Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

kristies schreef:Gelukkig maar.. ! Het zou fijn zijn als het dicht is en hij ook weer gewoon kan zwemmen enzo.. rugkriebeltje voor de patient :wink:
Bedankt voor het fijne kriebeltje !!!
Heb er bij staan knorren.....

pootje,

Enzo
miran&joost

Het gaat inmiddels beter met de patiënt ! De plek lijkt goed te genezen.
Enige nadeel is de kale plek die hij nu op zijn koppie heeft........

Als wij er niet zijn geven we hem nog wel zijn kappie op. Hij is er inmiddels aan gewend en zo kan hij in ieder geval het tere velletje niet opnieuw kapot krabben.

We gaan er weer helemaal van uit dat het goed komt met hem.

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

:klasse: Gelukkig maar ... ook weer gehad.. Pfff wat een mannen zijn het toch he.
Chester mankte eergisteren ineens met zijn linker achterpoot.. :confused: Geen idee het is nu weer over.. ze houden je bezig zullen we maar zeggen..
miran&joost

Misschien ergens in gestaan of zo ? Wij hebben het natuurlijk ook wel eens dat we ons stoten of ergens doorheen lopen en dan is het vaak ook zo over.

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Ja is waar.. maar ja.. Ik haal me dan gelijk natuurlijk weer allerlei dingen in mijn hoofd.. :? Maar goed het is weer over.. !
Die kale plek bij Enzo is wel makkelijker trouwens om die twee uit elkaar te houden :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

:gewond: Nou heb net mijn eerste lesje in groep gehad :? :? pfff ik weet niet hoor... weer helemaal op nieuw beginnen .. zo voelt het een beetje. Armen zijn 3 meter langer en de blaren staan op mijn handen :( Er zat ook nog een loopse teef in het groepje, dus toen was de lol helemaal compleet :cry: ach ja... we blijven oefenen 8) Komt vast allemaal goed :wink:

Is enzo zijn plek dicht ?
miran&joost

Plek is dicht ! :klasse:
Enzo hoeft nu ook sinds een paar dagen zijn kappie niet meer op :orange4:

Het zal wel pittig zijn ja, die 1e paar lessen ! Chester heeft nu natuurlijk ook nog eens een hoop extra afleiding ! Hopelijk gaat het snel beter !

groeten,

Joost
miran&joost

Hee Kristy,

Soms kunnen ze het bloed onder je nagels vandaan halen he! :mad:
Moet jij ook 300 meter van de groep gaan staan? hihi

Ik moest dat de laatste lessen ook weer :( omdat we nu veel in het water bezig zijn.
Enzo is veel te opgewonden als hij te water moet.

Nu hebbeb we 3 weken rust gehad, en ook maar 1 keer getraint samen, dat geeft wel weer goede moet.
Do gaan we weer!

Raar trouwens dat er een loops teefje was.
Dat maakt de reuen lekker van slag ja!
Nou ja sterkte met de volgende les :?

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

ja het teefje was geloof ik al 4 of 5 weken loops, dus die man dacht en Marianne hoopte dat het wel mee zou vallen met haar geur.. Nee dus :? Ach ja.. het is weer een nieuwe uitdaging 8)
miran&joost

Ennnnnnnn......
Al voor de tweede keer naar groepstraining geweest ????

Enzo is weer de oude ! (alleen nog een kaal plekkie op zijn wang...)

Hij heeft nu besloten dat zijn favoriete ligplekkie buiten (op de vlonder van de vijver) niet echt fijn meer is ........ Ik heb hem vorige week opnieuw behandeld met olie en het water blijft er nu in druppels op liggen. Toen hij vanmorgen naar buiten ging om te eten had je hem moeten zien... Getsie natte pootjes :lol:

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

:D :D wat grappig, Chester houdt ook niet van natte poten ( toch zou je denken dat je van zwemmen ook natte poten krijgt :dom:
De tweede keer trainen in groep is niet doorgegaan.. ik moest werken .. had mijn rooster al klaar toen dit groepje in beeld kwam. De eerste weken ben ik er dus wisselend bij, maar die haal ik misschien binnenkort op donderdag in.. 8) Volgende week les 2 :)
kristies
Speurneus
Speurneus

nou vandaag dus de 2e keer in het groepje :? pff vind het nog een hele opgaaf hoor. De oefeningen doet hij niet slecht, maar het tussendoor fatsoenlijk blijven zitten :mad: dat doet meneer dus niet :(

Hoe is het met de broeder ?
miran&joost

Het kale plekkie begint zachtjes aan weer wat te begroeien !

Volgens mij hebben Chester en Enzo ook in de training veel overeenkomsten.... Als ik het goed begrepen heb staat Miranda ook altijd iets los van de rest van de groep, omdat Enzo anders ALLE apporten wil gaan halen. Vliegen bij Chester ook de graspollen om je oren als hij weggestuurd wordt ?

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

ha ha.. ja hier ook graspollen :D En hij wil i.d. ook alle aporten gaan halen. Moet wel zeggen dat ik het wennen vind dat als bv andere hondejs de oefeningen niet erg goed doen ik het idee heb dat ik erg lang sta te niksen, doe dan tussendoor maar wat aandachtsoefeningetjes. Individueel doe je natuulijk veel meer. Maar ja hier zit voorlopig de uitdaging met name in de groep en het zo min mogelijk reageren op andere hondjes en met name op dummies van andere hondjes.. :wink:

Fijn zeg dat de kale plekjes beginnen te begroeiien.. ALs Chester ergens een wondje gehad heeft komer er vaak ook wat lange witte haren op is dat bij Enzo ook zo of valt het mee ?
miran&joost

Die haren zou best wel eens kunnen..... Hij heeft er o.a. een paarop zijn rug en ik denk dat dat het plekkie is waarmee hij door het prikkeldraad is gerend......

groeten,

Joost
Plaats reactie