Hier is Joppe hoor !!!
Sorry maar ik zit niet zoveel achter de pc.
Ben tevens druk in de weer met ons blonde kind.
Joppe doet het prima, en ik helemaal op zijn plekje hier.
Hij eet als een "beer".
Het zindelijk worden gaat ook prima, hij heeft alleen gewoon momenten dat ie het "vergeet" en hij staat er dan ook heel vreemd bij te kijken als we aan hem vragen wat ie nou aan het doen is
Hij is nu ondertussen dikke maatjes met de jongste teckel.
Ze is alleen als de dood voor de scherpe tandjes van hem.
Joppe mag graag in je handen bijten, dit willen we nu gaan afleren want echt leuk is dat niet.
In zijn bench gaat het prima, meneer slaapt snachts lekker door, Totdat T. naar zijn werk gaat( dan moet hij hem zelfs wakker maken).
Dan gaat ie weer terug in de bench met zijn Kong en dan om half 7 maakt ie mij wakker met zijn piepspeeltje.
Dus geen gegil of gebalf of gepiep....nee Joppe wacht netjes totdat hij eruit gehaald word.
Voor de rest is het een prachtige hond, zo mooi....die poten ook zo fors en dan die kop...met die hangogen van hem.
Tis gewoon een prachtige labrador , kan niet anders zeggen, maar dat is ook niet zo vreemd met zulke prachtige ouders als Belle en Study.
Hebben jullie ook zoveel "baby" visite
Ook wij merken dat ie groeit...zijn halsbandje gaat al strakker zitten en hij komt ook hoger op zijn poten.
Leuk hoor, ben benieuwd hoe hij eruit zal zien als ie volwassen is.
Hij staat ingeschreven op 11 april om half 1 op de pupcursus, zowel baas als Joppe kijken daar naar uit.
T. kent alle commando's nog van de cursus, en is al druk aan het oefenen met hem. Dus af en zit is geen probleem meer voor onze student!
Nou we zijn weer een beetje bijgekletst
Ben blij dat het met de maartpups zo lekker gaat, leuk hoor om toch dezelfde dingen terug te lezen.
Groetjes.