Man wat ben ik toch een digibeet! maaaaaaar ik ga het toch een keer proberen!

Als je paint shop pro hebt en je volgt mijn stapjes woord voor woord, komt het helemaal goedpaola schreef:Haha nou echt ik ga eventjes in eenhoekje zitten en energi op doen.![]()
Jakkie de pakkie heb ik niet......... jammer dus. zou toch zo graag zo'n leuke banner bij mijn stukje hebben/maken.............Anca schreef:Als je paint shop pro hebt en je volgt mijn stapjes woord voor woord, komt het helemaal goedpaola schreef:Haha nou echt ik ga eventjes in eenhoekje zitten en energi op doen.![]()
Ik dacht dat ik er ooit één voor je gemaakt had?paola schreef:Jakkie de pakkie heb ik niet......... jammer dus. zou toch zo graag zo'n leuke banner bij mijn stukje hebben/maken.............Anca schreef:Als je paint shop pro hebt en je volgt mijn stapjes woord voor woord, komt het helemaal goedpaola schreef:Haha nou echt ik ga eventjes in eenhoekje zitten en energi op doen.![]()
Net gedownload.....en nu maar hopen dat het me lukt. hihi eerst maar eens uitwaaien met zwart voordat ik ga zitten zweten achter mijn pc....paola schreef:Jakkie de pakkie heb ik niet......... jammer dus. zou toch zo graag zo'n leuke banner bij mijn stukje hebben/maken.............Anca schreef:Als je paint shop pro hebt en je volgt mijn stapjes woord voor woord, komt het helemaal goedpaola schreef:Haha nou echt ik ga eventjes in eenhoekje zitten en energi op doen.![]()
Weet nog wel dat ik de foto naar je heb gestuurd maar heb eigenlijk nooit meer iets gezien? Of heb ik het gemist? potterdikke ik ga eens kijken of ik soms ergens een bericht heb gemist!Esmeralda schreef:Ik dacht dat ik er ooit één voor je gemaakt had?paola schreef:Jakkie de pakkie heb ik niet......... jammer dus. zou toch zo graag zo'n leuke banner bij mijn stukje hebben/maken.............Anca schreef: Als je paint shop pro hebt en je volgt mijn stapjes woord voor woord, komt het helemaal goed??:
Hier is de link:Fallyn schreef:Ligt het nu aan mij of kun je het gewoon niet downloaden? Ik kan hem via de zoekfunctie van mijn computer wel vinden maar nergens kan ik het programma openen heb een hoop mapjes met rotzooi erin allemaal al aangeklikt maar nergens het programma (tenminste wel het programma maar nergens iets om het op te starten)
Heel goedkris schreef:Ik heb ook geprobeerd en stap voor stap is het erg goed te doen moet ik zeggen. Nu nog verder proberen maar ik was al wel trots op het resultaat.
Heb m al meteen in mijn profiel gezet
Zal ik dat eens gaan proberen van t weekend, bedankt voor de tip!Anca schreef:Heel goedkris schreef:Ik heb ook geprobeerd en stap voor stap is het erg goed te doen moet ik zeggen. Nu nog verder proberen maar ik was al wel trots op het resultaat.
Heb m al meteen in mijn profiel gezet![]()
Ik zou je alleen als tip willen meegeven om nog een gedeelte nek eraan te laten zitten zodat het koppie niet zo 'zweeft' in de ruimte