Nou, het beestje blijft me verbazen! Het gaat al weer veel beter dan de vorige keer

ze valt nog nauwelijks uit naar andere honden maar wil juist graag kennismaken en spelen

??:

Ze heeft zich vandaag zelfs drie keer in haar neus laten happen door een witte pluizenbol terwijl ze vriendelijk bleef kwispelen en het hondje uitnodigde om te komen spelen.
Ze vindt het helemaal gezellig op de hondenschool. De buuv reed in eerste instantie de hondenschool voorbij op zoek naar een parkeerplek... Dat koppie van Aussie

??: "Hela, we rijden er voorbij hoor!

" (Ze heeft dus al precies door waar we naar toe gaan en waar het precies is

, slim duveltje

)
Ook op het veld doet ze het vrij aardig, ze is nog niet zo gefocust op wat we aan het doen zijn (ze wil echt alles zien) maar ze komt wel weer bij mij terug als ze los is.

Daar was ik een beetje bang voor omdat het mijn hond niet is

en thuis bij de buuv komt ze ook niet als er iets te spelen valt. Maar dat viel dus alles mee vandaag, ze was wel even een rondje aan het buurten maar kwam na wat aansporing toch weer aangesjeesd.

Kijk, dat is goed voor het vertrouwen!
Intussen zat de buuv heel relaxed met Pandora op het terras, ja met Pandora is het ontspannen recreeren

want die kan met bijna alle honden overweg. Ik zag haar parmantig naast de buuv op het bankje zitten

maar volgens de buuv heeft ze de helft van de tijd op haar rug op de grond gelegen

de sloerie uithangen voor elke geinteresserde reu (en dat zijn er nog al wat, zelfs nu ze gesteriliseerd is

).