Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
Heee pssssst....
Straks gaat het gebeuren.......
Als vrouwtje thuis komt heeft ze 1 1/2 week ....
VAKANTIE !!!!!!!!!
Kan ze op de bank gaan zitten kijken hoe ik lekker heel de ochtend lig te slapen.....
NEEEEE we gaan lekker wandelen en ze heeft gezegd dat we aan de springer aan de fiets gaan oefenen.... Zag hem deze week al liggen, maar wat voor martelwerktuig dat is
Ik moet nog zien dat ik het leuk ga vinden...
Enzo
Straks gaat het gebeuren.......
Als vrouwtje thuis komt heeft ze 1 1/2 week ....
VAKANTIE !!!!!!!!!
Kan ze op de bank gaan zitten kijken hoe ik lekker heel de ochtend lig te slapen.....

NEEEEE we gaan lekker wandelen en ze heeft gezegd dat we aan de springer aan de fiets gaan oefenen.... Zag hem deze week al liggen, maar wat voor martelwerktuig dat is

-
- Speurneus
lekker joh 1,5 week vakantie. . ! baasje en vrouwtje hebben ook nog ruim een week !
Alleen zijn die meer met het nieuwe huisje bezig dan met mij
vandaag zijn alle spulltjes hier gekomen
Helaas ook de twee monsters
maar ja...
De internet-verbinding is nog niet stabiel ( vrouwtje lift nu mee op een onbeveiligde netwerk van een buurtgenoot
) maar ik moest zeggen dat ze hier denken dat de wandeling volgend weekeinde helemaal moet lukken
Dussss als er nog ander broers meelezen en zin hebben..
We gaan een verjaardagswandeling doen met de broers.... Tot nu toe Enzo en Chester ...
Miranda en Joost ... hebben jullie een idee waar ? Chaam is misschien wel leuk, maar voor jullie wel ver rijden ?? Of valt dat mee ?
Wens je vrouwtje maar een hele fijne vakantie !!

De internet-verbinding is nog niet stabiel ( vrouwtje lift nu mee op een onbeveiligde netwerk van een buurtgenoot

Miranda en Joost ... hebben jullie een idee waar ? Chaam is misschien wel leuk, maar voor jullie wel ver rijden ?? Of valt dat mee ?
Wens je vrouwtje maar een hele fijne vakantie !!

-
- Speurneus
BROEEEEEEHHHHRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!! Waar zijn jullie....
Hoe gaat het met de heren broers ? Met mij ( Chester dus..
) gaat het goed... Er schijnt wel iets aan de hand te zijn. Ik schijn te gaan logeren voor 2 ( !! ) weken bij tante Diana...
Vrouwtje heeft er al buikpijn van zegt ze, terwijl ze gaat naar Brazilie ofzo... dus volgens mij heeft ze niets te klagen
maar ja... watjes zijn het die vrouwtjes....
Met de broeders alles goed ?

Hoe gaat het met de heren broers ? Met mij ( Chester dus..

Met de broeders alles goed ?
Met mij gaat alles OK hoor !!!
Baasje en vrouwtje zijn alleen een beetje ziek, zwak en misselijk, dus mijn rondjes zijn niet alles op het moment..... Maar goed ze zijn wel lekker veel thuis, dus dan heb ik druk genoeg met thee zetten en aspirientjes aanslepen....
Bij tante Diana en ome Ben is het wel lekker gezellig hoor broer, ik kan niet wachten tot ik weer een keer mag ! Veel plezier daar en hopen dat jou baasje en vrouwtje het ook goed naar hun zin hebben ! (ze mogen tante Diana altijd bellen hoor !)
pootje,
je broer Enzo
Baasje en vrouwtje zijn alleen een beetje ziek, zwak en misselijk, dus mijn rondjes zijn niet alles op het moment..... Maar goed ze zijn wel lekker veel thuis, dus dan heb ik druk genoeg met thee zetten en aspirientjes aanslepen....
Bij tante Diana en ome Ben is het wel lekker gezellig hoor broer, ik kan niet wachten tot ik weer een keer mag ! Veel plezier daar en hopen dat jou baasje en vrouwtje het ook goed naar hun zin hebben ! (ze mogen tante Diana altijd bellen hoor !)
pootje,
je broer Enzo
-
- Speurneus
Nou wens je vrouwtje en baasje maar beterschap !
Hier ben ik ( Chester dus ) weer aan de poeperites.... mijn vrouwtje wordt er een beetje moedeloos van. Stonden we dan weer vannacht tegen 04uur in de kou buiten te rillen samen ( vrouwtje en ik.. wel knus, maar niet leuk)
Hopelijk is het morgen over ...

Hier ben ik ( Chester dus ) weer aan de poeperites.... mijn vrouwtje wordt er een beetje moedeloos van. Stonden we dan weer vannacht tegen 04uur in de kou buiten te rillen samen ( vrouwtje en ik.. wel knus, maar niet leuk)
Hopelijk is het morgen over ...

