Heel veel sterkte met dit grote verlies voor jullie hele gezin.
Hier stromen de tranen over mijn wangen ik ken dat moment zso goed.
Dat je ziet dat het klaar is je wilt het niet maar je schat is gewoon op.
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
vanhaut schreef:Dag mijn allerrrrknapste... Mijn grote vent.. Mijn boe..
Met veel verdriet is Bo in mijn armen overleden. Iedereen was er en met alles wat we konden geven aan liefde is hij ingeslapen ..
Dierenarts was op tijd en uit alles bleek dat het het juiste moment was ..Bo was er klaar voor...klaar voor de grote reis..
Het is goed zo...
Misschien is het omdat het nog zo pril is voor mij, maar ik zit met tranen in mijn ogen . Ik weet zo wat je voelt momenteel en dat is het meest vreselijke gevoel. Ik denk aan jullie! Heel veel sterkte en die allerknapste Bo wordt door een allerknapste pup verwelkomt!
Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009 James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012 Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
En dan kom je thuis.. Geen gekwispel bij de deur...
Yara die niet snapt waar hij is..
Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012 Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011 Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
Wat een moeilijke keuze, wat een verdriet, wat een gemis, wat een leegte en wat een respect dat jullie Bo waardig hebben laten gaan. De juiste woorden vinden is dan ook zo moeilijk...........ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen.