Indy niet in orde..
-
- Speurneus
- Contacteer:
Jeetje Maaike!! Ik schaam me!! Dat ik niet eerder ben langs geweest hier!!
Wat moet je toch veel doormaken met je meiske
Hoop dat we dit jaar eens positieve berichten horen over Indy. Het moet nu toch afgelopen zijn? Ze is al zo lang aan het tobben pff
Hoop dat jullie maandag direct al weten wat Indy nou heeft. Ik hoop in ieder geval dat het niet ernstig is en dat het goed te verhelpen is! Het moet toch eens stoppen???
Vanaf nu kijk ik regelmatig hier en ik ga me nu zo hard duimen voor jullie en mijn gedachten zijn ook bij jullie.
Dikke knuffel voor Indy, ook voor jou!!
Wat moet je toch veel doormaken met je meiske

Hoop dat jullie maandag direct al weten wat Indy nou heeft. Ik hoop in ieder geval dat het niet ernstig is en dat het goed te verhelpen is! Het moet toch eens stoppen???
Vanaf nu kijk ik regelmatig hier en ik ga me nu zo hard duimen voor jullie en mijn gedachten zijn ook bij jullie.
Dikke knuffel voor Indy, ook voor jou!!

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
He bah, wat een narigheid allemaal! Ik lees het nu pas
Ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik weet hoe erg je je zorgen kunt maken over een ziek beestje. Wij hebben momenteel een heel ziek paardje staan in Utrecht en we hopen dat ze het red
Gelukkig hebben ze daar wel heel veel kennis en goede dierenartsen dus hopelijk kunnen ze Indy helpen en erachter komen wat ze nou heeft!
Sterkte en een dikke knuffel voor Indy!

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik weet hoe erg je je zorgen kunt maken over een ziek beestje. Wij hebben momenteel een heel ziek paardje staan in Utrecht en we hopen dat ze het red

Sterkte en een dikke knuffel voor Indy!

-
- Speurneus
- Contacteer:
hoi, uit ervaring wetenwe wat een ramp het is als zich zoiets voordoet. Fedor is tot tweemaal toe bijna dood geweest voordat men er achter kwam wat hij mankeerde en hoe dat behandeld moest worden: dat hield dus in dat van de zes jaar dat hij nu bij ons is, hij zeker 4,5 jaar ziek is geweest. Sinds een jaar is alles nu bkent, en wordt hij op de juiste wijze behandeld: we kennen hem niet meer terug. Ik duim dan ook van harte dat dit er voor Indy ook inzit en dat jullie snel weer een gezonde, vrolijke hond, die van het leven kan genieten in huis krijgen.
Heel veel sterkte morgen!!!
groetjes Lara
Heel veel sterkte morgen!!!
groetjes Lara
-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-