Bas 29-11-2006 / 29-11-2007

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Heel veel sterkte!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Sico
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Sico »

Jeetje, Monique..alweer een jaar geleden..ongelooflijk. De tranen stromen over mijn wangen bij het zien van de foto en het lezen van het gedicht. Zo'n mooie lieverd, zo oneerlijk dat hij mij maar zo kort bij jullie mocht zijn...

Heel veel sterkte vandaag...dikke knuffel... :groteknuffel:
Groetjes, Simone en Saar
toos

Ongelezen bericht door toos »

Ik weet het nog als de dag van vandaag :( Wat leken die dagen, uren, minuten en zelfs seconden erg lang zeg...

Lieve Moon, heel veel sterkte vandaag :cry: :cry:
taggart

Ongelezen bericht door taggart »

sterkte op deze moeilijke dag gewenst!
Dikke knuffel!!!
Miranda&Senna

Ongelezen bericht door Miranda&Senna »

Wat gaat de tijd toch snel wat zul jij je kanjer missen.
Heel veel sterkte. Dikke knuffel van ons.
samantha
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door samantha »

Heel veel sterkte zeg!!!
En wat een prachtige gedichten!
Afbeelding

:bruinpootje: Macho
:zwartpootje: DJ
:zwartpootje: Jack
:blondpootje: Tiesto
:zwartpootje: Jones
:blondpootje: Fudge

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Ik zie hem nog in het rond rennen met de dummy :D "Als je hem wilt hebben, kom je hem maar halen" Bas was een prachthond !
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

rimanime schreef:Ik zie hem nog in het rond rennen met de dummy :D "Als je hem wilt hebben, kom je hem maar halen" Bas was een prachthond !
Ja wat was hij eigenwijs hé? En wij lieten het maar zo omdat we het stiekem prachtig vonden :wink:
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Het verdriet zal ook wel altijd aanwezig blijven, het is bij ons inmiddels alweer 3 jaar geleden dat we onze Lanzo hebben moeten laten inslapen, en toch denken we nog heel veel aan hem terug.
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
linda en k

Ongelezen bericht door linda en k »

Als de dag van gisteren weet ik dit nog
wat vliegt de tijd he
wens jullie veel sterkte

linda en kyra
luna-flame

Dushi

Ongelezen bericht door luna-flame »

Het is alweer even geleden dat je het bericht op het forum hebt gezet, maar ik wilde toch even doorgeven dat ik het gedicht heel mooi vond, maar ook de foto met de voetafdruk. Heel mooi gedaan.
Dushi
Speurneus
Speurneus

Re: Dushi

luna-flame schreef:Het is alweer even geleden dat je het bericht op het forum hebt gezet, maar ik wilde toch even doorgeven dat ik het gedicht heel mooi vond, maar ook de foto met de voetafdruk. Heel mooi gedaan.
Dank je wel!! Een fijn gevoel te weten dat er toch zo nu en dan nog iemand naar het bericht kijkt :wink:
Groetjes van Monique

Anja

Ongelezen bericht door Anja »

Helaas zie ik nu pas deze topic (moet ik maar wat vaker online zijn :oops: ), maar ook ik ben diep ontroerd.

Het heeft toen ook zo veel indruk gemaakt en ook al heb ik Bas nooit in het echt mogen ontmoeten, het voelt alsof ik hem al jaren ken. Misschien ook door jullie verhalen en de streken van Enzo waardoor jullie aan hem herinnerd worden.

Lieve Bas, vergeten zullen wij je nooit, daarvoor werd er teveel van jou gehouden. Die mooie verhalen over dummy's en apporteren van wilde konijnen/hazen als het niet nodig is en jouw rol in het leven van Rens. Jouw vrouwtje en baasje vertellen met liefde deze verhalen en wij luisteren met veel plezier.
Dushi
Speurneus
Speurneus

Anja schreef:Helaas zie ik nu pas deze topic (moet ik maar wat vaker online zijn :oops: ), maar ook ik ben diep ontroerd.

Het heeft toen ook zo veel indruk gemaakt en ook al heb ik Bas nooit in het echt mogen ontmoeten, het voelt alsof ik hem al jaren ken. Misschien ook door jullie verhalen en de streken van Enzo waardoor jullie aan hem herinnerd worden.

Lieve Bas, vergeten zullen wij je nooit, daarvoor werd er teveel van jou gehouden. Die mooie verhalen over dummy's en apporteren van wilde konijnen/hazen als het niet nodig is en jouw rol in het leven van Rens. Jouw vrouwtje en baasje vertellen met liefde deze verhalen en wij luisteren met veel plezier.
Lief van je Anja!! :cry: :cry:
Groetjes van Monique

iwps

sterkte

Ongelezen bericht door iwps »

Sorry Monique :???:
Dat ik dit niet eerder heb gezien van Bas,het gedicht is echt prachtig,
ik had niet eerder gekeken was zelf nog te veel met Cilas bezig.
Nu lees ik het net.
Veel sterkte nog met dit grote verlies.
Groetjes Irene en een :groteknuffel: van Igor
Plaats reactie