ik heb volgens mij je nummer wel.. anders inderdaad in wes zijn telefoon.. !of misschien wil je het voor de zekerheid pb-en ( hopelijk lees ik het dan nog, want onze internetverbinding blijft ernstig onstabiel )
och maar je moet maar kijken hoor sabine..
Ik ben er w.s. iets eerder.. maar als jij er om 9 u ben is dat top, maar nogmaals, hoeft niet perse hoor ! Ben al blij dat je komt
kristies schreef:och maar je moet maar kijken hoor sabine..
Ik ben er w.s. iets eerder.. maar als jij er om 9 u ben is dat top, maar nogmaals, hoeft niet perse hoor ! Ben al blij dat je komt
hahah vroeger dan 9 uur ga ik niet doen, maar 9 uur moet wel lukken
miran&joost schreef:gezellig!
Wij komen rond 8.00 uur denk ik.
Dan kunnen we nog ff aklimatiseren
Heb je de clicker al geprobeerd Kristy, om Chester te laten staan?
tot zaterdag!
Miranda
Ik ben er denk ik ook zoiets..
nee ik heb de clicker niet geprobeerd, maar ik heb nog nooit met een clicker gewerkt, dus dan zou ik dat eerst moeten aanleren.. ach we zien wel. Moet vandaag een hele dag werken en vanavond bezoek. Ik vrees dus dat niet meer zo veel oefenen wordt. Ik kijk wel wat ie ervan bakt
ze zei gisteren dat ze ze aan eht uitzoeken en bijsnijden was en internet kwam dit weekend geloof ik ik beno ok benieuwd naar de foto's (was trouwens erg leuk jullie eens te ontmoeten miranda (en joost)!)
sbientje schreef:ze zei gisteren dat ze ze aan eht uitzoeken en bijsnijden was en internet kwam dit weekend geloof ik ik beno ok benieuwd naar de foto's (was trouwens erg leuk jullie eens te ontmoeten miranda (en joost)!)
Ja ! We moeten maar eens een Maupie-en-de-broertjes-wandeling gaan maken !