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Las het net al, balen joh! Ben benieuwd...
miran&joost

Hoe is het nu met onze "avondster" ????
kristies
Speurneus
Speurneus

Het gaat, gisteravond toch weer koorts. Nu nog wat verhoging. Maar volgens de da moet ik me niet te veel zorgen maken zolang de koorts niet hoger is dan 39.8 en hij niet zieker wordt. Boven de 39.5 mag ik hem een kwart of halve paracetamol geven. Hij verwacht dat het een virale infectie is, die al aan de beterende hand is.
Hij heeft vanochtend weer een kwart bak brokjes op en als dat goed gaat ( eet hij wel minder goed dat yoghurt en aard. puree moet ik zeggen :roll: ) krijgt hij straks nog wat :) Hij begin in ieder geval weer om eten te vragen door bij zijn bak te gaan zitten :) en hij drinkt weer water en niet alleen appelsap.. dusse we gaan de goede kant uit.. !
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

gelukkig dat ie weer ietsie beter is :)
Plaats reactie