Pupjes april/mei/juni

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
momo

Ongelezen bericht door momo »

Hai Hai, hier berichten over Ben. Vond de eerste 2 dagen wennen. Zowel hij als ik. Bench gaat nu heel goed. :) Erin, brokje en slapen. Gisteren heeft ie zowat de hele dag geslapen. Gisteravond slapen van 22.30 tot vanochten 5.00 uur. En toen was het dag voor Ben :? Vandaar zo vroeg dit berichtje. En nu slaapt hij :D dus mijn was zit al in de machine, krant uit, koffie op en nu wachten op de andere gezinsleden. :lol: P&P doet ie netjes buiten. 1 ongelukje, dat was mijn fout, kon mijn schoenen niet zo snel vinden. JaJa een opgeruimd huis. Wat alleen is dat ie niet bij ons blijft :( Dus we durfen hem niet los te laten lopen. In de tuin heeft ie toch een gaatje kunnen vinden om te ontsnappen. Dus vandaag weer gaas plaatsen. Lijkt me voor hem veel prettiger om los in de tuin te lopen i.p.v. aan de riem. Ik lees hier vaak dat pups hun baasje volgen cq goed in de gaten wordt gehouden. :confused: Maar verder is het een :verliefd1: Hij kan wel erg onnozel kijken :D Foto's volgen nog. :wink:
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Ach, Ben moet aan jullie wennen, maar wil ook de wereld ontdekken.

Ik zeg, rammelen met iets wat leuk geluid maakt, door de knieën en zet je hoogste liefste piepstemmetje op om hem te roepen :)
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Hoi Monique, wat fijn dat het zo goed gaat :D Ben erg benieuwd naar zjin (zoals jij zegt) onnozele koppie :verliefd1:

Guus weet heel goed dat er brokjes in mijn zak zitten, als Ben dat eenmaal doorheeft zul je zien dat hij niet ver van je weg loopt. Hij moet ook nog even 'leren' wie zijn baasjes zijn, alles is nog zo nieuw. Zodra hij doorheeft dat jij wel erg belangrijk voor hem bent, houdt hij je met één oog in de gaten ;)
Wat goed dat hij de bench zo goed accepteert :) Geen blafconcerten? :shock: Ideaal :klasse:
Elise93

Ongelezen bericht door Elise93 »

Wat een lieve foto´s allemaal! :)
kirsten&cacao

Wat een KNAPPERD! :verliefd1:

Mooie foto's ook Elise!
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Wat een mooie meid zeg :verliefd1:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Elise93

Ongelezen bericht door Elise93 »

Bedankt :)
Linnie

Wow wat een super mooi meisje :verliefd1:

Inderdaad ook mooi genomen die foto's!!!
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Hoe gaat het met alle puppy's? Dex heeft vandaag besloten om strontvervelend te zijn :cry: Vanmorgen was hij al om 5.30 uur klaar wakker daarna heeft hij heel hard in mijn teen gebeten, het bloed stroomde eruit en weer een gat in mijn broek erbij, ook springt hij de hele tijd tegen de salontafel en bank op :twisted: Verder sleept hij iedere keer van alles uit zijn bench om erop te gaan rijden, moet ik me nu zorgen gaan maken? Ik pak het wel af als hij het doet. Nu ligt meneer te snurken in zijn bench sorry hoor moest het even kwijt :evil:
kirsten&cacao

Als hij gaat rijden ergens op, dat ding dus afpakken, en even zonder iets in de bench leggen.

Rijden is een teken van 'onmacht', stress omdat hij niet weet wat hij er mee aan moet. Dus even in de bench laten bekomen.

Soms hebben ze van die dagen hè?
Hier ook hoor, soms ligt ze fijn bijna de hele dag te slapen, en de andere dag is ze druk en onhandelbaar, doet geen plasjes of poepjes buiten..

