Erg hè , als je dan ziet hoe ze je aankijken en je verder niets kan doen....kristies schreef:overigens is het nog steeds een heel zielig hoopje hond ..
groeten,
Joost

mja, snap ik. daar zou ik ook meteen aan denken dan. Maar als ie nog gewoon normaal gepoept heeft NADAT ie gespuugd heeft, lijkt me dat erg onwaarschijnlijkkristies schreef:Weet eigenlijk wel dat het logisch is, maar dacht vannacht ineens ... straks zit ie verstopt ofzo...tja en dat krijg ik dan niet meer uit mijn hoofd
![]()
Thanks voor je reactie

Nou ............pas op met wat je zegt.. . ik moet zo naar een cursussbientje schreef:mja, snap ik. daar zou ik ook meteen aan denken dan. Maar als ie nog gewoon normaal gepoept heeft NADAT ie gespuugd heeft, lijkt me dat erg onwaarschijnlijkkristies schreef:Weet eigenlijk wel dat het logisch is, maar dacht vannacht ineens ... straks zit ie verstopt ofzo...tja en dat krijg ik dan niet meer uit mijn hoofd
![]()
Thanks voor je reactiehoud m gewoon goed in de gaten, als ie weer wat gegeten heeft zal ie vanaaf of morgen ook wel weer gaan poepen denk ik
![]()
en als je een babysitter nodig hebtlaat maar horen