Wij hebben onze pup in januari opgehaald topic.
-
willie
-
Mila01
Vandaag gaat het stukken beter met keetje. De spuit doet goed haar werk. Ik hoop dat het zo blijft als dat ding is uitgewerkt.
De jeuk lijkt veel minder. Ze is weer aan het bijten als voorheen.
Ze heeft net kennis gemaakt met de Berner Senner van mijn zus en die vond haar heeeel eng. Ze beet Diesel steeds in de poten. Ze is dus weer aardig op de been, maar nog wel even rustig aan doen.
Ik wacht in spanning af......
De jeuk lijkt veel minder. Ze is weer aan het bijten als voorheen.
Ze heeft net kennis gemaakt met de Berner Senner van mijn zus en die vond haar heeeel eng. Ze beet Diesel steeds in de poten. Ze is dus weer aardig op de been, maar nog wel even rustig aan doen.
Ik wacht in spanning af......
-
Mila01
Keetje lijkt helmaal opgeknapt nu!
Ze is weer helemaal de oude. Ze begint al met het op commando zitten voor een inimini stukje kaas. Echt heel cool, wat ze niet al doen voor eten!
Hoe is het nu met de rest?
Mischien kunnen we eens een keertje afspreken over een tijd om te gaan wandelen? wanneer mogen ze eigenlijk een poosje wandelen?
Groetjes Marika
Ze is weer helemaal de oude. Ze begint al met het op commando zitten voor een inimini stukje kaas. Echt heel cool, wat ze niet al doen voor eten!
Hoe is het nu met de rest?
Mischien kunnen we eens een keertje afspreken over een tijd om te gaan wandelen? wanneer mogen ze eigenlijk een poosje wandelen?
Groetjes Marika
-
Jess&Max
-
willie
-
Mila01
-
Jess&Max
-
Gerritte
- Erelid

groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Wij hebben in het begin bij Kay s'nachts het water ook weggehaald hoor...Gerritte schreef:Bij een pup nooit water weghalen! Drinken is belangrijk en zekers voor een pup. En hoe bedoel je eten weghalen, heb je voer de hele dag staan? Hoevaak ga je nu naar buiten?
Tenminste hij zat in de bench en had daar geen water tot zijn beschikking
Heeft hij nooit iets aan overgehouden
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Mariska&Noa
Wij hebben ook onze pup opgehaald in januari!
Noa is geboren op 14-11-2009 en we hebben hem op 8-1-2010 mogen halen!
Hij is dus nu 12,5 week oud en het gaat heel erg goed, op een paar kleine ongelukjes na. Volgens mij gaat hij binnenkort beginnen met wisselen, want hij heeft de hele dag iets te kluiven nodig (eerst niet)..

Lekker hoor zo slapen

Ik ben een echte slaaaaapkop...
Noa is geboren op 14-11-2009 en we hebben hem op 8-1-2010 mogen halen!
Hij is dus nu 12,5 week oud en het gaat heel erg goed, op een paar kleine ongelukjes na. Volgens mij gaat hij binnenkort beginnen met wisselen, want hij heeft de hele dag iets te kluiven nodig (eerst niet)..

Lekker hoor zo slapen

Ik ben een echte slaaaaapkop...