Héél vervelend.
momo

Ongelezen bericht door momo »

Hai. Puppie Ben en ik beginnen te wennen :) . Wanneer Ben gaat knagen dan is hij moe en dan gaat ie de bench in. Met een brokje natuurlijk. Hij slaapt erg veel. Wel lekker kunnen we even andere dingen doen want met hem heb je ook ogen voor en achter nodig. :)
Vanmorgen heeft ie gelukkig tot 7 uur geslapen, kon ik ook ff bijtanken, jeetje wat was ik moe van die gebroken nachten en maandag had meneer het niet bedacht om na 5 uur te gaan slapen. :( Verder is ie gisteren gewogen hij weegt met zijn 8 weken 8,6 kg. Dus een BIGG BEN. :lol: En wat een gouden tip van Lien om een koude, natte handoek in de bench te leggen. :klasse: Bedankt. En wat ben ik blij met dit forum. Dat het niet allemaal een roze-wolk is. :D Ach en het zijn toch ook wel heerlijke poepies :verliefd1:
kirsten&cacao

momo schreef:Hai. Puppie Ben en ik beginnen te wennen :) . Wanneer Ben gaat knagen dan is hij moe en dan gaat ie de bench in. Met een brokje natuurlijk. Hij slaapt erg veel. Wel lekker kunnen we even andere dingen doen want met hem heb je ook ogen voor en achter nodig. :)
Vanmorgen heeft ie gelukkig tot 7 uur geslapen, kon ik ook ff bijtanken, jeetje wat was ik moe van die gebroken nachten en maandag had meneer het niet bedacht om na 5 uur te gaan slapen. :( Verder is ie gisteren gewogen hij weegt met zijn 8 weken 8,6 kg. Dus een BIGG BEN. :lol: En wat een gouden tip van Lien om een koude, natte handoek in de bench te leggen. :klasse: Bedankt. En wat ben ik blij met dit forum. Dat het niet allemaal een roze-wolk is. :D Ach en het zijn toch ook wel heerlijke poepies :verliefd1:
Hier nog eentje hoor. Met 9 weken bij de DA 8,5 kilo :P
Linnie

Guus woog ook 8,5 kilo met 9 weken :D Wat een dikkertjes hebben we allemaal he ;) hahaha
Ja goeie tip van Lien he die natte doek!! Bij ons een heel groot succes!!!! Fijn dat Ben en jij aan elkaar beginnen te wennen :) Foto's plaatsen he ;)???

Die Dex.. ja soms hebben ze van die momenten dat je denkt: ben jij echt een labrador? Je weet wel met als rasbeschrijving, lief, vriendelijk, betrouwbaar??? :D:D:D Hier een kapotte achillespees :( Mijn hemel, dat kan ook heel hard bloeden :shock: Dat rijden heeft Guus in zn eerste week 2 keer gedaan, toen heb ik zn speeltje afgepakt en weggelopen. Leek me op dat moment het beste, en moet zeggen dat hij het niet meer heeft gedaan daarna.

Gister heb ik Guus alleen meegenomen in de auto. Ik heb een soort hangmat voor de achterbank gekocht, waardoor hij niet in het voetenstuk kan vallen en hij zat in de gordel, dus ik dacht 'gaan met die banaan :banaan: ' We moesten naar Drunen, daar woont mijn moeder. Een stukje rijden vanuit Papendrecht dus. Heenweg geblaf en gepiep, maar ook een kwispelende staart, ik heb het maar genegeerd en als hij stil was gooide ik een brokje naar achter :D De terugweg was het al een stuk minder spannend en lag hij lekker te slapen :) Ook omdat ie moe was waarschijnlijk, hij had lekker getuinierd bij mn moeder :lol:
kirsten&cacao

Stoer hoor Dex, die bench. Cacao heeft er ook zo een, maar dan zonder de camouflage!
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Oohh Dex wat ben je een schatje zeg :verliefd1: :verliefd1:
Plaats reactie