Enzo is gisteren voor zijn jaarlijkse check-up geweest !
Alles OK (behalve dat hij een beetje bang is bij de DA..........)
Spuitje en spraytje gehad en hij kan er weer een jaar tegenaan !
We kregen uitgebreide complimenten van de DA dat we hem tijdens de werking van het implantaat (castratie voor 6 mnd.) zo goed op gewicht hebben gehouden en dat hij er zo goed uit zag !!
Wij zijn weer trots !!!
groeten,
Joost
Alles OK (behalve dat hij een beetje bang is bij de DA..........)
Spuitje en spraytje gehad en hij kan er weer een jaar tegenaan !
We kregen uitgebreide complimenten van de DA dat we hem tijdens de werking van het implantaat (castratie voor 6 mnd.) zo goed op gewicht hebben gehouden en dat hij er zo goed uit zag !!
Wij zijn weer trots !!!
groeten,
Joost
-
- Speurneus
Klinkt goed Enzootje... !
Wij zijn Back in town... en Chester is weer lekker gewoon thuis...
Onze vakantie was echt in een woord super en gelukkig niet veel tijd gehad om aan ons mannetje te denken. Echter wel even slikken toen we na een week Ben belde hoe het ging en we te horen kregen dat het niet super ging
Hij BLAFTE
Echt serieus Chester blaft echt zo sporadisch... maar daar dus ruim een week zowat aan 1 stuk door
Niet echt leuk voor Ben en Diana ....
Na een week was tie schor en kon hij niet meer blaffen, maar ja.. of dat nou goed nieuws is.. Gelukkig vertelde ben toen we ons mannetje vanmiddag gingen halen dat hij het lijkt nu door te hebben en nog hooguit 1 a 2 blaft als ze langs lopen ofzo maar verder niet meer.. en daarnaast had hij zich goed gedragen. Goed geluisterd en prima met de andere hondjes gespeelt.... dus vooruit.. hij mocht terug mee..
Hij is doodop.. en wij ook ( zo`n 28 uur aan het reizen geweest en geen oog dicht gedaan in het vliegtuig.. ) dus wij duiken hier met z`n allen in ons mandje... Dacht plaats hier nog vlug even een update
Tot gauw..

Wij zijn Back in town... en Chester is weer lekker gewoon thuis...

Onze vakantie was echt in een woord super en gelukkig niet veel tijd gehad om aan ons mannetje te denken. Echter wel even slikken toen we na een week Ben belde hoe het ging en we te horen kregen dat het niet super ging

Hij is doodop.. en wij ook ( zo`n 28 uur aan het reizen geweest en geen oog dicht gedaan in het vliegtuig.. ) dus wij duiken hier met z`n allen in ons mandje... Dacht plaats hier nog vlug even een update

Tot gauw..
-
- Speurneus
- Contacteer:
hee kristy! je bent er weerkristies schreef:Klinkt goed Enzootje... !![]()
Wij zijn Back in town... en Chester is weer lekker gewoon thuis...![]()
Onze vakantie was echt in een woord super en gelukkig niet veel tijd gehad om aan ons mannetje te denken. Echter wel even slikken toen we na een week Ben belde hoe het ging en we te horen kregen dat het niet super gingHij BLAFTE
![]()
Echt serieus Chester blaft echt zo sporadisch... maar daar dus ruim een week zowat aan 1 stuk door
Niet echt leuk voor Ben en Diana ....
Na een week was tie schor en kon hij niet meer blaffen, maar ja.. of dat nou goed nieuws is.. Gelukkig vertelde ben toen we ons mannetje vanmiddag gingen halen dat hij het lijkt nu door te hebben en nog hooguit 1 a 2 blaft als ze langs lopen ofzo maar verder niet meer.. en daarnaast had hij zich goed gedragen. Goed geluisterd en prima met de andere hondjes gespeelt.... dus vooruit.. hij mocht terug mee..
![]()
Hij is doodop.. en wij ook ( zo`n 28 uur aan het reizen geweest en geen oog dicht gedaan in het vliegtuig.. ) dus wij duiken hier met z`n allen in ons mandje... Dacht plaats hier nog vlug even een update![]()
Tot gauw..

-
- Speurneus
Oooh dat vergeet ik helemaal; Een heel erg gelukkig nieuwjaar voor de broers en baasjes en iedereen die hier meeleest
@ Sbien.. ja binnenkort weer lekker wandelen. Zal deze keer de riem IN mijn tas doen i.p.v. handig vastknopen
( ergens over een weekje ofzo, heb een stukje Brazilie meegenomen in de vorm van een buikbacterie en heb dus niet zo heel veel energie nu
naast werken zal er deze week niet veel anders inzitten..
@ Miran en Joost.. Ja we hebben vannacht een soort van inhaalslag gemaakt. Moet morgen weer in de nachtdienst, dus mijn ritme is flink in de war vrees ik. Fijn zeg dat Enzootje weer helemaal het mannetje is en dat hij er zo gezond uitzag ! Altijd leuk om te horen toch.

@ Sbien.. ja binnenkort weer lekker wandelen. Zal deze keer de riem IN mijn tas doen i.p.v. handig vastknopen

@ Miran en Joost.. Ja we hebben vannacht een soort van inhaalslag gemaakt. Moet morgen weer in de nachtdienst, dus mijn ritme is flink in de war vrees ik. Fijn zeg dat Enzootje weer helemaal het mannetje is en dat hij er zo gezond uitzag ! Altijd leuk om te horen toch.
-
- Speurneus
Enzo krijgt nog steeds Fish & Rice van Canex....
Waar gaan D & B op overstappen dan ? Wij kunnen het gewoon via onze eigen dierenwinkel bestellen, dus niet zo'n probleem, maar wel wat lastig als hij gaat logeren...
Verder hier alles OK, wordt weer eens tijd voor een broertjes + baasjes
activiteit !
Al gewend in jullie huisje ?
groeten,
Joost
Waar gaan D & B op overstappen dan ? Wij kunnen het gewoon via onze eigen dierenwinkel bestellen, dus niet zo'n probleem, maar wel wat lastig als hij gaat logeren...
Verder hier alles OK, wordt weer eens tijd voor een broertjes + baasjes
activiteit !
Al gewend in jullie huisje ?
groeten,
Joost