Erg vervelend dat het niet de goede kant op wil met Indy.
Hopelijk kunnen ze jullie meer duidelijkheid geven in de kliniek, zodat Indy kan gaan herstellen.
Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008 Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
We zijn weer terug. Wat we nu gaan doen is het volgende. Er is weer bloed geprikt. We gaan kijken of ze de ziekte van Adisson misschien heeft. Daarnaast heeft ze nu een injectie met buscopan gekregen. Dit moet de darmen rustig maken zodat ze geen krampen meer heeft. Hierbij krijgt ze nu volledig hypoallergeen voer. Nu is het de komende 24 uur kijken hoe ze hier op zal reageren. Er is in ieder geval morgenvroeg overleg over wat te doen als Indy hier niet goed op reageert. Welke onderzoeken er nog mogelijk zijn en anders doorverwijzen. Morgenochtend 10 uur is er weer contact en vanuit daar kijken we verder.
Dank jullie wel voor jullie medeleven, dat doet me goed
Het houdt niet op voor jullie zeg.......Goed dat ze verder gaan zoeken en laten we hopen dat er een stukje duidelijkheid komt. Knuf voor je grietje........
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Nou, het is nu wel weer welletjes zo voor jullie, duimen draaien hier in de rondte zodat er maar snel duidelijkheid mag komen en aan het herstel gewerkt kan gaan worden.
Heb net contact gehad met de da. Door de buscopan zijn de darmen van Indy rustig geworden, maar ondertussen heeft ze al ruim 40 uur geen ontlasting meer gehad.
Dus dadelijk om 12 uur moeten we er weer zijn. Hij wil haar nog even zien en haar buik goed voelen en zullen we doorverwezen worden naar Utrecht.
Ik heb geen idee hoe het nu verder zal gaan, maar dat hoor ik dadelijk allemaal.