Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Och de mazzelaar !!! Baasjes hadden gevraagd of ik afgelopen weekend kon komen, maar ze zaten al helemaal vol !! (baasjes waren ook wel een beetje laat..... :evil: )

Hier wordt er allemaal gepraat over dat we op bezoek gaan bij ene Oostenrijk..... :confused: Hoop dat het een gezellige knul is :roll: anders kan ik er ook niet veel mee :twisted: Of is het misschien een teefjesnaam....... Wat denk jij ?????

Overgeven is niet goed hoor broer !!! Wij als echte Music Forests dienen ALLES binnen te houden ! Misschien iets gegeten op een bepaalde plaats waar jullie niet elke dag komen ? (ik heb gisteren bijv. nog even een broodpakketje gescoord aan de maas :twisted: )

Een lebber in je oor,

Enzo
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

hmmmm broodpakketje ! Heerlijk ... wat het een beetje goed belegt ? Eitje erop ofzo ??

Oostenrijk.. wat een rare naam ??Maarrrr een teefje zou wel leuk zijn... als het maar wel een labje is, anders kon het nog wel eens heel ongezellig worden ! Hier hebben ze het over zwitserland, alleen mocht ik eerst wel mee naar die onbekende, maar toen weer niet meer :confused: maar goed volgens vrouwtje moesten ze voor mij bijna 2x zo veel betalen als voor hunzelf incl dat gekke schreeuwmonster... nou dan ga ik wel naar Ben en Diana.. :koningin: Doet me niets...

Tja ik ga mijn best doen om alles weer binnen te houden..

Pootje op je koppie
Chester
kristies
Speurneus
Speurneus

wanneer gaan jullie eigenlijk naar die Oostenrijk ? Vrouwje is aan het piekeren over een wandelplek, waar de wagen van dat kleine monstertje makkelijk kan hobbelen en waar wij lekker kunnen rennen en volgens mij wilden ze dan weer eens een meeting organiseren.. :) denk jij daarvan broer ??
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Is goed !!! Zie mailtje van de baas !

Wij beginnen weer op 0..........
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
kristies
Speurneus
Speurneus

hey ik zie geen mail.. :confused: baasje ook niet
kristies
Speurneus
Speurneus

oh wacht, zie dat je het berichtje ook nog maar net geschreven hebt !! Ik wacht geduldig af :oops:
kristies
Speurneus
Speurneus

oK de zwangerschapsdementie zet nog door.. heb i.d. een mail gehad :)
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ja, had hem even rechtstreeks gestuurd, omdat PB en mail via het forum nog niet mogelijk was ....
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
kristies
Speurneus
Speurneus

Broer !! Hoe was de vakantie ? Uiteindelijk Oostenrijk nog gevonden ?? Hoe is het om weer thuis te zijn ? De bekende geurtjes weer op te snuiven ..
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Vakantie was VERMOOOOEEEIIIEEEENDDDDDDD !!!! Als ze nog eens wat weten ......... :evil:
Heb echt wel even een paar dagen bij moeten komen..... Gelukkig zijn de baasjes weer werken, zodat ik weer lekker in mijn mand kan snurken.

Die Oostenrijk hebben we niet meer gevonden hoor ! Volgens mij hebben ze me voor de gek gehouden :evil: Want we zijn echt op veel plekken geweest.

Wanneer gaan we weer samen rennen ?

poot,

Enzo
kristies
Speurneus
Speurneus

jaaa samen rennen.. .als jij uitgerust bent 8)

nee serieus.. wij kunnen wel.. eventueel volgend weekeinde ( 11-12 sept ) anders evt 9 of 10 oktober of 16e ... is wel een mooie datum :D zou leuk zijn om weer samen te rennen !! :wink:
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Uitgerust ben ik al weer hoor !!!!

Volgend weekeinde is de baas jarig........ Zal even aan vrouwtje vragen welke zondagen ze in Oktober vrij is ! Op zaterdag moet de baas voetballen, dus dat wordt moeilijk......
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Heey Kristy, alles goed?

Ik zit hier even te kijken waneer wij kunnen op de volgende zondagen;

3-10 hele dag
10-10 onder voorbehoudt (heb dan reserve dienst voor de middag)
17-10 hele dag
24-10 middag
31-10 hele dag

Ik hoop dat er wat bij zit!
groetjes van Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

nou wat een toestanden dat agenda gebeuren.. maar goed, wij kunnen de 24e ook en 10-10 ook onder voorbehoud. Dat is het eigenlijk.
Misschien moeten we 10e afspreken, mocht een van ons niet kunnen of het weer echt heel erg tegen zitten doen we de 24e de middag. Anders komt het er voorlopig niet van vrees ik, en daarvoor is het veels te leuk toch ? !
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Wat ons betreft akkoord !
Heb je al een wandelwagenvriendelijk ideetje ?

groeten,

Joost
Plaats reactie