Wat eet je hond vandaag?
-
mugo
- Speurneus

- Contacteer:
Hebben jullie dat nou ook dat je in de zomer meer BARFt dan in de winter. In de winter krijgen ze hier KVV gewoon omdat het weer het vaak niet toelaat ze een uur in de tuin te zetten met een stuk bot.
En ik heb er dan vaak zelf ook niet zo'n zin in.
Nu het weer zomer wordt merk ik dat ik weer meer ga BARFen. Lekker in de tuin zitten en kijken naar die kauwende hondjes.
Nu het weer zomer wordt merk ik dat ik weer meer ga BARFen. Lekker in de tuin zitten en kijken naar die kauwende hondjes.

-
John P.
Wat krijgen ze dan waar ze een uur over doen?mugo schreef:Hebben jullie dat nou ook dat je in de zomer meer BARFt dan in de winter. In de winter krijgen ze hier KVV gewoon omdat het weer het vaak niet toelaat ze een uur in de tuin te zetten met een stuk bot.
Bij mij eten ze gewoon in de keuken en ze houden het erg netjes.
-
John P.
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
Nee hier altijd fulltime NRV hoor, kvv vind ik persoonlijk maar zo zo.mugo schreef:Hebben jullie dat nou ook dat je in de zomer meer BARFt dan in de winter. In de winter krijgen ze hier KVV gewoon omdat het weer het vaak niet toelaat ze een uur in de tuin te zetten met een stuk bot.
Hier vandaag trouwens een deel van een wilde gans inclusief organen, wat gekookte gierst en een ingevroren Kong met geitenspiervlees-snijdsels.
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
-
John P.