Renate, ik lees dit nu pas. Wat erg!
Maar een aantal dingen begrijp ik niet helemaal...
Glucosamine heeft zo'n 6 weken nodig om echt te gaan werken. En als ik het niet verkeerd heb gelezen ben je hier 1,5 week geleden pas mee begonnen?
Verder lees ik als tip hydrotherapie, maar dit wordt niet gedaan vanwege zijn angst? Dizzy was ook erg bang voor water, maar toch naar hydrotherapie gegaan. Hierdoor is zij juist grotendeels van haar angst afgekomen en heeft zij goed (zonder belasting) kunnen revalideren. Let wel, gewone fysiotherapie is héél anders dan hydrotherapie (hydrotherapie is niet belastend en wel spieropbouwend). Mocht je een adres willen, dan kan ik je verwijzen naar mijn therapeute, die heeft zelf ook een herder met zware HD die normaliter geen normaal leven had kunnen leiden... Wij hebben overigens nog 3 zwemlessen tegoed en wellicht dat ik die ook aan jou mag geven (dan kun je het een kans geven, zonder dat het je iets kost)
Ik verbaas me verder ook over de slechte toestand van Ghost, want Dizzy heeft ook C tot D heupen, maar heeft hier eigenlijk geen last van...
Ik hoop dat je het niet als aanval voelt, want ik zou het begrijpen als inderdaad de keuze is om je mannetje te laten gaan. En ik weet hoe moeilijk het is om deze keuze te maken!
Maar... Als ik jou was, zou ik toch naar hydrotherapie gaan en toch echt sowieso nog 6 weken wachten met het besluit om te kijken of de glucosamine iets gaat betekenen voor Ghost (welk merk geef je eigenlijk?) en starten met hydrotherapie...
En als afsluiter wil ik meegeven dat ik er natuurlijk eigenlijk niets over kan zeggen, want ik heb Ghost niet gezien... Maar ik kan me ook voorstellen dat je nu erg emotioneel bent omdat jij ook degene bent die hem ziet aftakelen... Met Dizzy ben ik ook radeloos geweest, maar sommige dingen hebben ook wat tijd nodig...
Veel sterkte meid en zie het niet als een aanval, want wat er ook gebeurd ik sta sowieso achter jouw keuze. En als je besluit om in te gaan op mijn voorstel, stuur me dan even een PB'tje, dan neem ik contact op met mijn therapeute om te kijken of jij onze 3 lessen kosteloos kunt overnemen!