he dat is kl*te!jessica schreef:Na heel veel noeste uurtjes arbeid kon ik vorige week mijn boek bestellen..
Vanmorgen zat het bij de post en blij maakte ik het pakket open...
De mooie achtergrond is in het boek knalgeel
![]()
Het is geen gezicht het knalt eraf en het lieve zachte wat het boek moet uitstralen is dus ook weg!
Ik moet nu 3 tot 7![]()
![]()
werkdagen wachten voordat iemand van de drukker mij terugbeld. Duimen jullie mee dat dit goed gaat komen? Op deze manier is het voor mij niet acceptabel en ik snap ook niet hoe het kan...
achtergrond maken
-
Esmeralda
- Speurneus

- Contacteer:
Groetjes van Esmeralda & een poot van Senna
-
jessica
- Speurneus

- Contacteer:
ja dank je, er zit inderdaad heel veel tijd in wat niet erg is maar het resultaat van de afdruk strookt niet met wat ik gemaakt heb. Heb net ook een proefdruk laten maken bij onze drogist (quelle machine) en daar is ie gewoon net zo als wat ik hier ook geplaatst heb...ik heb dus goede hoop dat dit een fout is van de drukker...tenslotte heb ik hier nu een foto in handen hoe het ook kanEsmeralda schreef:he dat is kl*te!jessica schreef:Na heel veel noeste uurtjes arbeid kon ik vorige week mijn boek bestellen..
Vanmorgen zat het bij de post en blij maakte ik het pakket open...
De mooie achtergrond is in het boek knalgeel
![]()
Het is geen gezicht het knalt eraf en het lieve zachte wat het boek moet uitstralen is dus ook weg!
Ik moet nu 3 tot 7![]()
![]()
werkdagen wachten voordat iemand van de drukker mij terugbeld. Duimen jullie mee dat dit goed gaat komen? Op deze manier is het voor mij niet acceptabel en ik snap ook niet hoe het kan...
Hopelijk gaat het snel goedkomen! Je hebt er aardig wat werk ingestoken..

©Monika